Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czytalem juz sporo postow jednak w zadnym nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi i dlatego zakladam nowy temat.Otoz kupilem E39 dwa miesiace temu i od poczatku swiecily sie kontrolki ASC i ABS.Zdiagnozowalem inpa i wyskoczyly 2 bledy:prawy tylny czujnik ABS i jakis drugi o numerze 39 servo motor.Czujnik wymienilem dzisiaj,ABS bardzo ladnie dziala,kontrolka zgasla jednak ASC wciaz sie swieci,nie reaguje na przycisk i wciaz jesr blad NR.39 ktorego nie da sie skasowac.Acha musze jeszcze dodac,ze niedawno zmienialem kierownice i rozwinela mi sie tasma,ktora raczej dobrze zwinalem:) Kierownica oczywiscie ustawiona na znak.

 

Czy ktos z szanownych kolegow moglby mi pomoc?

 

moj model E39,2.8,M52,1997r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy linka od przesłony asc nie jest naciągnięta i czy siedzi w swoim miejscu. Na próbę możesz nawet tą linkę odpiąć żeby mieć pewność , że ta przesłona jest otwarta na max. Nawet jak jest o milimetr przymknięta to bedzie błąd asc.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Kolego ktora to linka,gdzie sie znajduje? Domyslam sie,ze to urzadzenie znajduje sie kolo lewego kielicha,a linka idzie do przepstnicy na dolocie powietrza tak? To powiedzicie mi dlaczego na Allegro 90% sprzedawcow nazywa to tempomatem a tylko 10% linka do ASC?

 

Czyli teoretycznie jak zdejme sama linke,to nie bedzie ona napieta i blad powinien dac sie skasowac tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo 90% ludzi na allegro nie ma bladego pojęcia o swojej pracy.

Tak to właśnie ta linka oraz przesłona. może być też uwalony ten silniczek z którego ta linka wychodzi ale zacznij od samej linki oraz przesłony.

Nie ma prawa być cokolwiek naciągnięta. Ma siedzieć w swojej prowadnicy. Regulacja ma jej nie naciągać.

A jak poprawisz linkę to kontrolka zgaśnie bez kasowania błędu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Bylem wlasnie w garazu i okazuje sie,ze owa linka jest urwana tzn. peknieta ale siedziala w pancerzu i nie bylo widac:) Tylko kurcze przeslona jest domknieta skoro linka urwana a kontrolka itak sie swieci:/

 

Jak sprawdzic silniczek od ASC i czy napewno kontrolka zgasnie przy zerwanej lince?-przeciez po to jest ta kontrolka zeby sygnalizowala usterke a zerwana linka to nic innego jak usterka:/

Opublikowano
Temat juz ogarniety-wymienilem caly silniczek z linka i ASC odrazu zaczelo dzialac:)))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.