Skocz do zawartości

High rate of battery discharge


buska10

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie wraz z tym komunikatem < z czym ostatnio właśnie walczę> pojawia się błąd w sterowniku DDE 4548.

Po skasowaniu komunikat znika.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Grzebalem cos przy aku i podlaczylem na chwile jakies 2 kabelki cienkie z niebieskimi koncowkami nie wiedzac od czego sa, ale bylem ciekawy dlaczego byly rozlaczone. Po podlaczeniu wyskoczyl mi od razu komunikat high rate of battery discharge. Odlaczylem je z powrotem ale teraz za kazdym razem po przekreceniu stacyjki wyswietla mi sie ten komunikat, po odpaleniu zazwyczaj gasnie i nawet znika w menu idrive, nie wyswietla sie tez ikona aku miedzy zegarami, jest tylko napis w oknie nawigacji i zolta kontrolka w menu/service/control check messages ktora pozniej znika. odlaczalem juz kleme zeby sprawdzic czy cos pomoze i nic. Aku sie nie rozladowuje, nigdy nie bylo z tym problemu, tylko od tego momentu podlaczenia tych kabelkow na chwile ciagle mi to wyskakuje. Jak sie pozbyc?

 

 

Te kabelki powinny być podpięte, jeśli nie były to znaczy że ktoś już miał wcześniej problem z IBS i dlatego je odłączył. Prawdopodobnie masz niesprawny IBS ( inteligentna klema minusowa) która monitoruje wiele parametrów akumulatora przez co moc ładowania jest dostosowywana do kondycji baterii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam Panów.

Taki przypadek - z rana komunikat z tematu. Dzisiaj po uśpieniu zacząłem sprawdzać po bezpiecznikach.

Definitywnie 34 bezpiecznik ze schowka pobiera około 0,5 A prądu. bezpiecznik wg. rozpiski radio. Słychać przerywaną pracę któregoś napędu CD lub DVD. Po wyjęciu bezpiecznika, po nocy brak komunikatu High rate of battery discharge

W inpa, po komunikacie masa błędów, ale wszystkie da się skasować ( oprócz webasto - ciągle walczę ).

Miał ktoś z forumowiczów taki przypadek i od czego zaczą ( cały post czytałem ). Czy to wina ccc czy któregoś z napędów, że nie przechodzi w stan uśpienia?

Dzięki za pomoc!!!! :cool2: :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zostawie slad po swoim problmie w e61 LCI - moze komus sie przyda. Od czasu do czasu pojawial sie komunikat o rozladowujacej sie baterii - nie za kazdym uzyciem. Problemem okazal sie dostep komfortowy i uwalony czujnik w klamce prawy tyl - objaw byl taki ze nie dalo sie otworzyc chwytajac za klamke w tych drzwiach. Rozebralem boczek drzwi i odlaczylem ten modul z sieci. Blad nigdy wiecej sie nie pojawil. Centralny i domykanie elektryczne drzwi dalej dziala bo jest na innej kostce.

 

Modul przy klamce do wymiany (900zl) albo mozna zyc bez dostepu komfortowego w jednych drzwiach. To juz jak kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.