Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przypadek o którym napisałeś robi się poprzez zdjęcie blokady i update za pomocą ISTY, wszystko śmiga bez problemu.
  • Odpowiedzi 338
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przypadek o którym napisałeś robi się poprzez zdjęcie blokady i update za pomocą ISTY, wszystko śmiga bez problemu.

 

Czyli pewnie chodzi o to, że wywalamy $843 z VO i jedziemy auto ISTA-P, która wgra nam soft z wersji bez ogranicznika, prawda?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zarejestrowani
Opublikowano
I tak i nie. Zalezy jaka iste podlaczasz. Jezeli pirata offline to spokojnie da rade jezeli ori online to nic to nie da niestety bo serwer wysle info ze wg vin auto jest na blokadzie i [BAD]

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czy ktoś używał NFS do programowania innego niż emergency flash? Programowania kaskadowego?

 

Jak działa integration level w e91 bo widze że w tym wątku nie ma nic na ten temat.

 

Teraz mam E89X-12-06-504.

Skąd mam wiedzieć które ZUSB należą do którego I-levela? Da rade to znalezc w NFS?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z aktualizacją DDE w moim E82 123d z 2007r. WinKFP 5.3.1 zaktualizowałem pełnym SP-Daten 50.2, ale podczas próby programowania dostaje taki komunikat:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/191/h5o9.jpg

 

cd błędu

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/404/4naq.jpg

 

 

Co jest nie tak? Tego sterownika nie da się zaktualizować za pomocą WinKFP czy mój interfejs nie nadaje się do programowania? INPA, DIS, NCS działają na nim jak należy.

 

Edit. Dostałem info, że zwykłym kabelkiem D-CAN nie da rady zaktualizować DDE w EDC17.

Opublikowano
Koledzy :search:

 

 

 

Dlatego też wystarczy przekodować auto, zresetować CAS i sterownik silnika do zera aby odczytał że niema już redukcji mocy i wszystko działa.

 

To rozumiem że wyrzucamy z fa s843a redukcje mocy i kodujemy nowym fa (zrobione).

a jeżeli chodzi o zresetowanie Cas i sterownika silnika to za pomocą jakiego programu to się robi ?

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś używał NFS do programowania innego niż emergency flash? Programowania kaskadowego?

 

Jak działa integration level w e91 bo widze że w tym wątku nie ma nic na ten temat.

 

Teraz mam E89X-12-06-504.

Skąd mam wiedzieć które ZUSB należą do którego I-levela? Da rade to znalezc w NFS?

 

tak ja uzywalem,co do ilevel w nfs nic nie znajdziesz ,ilevel to elemet daty oprogramowania miej wiecej

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy :search:

 

 

 

Dlatego też wystarczy przekodować auto, zresetować CAS i sterownik silnika do zera aby odczytał że niema już redukcji mocy i wszystko działa.

 

To rozumiem że wyrzucamy z fa s843a redukcje mocy i kodujemy nowym fa (zrobione).

a jeżeli chodzi o zresetowanie Cas i sterownika silnika to za pomocą jakiego programu to się robi ?

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

 

Reset sterownika silnika robisz prawdopodobnie w INPA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=44027&start=60#p1415890. Też się do tego przymierzam. Co do resetu CAS nie wiem jak tego dokonać ale znalazłem w Ediabas Toolset32 taką funkcję CAS_RESET.PRG. Jeżeli tym można odświeżyć CAS to proszę o potwierdzenie i informację co konkretnie wybrać w tool32?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Opublikowano

Siema, próbowałem aktualizować softa na tej skrzyni, silnik poszedł bez problemu, czy ktoś może pomóc, co złe robie, wywala mi błędy 3000 i 9950

Dzięki z gory

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Prosba, kto pomoże ogarnąć winkfp, żeby działał, trza mi softa na skrzyni zaktualizować, postawie flaszkę czy kto co sobie życzy za pomoc
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Istnieje możliwość sprawdzenia czy jest jakiś nowy soft do mojego dde nr assembly 7797374

Z góry dziękuję

Opublikowano

Trzeba mieć sp-daten full. WinKFP wyszukuje numer najnowszego softu jak mu się aktualny ZB-number podaje, po pracy zobaczę czy bez podłączenia się do auta na to pozwoli.

EDIT: Chyba najlepiej do tego nadaje się BMW Coding Tool. Wskazujesz folder z sp-daten dla danej serii i klikając 'check ECU update' można sprawdzić czy jest coś nowszego.

 

@Majes86

Twój jest najnowszy, a przynajmniej w sp-daten 53.3 nie ma nic nowszego. Nie wiem jak w 53.5 bo nie mam.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Wrzuceone sp-daten 50.2 do e46

Mam bledy pojawiające się po wpisaniu mojego numeru sterownika ,numer bledu to 3000 (asembly identyfication not found )i 995065 (interpretierter fehler getSgMember...)

Co może byc nie tak ?

  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie, czytałem cały temat ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czy warto zapłacić parę stówek za aktualizację modułów? :P
Opublikowano

Nie warto. Robiłem kilka razy samodzielnie.

1. Żadnej funkcji której nie było przed aktualizacją nie przybyło.

2. Nie zauważyłem wpływu na sposób działania jakiegokolwiek urządzenia.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy zastanawiam się nad aktualizacją mojej e90. Od 2007 roku nic nie było robione. Mam dołożoną CIC wiec aktualizacja navi odpada. chciałbym zrobić silnik i skrzynię automatyczną-warto? CAS-mam trochę obaw chociaż autko ma aktualizować jeden z naszych partnerów z forum. Czy jest sens robić skrzynie i silnik a resztę nie? Czy moze przestać się obawiać i jechać po całości bez CIC? Mam metlik w głowie. Autko oczywiście ma być aktualizowane ORI interfejsem. Naczytałem się o tym ze można uwalić sterownik itp itd......Proszę o porady:-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
CAS-mam trochę obaw

Nie martw się , ja ci przywrócę go, jeśli on umrze śmiercią walecznych ))) :mrgreen:

To tylko auto , kawałek żelaza, nie martw się :mrgreen:

Autko oczywiście ma być aktualizowane ORI interfejsem. Naczytałem się o tym ze można uwalić sterownik itp itd

Nie ma znaczenia jaki interfejs, najważniejsze, że by głowa z mózgiem była u tego, kto będzie to robić :!:

Nie raz widziałem jak oryginalny ICOM Next zabił CIC podczas aktualizacji, ponieważ wielu nie zdaje sobie sprawy, że soft do oryginalnego ICOM jeszcze nie dopracowany dla roboty po MOST. Jeśli cię nie niepokoi praca silnika i skrzyni, to zostaw wszystko tak jak jest i nie bierz do głowy złe myśli

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuje kolego za szybka odpowiedz. A powiedz warto zrobic sami silnik i skrzynie? Bez reszty?

Jeśli w dokumentacji ASO była informacja , to czemu nie

Możesz zadzwonić do ASO i zapytać

Opublikowano
Bo naczytałem sie ze albo wszystko aktualaizowac na najnowsze albo nic ale w sumie silnik i skrzynia tak jak i każdy moduł jest niezależny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.