Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam .wczoraj miałem mały wypadek moją 520d e39 mam asc cały czas właczone czasami gdy zjezdzam z ronda lubie sobie na mokrym zarzucic tyłem w lewo.wczoraj było mokro i zarzuciłem tyłem w lewo za mocno ze [BAD] poleciała mi na przeciwny pas to szybka kontra w prawo i obruciło mnie o 180stopni wyleciałem na trawnik przez kraweznik.opone szlak trafił z prawego tyłu. i pytam sie gdzie było asc?? czy asc nie diała u mnie ze nie zadziałało? dodam ze zawsze rpzy uslizgu kuł mrugała kontrolka a jak leci tył bokiem to nie mruga tak jakby wogóle nie spełniało swojego zadania.wczesniej miałem dsc w e46 330d i tam działało super na suchym jak i mokrym ciezko było zarzucic tyłem nawet troszke bo odrazu koła blokowało. a w e39 i asc [BAD] lata sobie jak chce.chyba ze asc działa tylko przy uslizgu kuł jak asr.prosze o sugestie morze auto krzywe?
Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to system ESP został nazwany przez BMW jako DSC. Montowany w autach od lat 2000 a ASC to nic innego jak ASR w innych markach.

W mojej jest tak ze gdy ruszam na śliskiej nawierzchni to ASC nie pozwala zwiekszyc raptownie obrotow silnika a dzieki temu jak wiadomo moge ruszyc.

Opublikowano
jak przekroczy się pewne granice to nic nie pomoże, żaden ASR, DSC, ESP, DVD czy KFC:P wszystko z umiarem :cry2: ja mając asr w e46 to system w wielu nieciekawych przypadkach pomagał wyciągnąć nas z opresji:) pozdawiam
Opublikowano
nie wiem w czym kolega ma problem, zwłaszcza że w opisie ma 2.0d i takie problemy w trakcji??? ja swoją 523i daję ostro po piź.dzie i musi być mokro żeby ASC zadziałało oczywiście w zakręcie bo na prostym odcinku to nie ma szans
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
monzo320i na zakrecie i na mokrym po dodaniu gazu na drugim biegu asc pracuje bo jest usliz kół .2.0d ale mam troche momentu obrotowego i nie ma problemu z zamieszaniem .na mokrym nie trzeba duzo mocy aby po łuku koło straciło rpzyczepnosc.tylko problem jest nie w uslizgu tylko tym ze auto leci na bok po gwałtownym skreceniu kierownicą bez dodawania gazu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I tak będzie. To TYLKO asc.

Ten system nie ma nic wspólnego z hamulcami a tylko odejmuje gazu w sytuacji gdy koła napędowe mają inną prędkość niż koła przednie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.