Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam prośbę potrzebuję dobrego mechanika który ogarnia ten silnik mianowicie chodzi mi o ustawienie rozrządu.

W silniku była padnięta uszczelka pod głowicą i po tej naprawie silnik nie chodzi tak jak powinien.Valvetronic jest w stanie awaryjnym i dodatkowa są błędy od wałków rozrządu.Pomocy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem że mechanik może być z różnych części Polski skoro nie podałeś miejsca zamieszkania, w takim razie dość obeznany w tym silniku jest AutoClassicservice Wa-wa Raszyn ul. Jasna 4 tel. 603975574
Opublikowano
Witam dzięki za podpowiedż. Nie podałem z prostego powodu bo na południu polski może być problem z mechanikiem chyba że ASO Rzeszów.Jutro zadzwonię i się dowiem co i jak.Pozdr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koło Tarnowa jest podobno świetny mechanik który ogarnia wszystko i dodatkowo przygotowuje samochody rajdowe. http://www.speed555.com/hoim-serwis/index.html albo zapytaj forumowicza johnny ktory też ma ten silnik i jest z Tarnowa, moze wie gdzie jest dobry specjalista od N42.
Opublikowano
Koło Tarnowa jest podobno świetny mechanik który ogarnia wszystko i dodatkowo przygotowuje samochody rajdowe. http://www.speed555.com/hoim-serwis/index.html (...).

 

Może i są świetni, z pewnością są też zadowoleni klienci z ich usług, ja jestem neutralny, nie polecam ani nie ostrzegam przed nimi, robiłem coś u nich ostatni raz kilkanaście lat temu i byłem średnio zadowolony, ale to kawał czasu więc mogło się wiele pozmieniać.

Kumpel robił u nich auto jakiś czas temu i nie był zadowolony.

Zadzwonić i popytać zawsze warto.

 

(...)albo zapytaj forumowicza johnny ktory też ma ten silnik i jest z Tarnowa, moze wie gdzie jest dobry specjalista od N42

 

Koledze już napisałem na PW ale tu też powtórzę że NIESTETY nie znam nikogo takiego w ponad 100 tysięcznym mieście :duh: , ja na szczęście nie miałem problemów z rozrządem w tym silniku więc nie miałem potrzeby poszukiwania specjalisty.

"Mój" mechanik u którego serwisuję auta od kilkunastu lat nie zna tego silnika, poznaje go na moim egzemplarzu :lol:

Ja bym najpierw szukał po autoryzowanych serwisach Boscha, są w okolicy, może któryś z nich ma pojęcie o tym silniku, w najgorszym wypadku zostaje ASO BMW tylko że to może być bardzo kosztowne.

 

Przy okazji do autora wątku :

dlaczego mechanik który wymieniał uszczelkę pod głowicą oddał Ci niesprawne auto ? dlaczego je odebrałeś ? chyba nie zrobiłeś tego na zasadzie że wymieniajcie uszczelkę a rozrządem będziemy się martwić potem ?? Dlaczego mechanik nie zablokował, pooznaczał kół zębatych, vanosów ?

No chyba że problemy z rozrządem miałeś już przed wymianą uszczelki.

Opublikowano

Auto kupiłem już częsciowo rozgrzebane tzn. koronka z trzecim wałkiem była już ściągnięta!!!. Niemcy stwierdzili że u nich się to nie opłaca robić więc auto poszło na export.

Mechanik który to robił co mógł to sobie oznaczył, ale niestety efekt jest średnio zadawalający . Mogłem kupić drugi motor i było by po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.