Skocz do zawartości

Stuki w zawieszeniu tylnym E32


KecajB10

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczęło mi stukać tylne zawieszenie. Na pierwszy ogień pod tym względem idą tuleje tylnej belki do wymiany, ale stuki pochodzą głównie z lewej strony, i przy wykonywaniu łuku w prawo przy większych prędkościach samochód dosyć znacznie się przechyla... Stąd moje pytanie, czy to mogą być amortyzatory? Wydawać takie stuki?

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moga byc amory , rownie dobrze mogly sie juz wyrobic poduszki gorne amorow ,najlepiej podjechac na stacje za 2 dychy przetrzepia i bedziesz wiedzial na czym stoisz

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci poleciały poduchy tylnych amorow to zajzyj w gorna czesc mocowania amora pod głosnikami w tylnej półce i jak gumy sa wyrobione lub rozwulkanizowane to wymien na nowe.

Mozesz tez stanac na tylnych progach w drzwiach i pobujac buda, jak sa wyjeb.. to bedzie je słychac, wspomoz sie kolega do oceny słuchowej no i kase na trzepakach zaoszczedzisz.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście jeszcze nie pozbyłem się haka po poprzednim właścicielu i właśnie gdy na niego stanąłem i próbowałem rozbujać słychać było stuki, dlatego zacząłem podejrzewać amortyzatory. Czyli wg. Ciebie to poduszki?

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob jak ci napisałem bo sam nie dasz rady, lepiej skorzystac z pomocy.

Ja w mojej e34 wykryłem tak poduszke i łacznik stabilizatora, po wymianie poduszek i łacznikow znow jest ok

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zrobilem tak jak radziles i slychac to nawet jak sam bujam autem stojac na progu ;)

ale do rzeczy: zeby wymienic te poduszki, trzeba dzwignac auto lewarkiem, i odkrecic te 3 nakretki od wewnatrz bagaznika? To wszystko?

Po odkreceniu tego, kolo z cala kolumna opadnie i wtedy bede mial dostep do tej poduszki i mozliwosc jej wymiany, czy jak?

 

Z gory dzieki za pomoc ;)

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jestem po wymianie. Może info przyda się kolejnym i nie będą musieli zakładać nowego tematu ;)

Faktycznie winna była poduszka amortyzatora. Była dosyć drastycznie zużyta.

 

Aby to odkręcić musiałem zdemontować oparcie tylnej kanapy i maskownice głośników. No i odkręcić cały amortyzator. Więcej roboty jak to warte ;) Ale teraz aż miło po dziurach jeździć jak nic nie stuka ;)

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.