Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

 

dziś padła mi jedna żarówka postojówek z przodu. wyjechałem na trasę po zmroku i się zdziwiłem że nic nie widzę :mad2: a to znaczy tyle, że moje xenony ZKW już tak słabo świecą że widać ledwie tyle co postojówki oświetlają drogę.

 

proszę o głos osoby, które regenerowały odbłyśniki lamp ZKW. jeśli ktoś posiada, przydałyby się adresy/telefony do firm które się tym zajmują na śląsku albo w małpolsce. od razu mówię, że zakup całych nowych lamp AL nie wchodzi w grę na razie.

 

PS słyszałem o gościu, który wypełnia jakimś tworzywem sztucznym nawet przepalone na wylot odbłyśniki... dziwi mnie to, odbłyśnik to prosty element, który powinien kosztować grosze i powinno go być pełno na allegro, a jednak ludzie bawią się w klejenie odbłyśników bo ciężko dostać części zamienne... dlaczego? dlaczego nikt nie wpadł na pomysł produkcji zastępczych metalowych odbłyśników do ZKW i nie zalał nimi jeszcze allegro? :roll:

Opublikowano
Nie regeneruj. Nie warto. Efekt jest super, ale utrzymuje się maksymalnie pół roku.

 

ok, to gdzie można kupić same odbłyśniki, najlepiej metalowe? masz jakieś namiary?

Opublikowano
Niestety, towar deficytowy. Najlepiej byłoby dorwać jakieś lampy rozbite, ktoś by może sprzedał za grosze wtedy odbłyśniki. Poszukaj E46 na części rozbitych i zapytaj o to.
Opublikowano
a jakie odbłyśniki pasują? są jakiekolwiek inne pasujące niż te felerne? z tego co wiem to są dwie wersje lamp ZKW... różnią się czymś?
Opublikowano

a ja myślę, że warto bo po takiej regeneracji jest widoczna różnica, i może faktycznie że po pół roku jest to samo w co wątpię, a kupowanie z rozbitka z tego samego roku moim zdaniem wogole mija sie z celem( chyba ze rozbite z niemiec). aktywujesz sobie DRL i cieszysz sie ladnie swiecacymi lampami duzo dluzej niz pół roku.

jak chcesz to mogę Ci dać namiary na gościa w piekarach śląskich gdzie ja robiłem

pozdrawiam

Opublikowano
a ja myślę, że warto bo po takiej regeneracji jest widoczna różnica, i może faktycznie że po pół roku jest to samo w co wątpię, a kupowanie z rozbitka z tego samego roku moim zdaniem wogole mija sie z celem( chyba ze rozbite z niemiec). aktywujesz sobie DRL i cieszysz sie ladnie swiecacymi lampami duzo dluzej niz pół roku.

jak chcesz to mogę Ci dać namiary na gościa w piekarach śląskich gdzie ja robiłem

pozdrawiam

 

DRL już mam, a ten namiar bardzo bym prosił... napisz mi też jeśli możesz na PW ile cię to kosztowało.

Opublikowano

Na czym polega regeneracja? Trzeba coś chromować?

Mój sąsiad testuje właśnie technologię cosmic chrom z USA

Opublikowano
Wysłałem same odbłyski do firmy gdzieś za Poznaniem (koszt120PLN) . Jeżdżę już rok autem i świecą nadal super. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

rozebrałem dzisiaj lampy. moje odbłyśniki wyglądają tak:

http://i.imgur.com/Dn1Dk.jpg

 

piękne :P

Opublikowano
dostałem naprawione odbłyśniki, lampy tez złożone, zostało zainstalować je w aucie. całkowity koszt zabawy, nie licząc czasu poświęconego na rozbieranie lamp to 80zł. zregenerowane zostały 2x obłyśnik i 2x przednia obudowa soczewki, ta z napisem "xenon" (te obudowy dlatego bo przypadkiem wytarłem paluchami odblaskową warstwę)
Opublikowano
Mam ksenon,który równie słabo swieci,są tam zarniki Philipsa chyba d2s ,niewiadomo ile mają czasu. Czy wymiana na nowy zarnik da coś ? Orientuje sie ktos?
Opublikowano
Mam ksenon,który równie słabo swieci,są tam zarniki Philipsa chyba d2s ,niewiadomo ile mają czasu. Czy wymiana na nowy zarnik da coś ? Orientuje sie ktos?

 

nie ma sensu, żarnik może zmienić kolor albo gasnąć ale raczej nie zacznie świecić słabiej. ewentualnie pożycz od kogoś i zamień na moment. ale raczej szykowałbym się na rozbieranie lampy.

Opublikowano
No lipnie to świeci. Preza jest jak jedziesz,każdy zjżdża z drogi itd ale co z tego jak nic nie widać :D Za to długie , rewelacja. Jak zapalisz to zwierzaki i nie tylko z drogi uciekają :mrgreen:
Opublikowano
jceel napisz proszę gdzie regenerowałeś odbłyśniki (adres, telefon) i jak je wydłubałeś z lampy. Czy trzeba zwrócić na coś szczególną uwagę. Mówimy oczywiście o lampach ZKW.
Opublikowano

napiszę może dla wszystkich parę słów o rozbieraniu lamp ZKW, może komuś się przyda (skopiowane z PW które wysłałem do kolegi redemptus):

 

jeśli chodzi o wydłubywanie odłyśników... zdejmujesz klosz, gumowe osłony, wyciągasz żarnik. do tego momentu jest prosto. potem trudna część: trzeba odczepić tą czarną plastikową osłonę z trzema srebrnymi paskami która jest na środku. bardzo ciężko wypiąć klipsy od niej, ja celowałem w nie śrubokrętem przez otwór na żarnik. jak już się uporasz, to cały zespolony odbłyśnik jest też na zatrzaskach: dwa od góry (dość łatwo wypiąć) i jeden na dole przykryty właśnie tą osłoną. to raczej już wychodzi bez problemu.

 

potem jeszcze trzeba uważać przy wyciąganiu przesłony (jeśli masz bixenon). ja wyciągałem też soczewkę z tej odblaskowej obudowy (tego elementu z napisem "xenon"), ponieważ ją też oddałem do napylania. też nie chciała wyjść, ale poradziłem sobie jakoś i nawet już nie pamiętam jak...

 

ogólnie uważaj na te obudowy z napisem "xenon" żeby ich nie dotykać łapami - może ci się uda i nie popsujesz na nich metalizacji, wtedy nie będzie trzeba ich napylać. mnie się nie udało i musiałem dopłacić 20zł za napylenie ich na nowo to samo dotyczy odbłyśnika od świateł długich - też lepiej uważać.

 

składanie jest dużo łatwiejsze bo wszystko wchodzi na wcisk bez problemu, tylko jedna uwaga soczewki, obudowy, odbłyśniki i przesłony są różne dla lewej i prawej strony - ważne żeby ich nie pomylić bo na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U was też odbłyśniki są przykręcone śrubkami torx z bolcem w środku? :duh:
Opublikowano
Mam ksenon,który równie słabo swieci,są tam zarniki Philipsa chyba d2s ,niewiadomo ile mają czasu. Czy wymiana na nowy zarnik da coś ? Orientuje sie ktos?

 

podłączam się pod pytanie czy wymiana żarnika po 11latach coś daje na + ?

 

EDIT: chyba znalazłem sobie odpowiedź viewtopic.php?f=69&t=99357

 

w takim razie zabieram się za szukanie jakiegojś dobrej parki D2S z maksymalną ilością lm..

  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam podobny problem! Xenony świecą słabo i niezbyt równomiernie.

Rozmontowałem więc lampę, pomocny okazał się fimik:

Najtrudniejsze jest, tak jak pisał mój poprzednik zdemontowanie plastikowej osłony w reflektorze z trzema srebrnymi paskami!

Ja jeden urwałem (zaczep), więc z pomocą będzie musiała przyjść kropelka :)

 

link do zdjęcia jak swiecą przed demontazem:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/541132ef73f9fa44.html

 

ewidentnie widać, że lewe swieci kiepsko w dolnym zakresie, widać że odbłyśnik jest wypalony w górnej części :

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd29e6bcee5a266f.html

 

w drugiej lampie trochę lepiej:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/390fafca02d502dd.html

 

Jutro jestem umowiony w http://reflektory.autogamma.pl/ (cena 100 pln) zostawiam swoje a dostaję zregenerowane

 

Jak tylko odbiorę i zamontuję to poinformuję o efektach...

Opublikowano
Panowie nie opłaca sie regenerowac lamp ZKW ,bo to tylko wyrzucenie kasy w błoto.Ja swoje wysłałem do regeneracji i kazałem wstawić metalowe odbłyśniki od jakieis innej bmki,za dwie lampy zapłaciłem z polerowaniem kloszy 500zł.Jak ktos chce to moge dać namiar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.