Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dlaczego mi się wyświetla na wyświetlaczu "NIVEAUREGELUNG" ?? gdzieś wyczytałem ze to się wyświetla jak auto jest przeciążone. auto nie jest przeciążane śmigam sam albo we dwoje. o co chodzi?? czy mógłby ktoś podrzucic jak działa nivo. może jakiś schemacik i co może byc ze auto się nie podnosi? znalazłem temat o nivo ale tam bardziej się sprawa toczyła o rodzaj płynu a nie o to jak działa i jak jest zrobione. moje pędzidełko to 735il z 87r. prosze o pomoc.
Opublikowano
kolego wiele ten temat co podrzuciłeś nie wniósł do sprawy. tu znowu jest o kabelkach i jak zrobic żeby się komunikat nie wyświetlał. a ja nie chce omijac czegoś co powinno działac. wiec moje pytanie zostaje dalej. jak dziła nivo? jak nivo sprawdzic? i jakis schemacik ktoś może posiada? cokolwiek??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poczytaj w TYM miejscu.

Opis dotyczy wymiany gruszek, ale jest też tam opisana zasada działania tego systemu.

Komunikat może wyświetlać się np. z powodu zbyt niskiego poziomu płynu wspomagania lub prozaiczna przyczyna - uszkodzony czujnik tego systemu.

Sprawdziłeś czy nie masz wycieków np. z amora, przy gruszkach, etc? Rozumiem, że wszystkie graty masz od nivo? Chodzi mi o to czy ktoś wcześniej np. nie odłączył nivo, bo np. zmienił amory na zwykłe?

pzdr

yaz

Opublikowano
kolego wiele ten temat co podrzuciłeś nie wniósł do sprawy. tu znowu jest o kabelkach i jak zrobic żeby się komunikat nie wyświetlał. a ja nie chce omijac czegoś co powinno działac. wiec moje pytanie zostaje dalej. jak dziła nivo? jak nivo sprawdzic? i jakis schemacik ktoś może posiada? cokolwiek??

Jak działa nivo to sobie poczytaj,ale jeśli samochód nie jest przeciążony/opuszczony to te kabelki są jedyną elektryczną rzeczą z nim związaną.

Opublikowano
Dobra to teraz trochę więcej info na temat pędzidła. Mierząc sposobem podanym w innych wątkach na ten temat. U mnie na kolach 195/65/15 jest 53.2 wysokośc. Tył sztywny na odpalonym silniku nie daje się za bardzo ugiąc. Trochę sie daje ale nie bardzo. nie pływa ani nic w tym stylu. Jedyna opcja tego komunikatu to coś z tym czujnikiem albo instalacja od niego?? Tak to wygląda u mnie. http://imageshack.us/photo/my-images/823/89506755.jpg/
Opublikowano
ale czy te 53 cm to dobry wynik czy nie?? jutro popatrze na ta regulacje i ten czujnik. moze to on sie sypnoł i ten komunikat przez niego sie wyswietla. dzieki za info!! :D
Opublikowano
witam ponownie. wczołgałem się dzisiaj pod auto i znalazłem i zawór i czujnik. okazało się ze wszystko kolo zaworu jest mokre i zachlapane płynem. wiec wniosek jest taki ze chyba mi gdzieś ten zawór cieknie albo któryś z przewodów. czy to może most cieknie gdzieś i chlapie olejem? jak by sie tylne zawieszenie zachowywało gdyby układ nie był szczelny?? jak to sprawdzic co cieknie?? prosze o pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najłatwiej sprawdzić co cieknie i gdzie cieknie czyszcząc wszystko co jest zachlapane i później obserwować skąd wycieka olej.

pzdr

yaz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.