Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam. Czy w Analog 4 w live data ma być tak jak jest czyli Crankshaft (wał korbowy) czy może powinno tam być Camshaft (wałek rozrządu) ? Bo jak wiadomo to wałki rozrządu są dwa inlet i outlet dlatego zdziwiło mnie że jest napisane Crankshaft inlet i outlet skoro wał korbowy jest tylko jeden. Proszę o wyjaśnienie.

 

http://img840.imageshack.us/img840/3536/warzq.jpg

Opublikowano

Podłącze się pod temat gdyż możliwe że to ja go spowodowałem jedną z moich wypowiedzi. Jak to jest z tą INPA tzn ma ktoś całkowicie po angielsku (wyświetlane błędy są w całości po angielsku a nie część po ang a część po niemiecku) lub całkowicie po niemiecku?

Z tego co można tu wyczytać to jest tam wybór języka lub trzeba odpowiednio samemu skonfigurować - http://www.motodok.com/Documentation/Files/BMW/bmw-inpa-ediabas-doc.pdf

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W jakiejś dokumentacji dla DIS'a doczytałem że ten parametr wskazuje prędkość obrotową wałka rozrządu względem wału korbowego więc opis Crankshaft adaption (z ang. adaptation) wydaje się być w miarę trafny. Jednak dla kogoś kto ma pierwszy raz z tym styczność może być zagadką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.