Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy i nie za bardzo znam sie na forach a mam problem z moim bmw i chcialbym sprobowac uzyskac jaka kolwiek pomoc od was z gory dziekuje.

Moj problem wyglada tak.

 

 

 

doejchalem na stacje na oparach. Zatankowalem za 50zl czyli nie wiecej niz 1o litrow paliwa. Wsiadlem do auta i nie moglem zaplic. Ciagalem auto na linie nic to nie dalo. Odkrecilem filtr zalalem paliwem i krecilem az wyladowalem akumulator. Nastepnego dnia po naladowaniu zalalem go ponownie odpalil. Przejechalem sie w kolo miasta wszystko ok. Nastepnego dnia pojechalem wymienic opopny i jak zgasilem pod wulkanizacja ciezko mialem zapalic. Zapalil i wracajac do domu zgasl. Od nowa cala procedura az do rozladowania akumulatora i kapa. Wymienilem filtr paliwa zalalem paliwem naladowalem akumulator i zapalil za trzecim kreceniem. Wczoraj objechalem trase okolo 250km wszystko ok. Dzisaj pojechalem do pracy objechalem trase ciezarowka i po powrocie odpiliem chodzila 10 minut na wolnych obrotach gdy ruchylem po 20 metrach zgasla i koniec. Odkrecam filtr paliwo jest ale dolewam wiecej zakrecam i nic nie pali nie leci nawet dymek z rury. Co tu robic czy jechac do mechanika ktory mnie laika moze zrobic w bambuko czy najpierw na jakis komputer czy co tu robic wogole.

Opublikowano
136 a jak to psrawdzic. paliwo w filtrze bylo jak zgasl i go otworzylem oby to pompa paliwa bo to nie za duze koszty byle nie wtryskowa bo leje roznej jakosci paliwo
Opublikowano

Ja przerabialem temat pompy wtryskowej w swojej przedliftowej 320D. Jak sterownik sie uwali to nie ma szanszy, by zapalic auto. Mozesz krecic i krecic a i tak nie zapali...

 

Ja szukalbym bardziej przyczyny w tym, ze kolega jezdzil na mega rezerwie i pompa mogla zassac syf.

 

Podstawowa rada - jak jezdzisz przedliftowa 320D to nigdy nie jezdzij na glebokiej rezerwi, bo "pomagasz" wtryskom i pompie we wczesniejszym zgonie :nienie:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
ile zaplaciłes za bunie??? Sprawdz czy w filtrze paliwa niema opiłków..

a ja juz mam ja trzy lata akiedys wlasnie widzialem tam opilki skad to sie wzielo

Opublikowano
mysle ze przyczyną mogą być jakieś syfy ale bardziej mi to wygląda na przycinający sie tłoczek od dawki w pompie (jeśli to model przed lift z pompą z opla)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.