Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prostownik Stef-Pol Est 516

Napięcie znamionowe zasilania U1: 230V~

Prąd znamionowy zasilania I1: 1A

Prąd znamionowy bezpiecznika WTA: 1,6A

Napięcie znamionowe wyjściowe U2: 12V

Prąd znamionowy wyjściowy I2: 12A

Prąd szczytowy wyjściowy Is: 15A

Klasa ochronności: II

PRZEŁĄCZNIK NAPIĘĆ 13,8V;14,9V;16V

 

co do samego Winkfp, wybralem Comfort mode ->, Upadatezusb, wybralem ULF2HI, F4 wprowadzilem swoj VIN. wpisalem swoj stary nr ZB modulu i wybralem sugestie nowego ZB, wcisnalem F3 Prog no i tak jak napisalem na chwile mialem komunikat na gorze w Winkpf "No Responding" ale widzialem ze dioda na Dcan pracuje wiec zostawilem i po paru minutach zaczelo mi pokazywac procenty, ale szlo to bardzo wolno.

pozniej jak zaczela sie aktualizacja na gorze gdzie jest WIN nie pokazywalo mi mojego pelnego VIN tylko ogolny poczatek WBAyyyyyyyy. Czy to normalne, czy tez tam powinien byc moj nr VIN?

  • Odpowiedzi 338
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ladowarki Stef-Pol, to wyjatkowe badziewie. Kiedys cos takiego kupilem i zawiodlem sie srodze. To, co zobaczylem w srodku, to :duh: Moze sie poprawili, to bylo ponad 5 lat temu.

Tak jak pisal Kruk203, zadzialal wylacznik termiczny. W moim syfie, po nagrzaniu sie, ladowanie wygladalo tak: 15 minut ladowania i 30 pauzy, na ostygniecie.

Teraz mam automat firmy Telwin i spisuje sie znakomicie. Ma nawet wbudowany wentylator chlodzacy i caly proces ladowania i podtrzymania napiecia odbywa sie automatycznie.

Znalazlem fotke flakow tego EST 516. Jak mozna cos takiego sprzedawac i to za niemala kase?

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9e40a392d63e8238

Jakby piorun pierdyknal w rabarbar :mrgreen:

Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

A co ma do tego RAM, procesor itd. To nie ma nic do rzeczy. I tak transmisja idzie po RS i tu nic nie przyspieszysz. Szukaj innej przyczyny. Programy działające w tle. Najlepiej wyłącz wszelkie uruchomione programy, internet, antywirus, zabij zbędne procesy etc.

 

wszystko bylo wylaczone, laptop nie byl podlaczony tez do internetu

 

mam tylko jeden problem ktorego nie udalo mi sie dotychczas rozwiazac - przy odpaleniu INPA mam Battery ON, Ignition OFF ale Inpa i NCExpert dziala i moge czytac bledy i czy tez odczytywac zawartosc modulow i je kodowac.

 

wczoraj po raz kolejny odinstalowalem sterownik i nagralem na nowo, COM1 jest ustawiony, latency (odswiazanie?) na 1. i ciagle jest to samo. w katalogu Ediabas mam tylko Ediabas.ini. Jezeli wrzuce tam odb.ini to w ogole mam battery OFF. Jak skopiuje do Windows tak samo, Battery OFF.

Przerabialem juz rozne wersje INPA, Ediabas, ustawialem na COM3 (oczywiscie ze zmianami w OBD.ini i Device Manager) i w tej chwili to co mam zaintalowane jest optymalne bo czyta mi moduly i dagnoza w INPA tez dziala

Opublikowano

Ladowarki StefPol, to wyjatkowe badziewie. Kiedys cos takiego kupilem i zawiodlem sie srodze. To, co zobaczylem w srodku, to :duh: Moze sie poprawili, to bylo ponad 5 lat temu.

 

nie zauwazylem zeby sie nagrzewal

 

Teraz mam automat Telwina i spisuje sie znakomicie. Ma nawet wbudowany wentylator chlodzacy i caly proces ladowania i podtrzymania napiecia odbywa sie automatycznie.

 

jakie to pieniadze? moze uda mi sie jeszcze oddac ten StefPol, bo kupilem go w zeszym tygodniu.

 

dzisiaj pozycze mocniejszy prostownik od kolegi i zrobie drugie podjescie

Opublikowano
Niw wpisuje sie VIN przez updatezusb on sobie sam go wpisze taki jak byl.

 

ja mam dokladany MULF (uzywka) z innego auta wiec zakladam ze musze mu wpisac nowy VIN

Opublikowano

a co do samego prostownika - jezeli nie uda mi sie go oddac, tylko wymienic, czy cos takiego starczy?

 

Napięcie znamionowe zasilania U1: 230V~

Prąd znamionowy zasilania I1: 4A

Prąd znamionowy bezpiecznika WTA: 6,3A

Napięcie znamionowe wyjściowe U2: 12V; 24V

Prąd znamionowy wyjściowy I2: 36A; 18A

Prąd szczytowy wyjściowy Is: 40A; 20A

Klasa ochronności: I

WSPOMAGANIE ROZRUCHU 400A; 200A

Opublikowano

mari_335d

Oddaj to badziewie jak najszybciej. Na poprzedniej stronie zamiescilem fotke wnetrza tego wynalazku.

Co do danych technicznych, to nie zawsze wynika z nich prawdziwy obraz sytuacji....

Ja mam cos takiego: http://www.elakiery.pl/prod/263,2039,3851,t-charge-18

Niezle wyglada tez Bosch C-7.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Mi w czasie update dde i skrzyni przerwał winkfp parę razy, już miałem cieplutko ze strachu. Zauważyłem że przyczyną tego było odpalenie wcześniej inpa i DIS, bo po przeładowaniu kompa i odpaleniu winkfp (nie włączałem żadnych programów diagnostycznych) poszło za pierwszym razem wszystko, jakiś proces może wsiał w tle i chyba COM pracował niestabilnie.

 

Co do zasilania to podpięty miałem taki prostownik:

http://allegro.pl/prostownik-z-rozruchem-dynamic-620-telwin-wys-0-i2148138388.html

 

Na takim co go można schować do kieszeni to bym się bał robić update, niektórzy sprzedawcy bądź producenci podają nie wiem skąd specyfikację urządzenia i przy jakich warunkach spełnia te parametry to ja nie wiem, chyba przy ładowaniu baterii AA :)

Opublikowano

Prostownik kolegi areckiego niestety nie nadaje się do zasilania bmw na włączonej stcyjce, za to jest fajny do ładowania akumulatora. Prostownik powinien dawać prąd przynajmniej 25A.

Jak nie wierzycie spróbujcie odłączyć akumulator i podłączyć sam prostownik

Opublikowano
Prostownik kolegi areckiego niestety nie nadaje się do zasilania bmw na włączonej stcyjce, za to jest fajny do ładowania akumulatora. Prostownik powinien dawać prąd przynajmniej 25A.

Jak nie wierzycie spróbujcie odłączyć akumulator i podłączyć sam prostownik

Ale rozpetalem OffTopowa dyskusje. Sam prostownik nie ruszy bez baterii, ale z akku wspomoze zasilanie na czas diagnostyki. Przy dlugotrwalych update'ach moze byc licho. Na czas takich operacji rezygnuje ze sluchania radia, zamykam drzwi i przelaczam swiatla dzienne na pozycyjne.

Zajmuje sie tym tematem hobbystycznie i jezeli mialbym z tego zyc, na pewno zainwestowalbym w bardziej profi sprzet.

Telwin sluzy glownie do utrzymania baterii w dobrej kondycji na czas zimowania M5. Nie mam wtedy szans na wyjechanie z mojego zadupia. Bloto i snieg nie do przebrniecia dla RWD.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
dokladnie to chcialem napisac - 8A nie pociagnie mi akumulatora 90Ah

Tu nie chodzi o pojemnosc akumulatora, ale pobor pradu przez instalacje samochodu.

Baterie naladujesz nawet 1 Amperem, tylko bedzie to trwalo 100 godzin :mrgreen:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Czytałem, że do serii Fxx to minimum 50A w czasie update sterowników, nie wiem ile w tym prawdy, ale ja powyższy telwin miałem podpięty i w czasie update obciążało go, bo nawet było słychać że zaczął głośniej pracować, co ten telwin naprawdę jest spory. Dodam że aku mam nowy Varta silver 110.
Opublikowano

50[A]x14[V]=700[W] :duh:

Ciekawe, gdzie jest wytracana taka moc :?: :shock:

Jest mnostwo elektroniki, ale az tyle potrafi lyknac :?:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Ja w swojej e61 włączam zapłon na 30min bez prostownika i po tym czasie kontrolka o słabym aku i ledwo zapala.
Opublikowano
ok, akumulator naladowal sie przez dzien i samochod odpalil. podlaczylem teraz jeszcze raz laptopa, wprowadzialem VIN (teraz juz zapamietal) i odpalilem Winkpf .... tyle ze znowu mam jakies straszne obicazenie na laptopie. przez pierwsze pare minut mialem 0 proc i no responding. juz chcialem wylaczyc i wskoczylo mi 1% proc i no responding., 2% no responding... wczoraj tak doszedlem chyba do 5ciu i pozniej juz mi nie pokazywal no responding ale jeden zeby zmienil sie o 1 proc mijalo 2-3 minuty albo i wiecej .... to nie jest normalne ale tym razem nie poloze sie spac i zobacze do ilu procent dojdzie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
I dla MULF nie ma potrzeby aby zapłon był w pozycji 2 wystarczy pozycja 1.Może teraz wytrzyma Twój prostownik :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Oj Capaz Capaz nie strasz chłopaka...

Nawet gdyby wyłączył na chwilę zapłon to i tak nie przerwie mu programowania :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie pierwszy podejrzałem to u lepszych.... :)
Opublikowano
I dla MULF nie ma potrzeby aby zapłon był w pozycji 2 wystarczy pozycja 1.Może teraz wytrzyma Twój prostownik :)

Ja mam smart key i jak dam na pozycję 1 (czyli wcisnę kluczyk nie naciskam start bez hamulca) to po paru minutach samochód sam się wygasza, co jeśli by tak się stało w czasie programowania?

Diagnozowałem raz tak INPĄ puki nie wygasł sam inpa działała, gdy uśpił się inpa straciła połączanie, co jeśli by się tak stało w czasie update np. CAS? czy może w czasie programowania samochód nie usypia sam?

Opublikowano

1 proba sie nie powiodla, ale pewnie czesiowo z mojej winy - mulf sie programowal, doszedl do 18 % i wywalil bledy. tyle ze ja w tym czasie podmienilem prostowniki wiec pewnie na chwile wyczul spadek napiecia. teraz probuje drugi raz, znowu wolno idzie, tyle ze tym razem mam juz mocny prostownik. zaplon caly czas jest w pozycji 2 i nie bede kombinowac skoro i tak mam prostownik.

 

mam natomiast pytanie o pozycje Ignition OFF w INPA. tak jak wspominalem moge diagnozowac, programowac ale nie mam pozycji ON. czy ktos ma jakis pomysl gdzie jest wina?

Opublikowano

Przed programowaniem nie używaj wcześniej INPY, ja miałem z tym problemy właśnie, mój fejs po podpięciu tylko do USB w inpie wykrywa baterię i zapłon, pewnie tego że mam zwarty 7 i 8 pin w fejsie.

Mi update stawało tak właśnie, nigdy nie doszło do końca, przeładowanie kompa, nic nie odpalać tylko od razu winkfp.

 

Daj znać jak postępy, w razie problemów NFS emergency flash Ci zostaje.

  • Moderatorzy
Opublikowano
I dla MULF nie ma potrzeby aby zapłon był w pozycji 2 wystarczy pozycja 1.Może teraz wytrzyma Twój prostownik :)

Ja mam smart key i jak dam na pozycję 1 (czyli wcisnę kluczyk nie naciskam start bez hamulca) to po paru minutach samochód sam się wygasza, co jeśli by tak się stało w czasie programowania?

Diagnozowałem raz tak INPĄ puki nie wygasł sam inpa działała, gdy uśpił się inpa straciła połączanie, co jeśli by się tak stało w czasie update np. CAS? czy może w czasie programowania samochód nie usypia sam?

 

Przy diagnozie auto uśnie w pozycji 1 przy programowaniu WinKfp będzie w podtrzymaniu do czasu zakończenia programowania.

Opublikowano

2 godziny, - 28 proc... jak dobrze pojdzie do rana dojdzie do 100% :)

 

co do odpalania wczesniej INPY probowalem tak i tak i Winkpf zachowuje sie tak samo.

Jezeli uda sie, zastanawiam sie jak zachowa sie moj laptop, jak bedzie robil update innych sterownikow. bede miec sesje nocnych programowan w garazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.