Skocz do zawartości

E87 118d - Robert


ronf1

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jeszcze nie doszły ale z tego co mi tłumaczono magazyn jest w Niemczech więc to trwa - od zaksięgowania wpłaty są po ok 5 dniach (zapewne roboczych).

Jak dojdą umieszczę fotkę.

MI też cena wydaję się naprawdę DOBRA.

 

Jak dobrze pójdzie zamontuję w połowie przyszłego tygodnia.

Co do zdjęć bez obawy już wcześniej jak montowałem podłokietnik miałem zrobić zdjęcia ale z podniecenia się zapomniałem. TYM RAZEM BĘDĄ ZDJĘCIA PRZED I PO.

 

Co do geometrii to Eibach odpowiedział że należy skontrolować (ustawienie niekoniecznie będzie potrzebne)

POzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zgodnie z obietnicą przesyłam zdjęcia (robione tel. ale tu jakość akurat nie ma znaczenia) Więc sprężyny już są. :D

 

http://images40.fotosik.pl/1566/a78c36c9ebf74069.jpg

http://images37.fotosik.pl/1536/3665fa76162d16a7.jpg

 

Hm.... może uda mi się umówić wymianę na weekend.

Zobaczymy zaraz po zmianie wrzucę Wam kolejne foty (przed i po) i lepszej jakości.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia jak dla mnie są wystarczające. Jeśli byś miał chęć i możliwość zważyć stare i nowe byłoby super.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w końcu sprężyny zamienione. Postaram się dzisiaj umieścić zdjęcia (tyko muszę skołować aparat bo chwilowo jestem bez)

 

Pierwsze wrażenia po przejechaniu ok 70km.

1. Jest niżej ale koła nie chowają się w błotniki. Wygląda to nadal "cywilnie" (BEDĄ ZDJĘCIA TO SAMI OCENICIE).

2. Krawężniki spokonie - można podjeżdzać - oczywiście w granicy zdrowego rozsądku.

3. Jest sztywniej ale pomiędzy serią na 17tkach a Eibach-em na 17tkach różnica w twartości (20-30%) tak na oko :P

4. Komfort hm jeszcze trochę go zostało - ale taki mod nie jest dla tych co lubią limuzyny. Jak dla mnie jest bardziej komfortowo niż się spodziewałem.

5. Zakrety - i tu najlepsze - w zasadzie 0 przechyłu i niesamowite prowadzenie. GĘBA SIĘ SMIEJE !!!!! NAPRAWDĘ COŚ WSPANIAŁEGO.

 

Jeżeli kochacie zakręty i chcecie zachować resztki komfortu - POLECAM !!!

 

P.S. aaa no i look się poprawił :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na foto :)

Dokładnie :wink: :cool2: Wtedy też i u mnie zapadnie decyzja co dalej... :mrgreen:

 

i u mnie :norty: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://images50.fotosik.pl/1603/ef50ae3e0dfb910bgen.jpg

 

http://images35.fotosik.pl/1407/f170782cbf3f5d69gen.jpg

 

http://images50.fotosik.pl/1603/a8e456175ca93c68gen.jpg

 

NIe mam jak skołować ludzkiego aparatu a na czarnym wszystko się zlewa ale tak to wygląda.

 

Przód zdecydowanie niżej, tył już mniej usiadł. Wg Eibach przód 30mm, tył 25mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wygląda to bardziej na fabryczne 226 niż na tuning.

Nie mam porównania/trudno mi obiektywnie ocenić ale myślę (po tym co czytałem na forum) że Eibach może być tyci bardziej komfortowy niż 226.

 

P.S. Kamil nie ma co czekać, (samochód IGIEŁKA) tylko delikatnego obniżenia mu brakuje. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek, oglądałem Twoją bunię i nigdy bym nie powiedział że to jest już tak nisko żeby przytrzeć przedni zderzak. Jest na tym forum kolega "eltabbo" myslałem ze w jego przypadku to takie obcierki są możliwe ale nie w naszym ? (no ale może nie trafiłem jeszcze na odpowiedniego garba) :D

 

Co do twardości moze kiedyś uda się porównać na jakimś spotkaniu bo to b. indywidualne odczucia ale przy 226 masz inne amorki i w sumie faktycznie przy takim zestawie moze być twardziej.

 

Aaaa jeszcze 1 sprawa. Przed wymianą sprężyn należy sprawdzić stan amortyzatorów. Do pro-kit nie ma konieczności stosowania mocniejszych (moga być seryjne) ale muszą być sprawne. Więc jeżeli wyjdzie ze seryjne są zuzyte to konieczna wymiana. Inaczej nie ma co zaczynać tej zabawy.

Edytowane przez ronf1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie siadła, zdecydowanie lepiej niż w serii :cool2:

Ja mam 226 u siebie i myślę że jest podobnie na wysokość.

 

dzięki, look naprawdę zdecydowanie się poprawił ale teraz te czarne (niemalowane) listwy na zderzakach tak mnie rażą że muszę znowu brać się do roboty i zacząć szukać malowanych albo dać do malowania (bo strasznie się gryzie z całością).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Krzysiek, oglądałem Twoją bunię i nigdy bym nie powiedział że to jest już tak nisko żeby przytrzeć przedni zderzak. Jest na tym forum kolega "eltabbo" myslałem ze w jego przypadku to takie obcierki są możliwe ale nie w naszym ? (no ale może nie trafiłem jeszcze na odpowiedniego garba) :D

 

Co do twardości moze kiedyś uda się porównać na jakimś spotkaniu bo to b. indywidualne odczucia ale przy 226 masz inne amorki i w sumie faktycznie przy takim zestawie moze być twardziej.

 

Aaaa jeszcze 1 sprawa. Przed wymianą sprężyn należy sprawdzić stan amortyzatorów. Do pro-kit nie ma konieczności stosowania mocniejszych (moga być seryjne) ale muszą być sprawne. Więc jeżeli wyjdzie ze seryjne są zuzyte to konieczna wymiana. Inaczej nie ma co zaczynać tej zabawy.

 

musisz wpasc na spota porownamy na zywo :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek, oglądałem Twoją bunię i nigdy bym nie powiedział że to jest już tak nisko żeby przytrzeć przedni zderzak. Jest na tym forum kolega "eltabbo" myslałem ze w jego przypadku to takie obcierki są możliwe ale nie w naszym ? (no ale może nie trafiłem jeszcze na odpowiedniego garba) :D

 

Co do twardości moze kiedyś uda się porównać na jakimś spotkaniu bo to b. indywidualne odczucia ale przy 226 masz inne amorki i w sumie faktycznie przy takim zestawie moze być twardziej.

 

Aaaa jeszcze 1 sprawa. Przed wymianą sprężyn należy sprawdzić stan amortyzatorów. Do pro-kit nie ma konieczności stosowania mocniejszych (moga być seryjne) ale muszą być sprawne. Więc jeżeli wyjdzie ze seryjne są zuzyte to konieczna wymiana. Inaczej nie ma co zaczynać tej zabawy.

 

musisz wpasc na spota porownamy na zywo :norty:

 

 

Krzysiek do takiego spotkania to ja się muszę przygotować, bo stanąć obok Twojej wypolerowanej to nie taka błacha sprawa. Jeżeli nast spot będzie gdzieś po lipcu to b prawdopodobne. I oczywiście z góry piszę się na takie spotkanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj skończyłem montować górny schowek

http://images42.fotosik.pl/413/1b0fc8088e20d838.jpg

 

Dla zainteresowanych zrobiłem DIY w naszym jedynkowym dziale.

 

P.S. I dołączyłem na 1 stronie kilka zdjęć z Eibach-ami (lepszej jakości)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Polecam do czarnych jedynek BlackLine-y. Mały DIY wkrótce.

Moja wygląda tak:

 

http://images37.fotosik.pl/1688/f76fec20c9c734e3.jpg

 

a i jeszcze 1 forumowa naklejka:

http://images39.fotosik.pl/1671/28e42013310c3c38.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

planuję zrobić takiego mod-a:

http://images41.fotosik.pl/1703/0f85c54a782fa41b.jpg

jak Wam to wygląda ?

 

Ostatecznie jeszcze listwy i dokładka muszą być malowane oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.