Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cze, tak czytam i może pomogę. Kiedys miałem podobny problem co prawda w innym autku, ale... też nieomal wymieniłem całe podwozie a przyczyna okazały się... Felgi, tak zwykłe alu, miały zbyt duże (o kilka numerow) odsadzenie od piasty tzw współczynnik ET, więc jeżeli macie wątpliwości sprawdzcie ET dla BMW 3 powinno wynosic 47. Piszcie co tam w temacie bo i ja mam ten problem w swojej buni i tym razem to nie ET.
Opublikowano
moim zdaniem pływanie samochodu po wjechaniu na malowane pasty na jezdni jest spowodowane zmianą przyczepności opony do podłoża w skrócie zmienia się geometria kół.Przykład-koła są zbieżne na asfalcie czystym opór na zewnętrzny rant opony jest dość duży,po wjechaniu jednym kołem na malowaną linię koło to ma zdecydowanie mniejszy opór i będzie wyjeżdzało na zewnatrz.Dla tego będzie uczucie myszkowania.Powodem tego stanu są luzy na sworzniach zwrotnicy przód jak również luzy w tulejach tylnego wachacza,oraz co bardzo ważne poprawne ustawienie zbieżności przód -tył oraz pochylenie kół tył. Odpowiem jeszcze na poprzedni post współczynnik ET nie ma znaczenia oczywiście w granicach rozsądku i dla bmw seri 3 nie musi wynośic 47mm ,zależy od szerokości felgi a ta z kolei od szerokości opony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.