Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To chyba jakiś żart? :duh:

Jestem ciekaw czym kierują się ludzie stosując tak drastyczne kroki. Przecież ten olej to jakiś minerał stosowany do samochodów na drewnianych kołach i na dodatek nie spełnia żadnych norm BMW.

Przy temperaturze -20stC ten olej będzie w kostkach :o

Podejrzewam Że auto pali ci jakieś kosmiczne ilości oleju albo ucieka ci ten olej ze wszystkich stron, jeśli tak to nie lepiej to naprawić niż lać smołe do silnika.

Opublikowano

Forum jest po to zeby pytac wiec pytam. Po czym podejzewasz ze moje spala olej (chyba ze patrzysz po swoim)

Nie lepiej odpisac - Daj sobie spokoj z tym olejem bo nie ma dobrych wlasciwosci a zalej np taki i tu przyklad.

To jest moje pierwsze bmw i nie wiem co jest dobre a co zle do niego a opini jest tyle ile wlascicieli bmw.

Myslalem ze zadajac konkretne pytanie otrzymam konkretna odpowiedz a nie szkalowanie mojego samochodu.

Opublikowano
Forum jest po to zeby pytac wiec pytam. Po czym podejzewasz ze moje spala olej (chyba ze patrzysz po swoim)

Nie lepiej odpisac - Daj sobie spokoj z tym olejem bo nie ma dobrych wlasciwosci a zalej np taki i tu przyklad.

To jest moje pierwsze bmw i nie wiem co jest dobre a co zle do niego a opini jest tyle ile wlascicieli bmw.

Myslalem ze zadajac konkretne pytanie otrzymam konkretna odpowiedz a nie szkalowanie mojego samochodu.

Wiesz co oznacza pierwsza liczba w lepkości oleju? Jak tak to sam sobie odpowiedz co np stanie się z tym super olejem w zime. Ten olej mój dziadek stosuje w ciągnigu ursus c360. Nie wiem jaki dokładnie ale 20wXX

Opublikowano

Nie wiem co oznacza ta liczba.

Nie wiem jaki olej zastosowac w moim e39 z przebiegiem 130000mil

nie wiem jaki byl zalany poprzednio

Nie wiem jakie klucze sa potrzebne do odkrecenia spustu.

Wiem ze chce wymienic olej

Wiem ze olej o ktory pytam nie jest dobry

Wiem ze sa ludzie na tym forum ktorym nie bedzie przeszkadzalo ze zadalem takie pytanie i udziela mi odpowiedzi jak najbardziej wyczerpujacej.

Wiem ze bede im za to bardzo ale to bardzo wdzieczny.

Opublikowano
Nie wiem co oznacza ta liczba.

Nie wiem jaki olej zastosowac w moim e39 z przebiegiem 130000mil

nie wiem jaki byl zalany poprzednio

Nie wiem jakie klucze sa potrzebne do odkrecenia spustu.

Wiem ze chce wymienic olej

Wiem ze olej o ktory pytam nie jest dobry

Wiem ze sa ludzie na tym forum ktorym nie bedzie przeszkadzalo ze zadalem takie pytanie i udziela mi odpowiedzi jak najbardziej wyczerpujacej.

Wiem ze bede im za to bardzo ale to bardzo wdzieczny.

A wiesz do czego służy wyszukiwarka?

Wiesz po co ludzie zakładają co kilka tyg ten sam temat?

Wiesz, że strona lub dwie będzie praktycznie ten sam temat?

Czego jeszcze nie wiesz to napiszę. :)

Opublikowano

Wiem co to jest wyszukiwarka i korzystalem z niej. Niestety nie bylo nic o rozmiarze klucza do korka spustowego ani o oleju do klasykow 20w50.

Juz wiem ze 20w50 nie jest dobrym olejem do mojego auta. Wkurza mnie tylko ze ktos ze mnie chce zrobic idiote, i wmawia mi ze moje auto bierze straszne ilosci oleju.

Kazdy zadajacy pytanie na tym czy na innym forum oczekuje prostej odpowiedzi po czym temat trafia do kosza i administrator moze go usunac.

Pisalem juz w moim poscie jakiej odpowiedzi oczekiwalem ale podam raz jeszcze.

Np: Olej 20w50 nie jest dobrym olejem, jak juz to taki "przyklad" a numer klucza to "..."

Jeden post od myslacego czlowieka i po sprawie temat w kosz i forum nie zasmiecone.

Prosciej sie chyba nie da

Opublikowano
Lej syntetyk.Ja leję 5W40 castrola.To nie jest klasyk.Klucz to jak dobrze pamiętam 17 lub 19. Napewno wystarczy podstawowy zestaw od 13 do 19.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano

Ok.

Czyli już wiem że to nie żart. Poprostu nie miałeś nawet podstawowej wiedzy o olejach silnikowych i stąd tak dziwne pytanie. Jeśli tak to sorry.

Zalej do auta olej taki jaki zaleca fabryka, czyli ten z oznaczeniem 0 lub 5 na początku.

Ja polecam castrol 5w-30.

Pozdrawiam

Opublikowano
Wiem co to jest wyszukiwarka i korzystalem z niej. Niestety nie bylo nic o rozmiarze klucza do korka spustowego ani o oleju do klasykow 20w50.

Juz wiem ze 20w50 nie jest dobrym olejem do mojego auta. Wkurza mnie tylko ze ktos ze mnie chce zrobic idiote, i wmawia mi ze moje auto bierze straszne ilosci oleju.

Kazdy zadajacy pytanie na tym czy na innym forum oczekuje prostej odpowiedzi po czym temat trafia do kosza i administrator moze go usunac.

Pisalem juz w moim poscie jakiej odpowiedzi oczekiwalem ale podam raz jeszcze.

Np: Olej 20w50 nie jest dobrym olejem, jak juz to taki "przyklad" a numer klucza to "..."

Jeden post od myslacego czlowieka i po sprawie temat w kosz i forum nie zasmiecone.

Prosciej sie chyba nie da

nie chodzi tu zeby zrobić z kogoś idioty, ale jeśli istnieje temat o olejach to wystarczy się do niego "podpiąć" i tyle, a nie zakładać nowego tematu. Bo potem na forum robi się śmietnik.

Nikt po chamsku nie chciał zrobić, a pomóc i przy okazji na przyszłość nauczyć jak korzystać z forum. A jeśli czytałeś temat o olejach to było napisane żeby lać TYLKO syntetyk nic więcej. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lać TYLKO syntetyk nic więcej

 

 

Tu niestety z kolegą się zgodzić nie mogę.

 

Oleje do silników: M10, M20, M21, M30, M40, M41, M42, M43 (bez M43TU), M44, M47, M47TU, M50, M51, M52 (bez M52TU), M57, M60, M62 (bez M62LEV), M67, M70, M73 (bez M73LEV), S14, S38, S50, S50U, S52, S70

wg producenta mają spełniać normę BMW Spezialöl.

Mam wykaz tych olejów i większość to półsyntetyki.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dlatego ten olej nadaje się do bardzo starych silników,gdzie tolerancja była jaka była i żeby silnik miał jakie takie ciśnienie musi byc gęsty olej.Na olejach rzadkich syntetycznych stosowanych dzisiaj bardzo stary silnik nie pojedzie bo olej ucieknie wszędzie gdzie się da i nie będzie ciśnienia.

Co do oleju to jak koledzy radzą.

PS.Ostatnio w Czterech Pancernych Gajos naprawiał panewkę scyzorykiem :mrgreen: .

Myślę,że temat do zamknięcia.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lać TYLKO syntetyk nic więcej

 

 

Tu niestety z kolegą się zgodzić nie mogę.

 

Oleje do silników: M10, M20, M21, M30, M40, M41, M42, M43 (bez M43TU), M44, M47, M47TU, M50, M51, M52 (bez M52TU), M57, M60, M62 (bez M62LEV), M67, M70, M73 (bez M73LEV), S14, S38, S50, S50U, S52, S70

wg producenta mają spełniać normę BMW Spezialöl.

Mam wykaz tych olejów i większość to półsyntetyki.

 

Raczej hydrokraki a nie półsyntetyki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.