Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Potrzebuję pomocy:-) W moim kompakcie E46 320td 150KM ni z tego ni z owego (przy przebiegu 123000) padła turbina :-( Zastanawiam się teraz, co robić - regenerować czy kupić "nową" z Allegro? Jeśli regenerować, to gdzie? A jeśli kupować, to od kogo? Samochód dotąd był bezawaryjny (jeżdzę nim 4 lata) i nie orientuje się gdzie najlepiej kupować części...

 

Pozdrawiam,

Michal

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety - kłęby dymu i dzwonienie spod maski...

 

A może klapka z kolektora ssącego odfrunęła i narobiła szkód ?

Opublikowano
Jeśli szukasz turbiny sprzedam ci moją, tą na której aktualnie śmigam.Jest 100% sprawna.Możesz przyjechać pośmigać moim autem ,zrobić logi ,wyciągnąć wnioski,podjąć decyzję a następnie wyciągnę ją na twoich oczach i spakuję do torby. Wszystko to za 1500zł.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Jeśli szukasz turbiny sprzedam ci moją, tą na której aktualnie śmigam.Jest 100% sprawna.Możesz przyjechać pośmigać moim autem ,zrobić logi ,wyciągnąć wnioski,podjąć decyzję a następnie wyciągnę ją na twoich oczach i spakuję do torby. Wszystko to za 1500zł.

 

czyżbyś zamierzał włożyć jakieś customowe turbo do swojej 320d?

Opublikowano
Tak. Chcę pokazać użytkownikom m47n że ten silnik nie boi się 250 koni :mrgreen:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
wiem że alpina d3 zakłada do e90 2.0d 163 w seri, wtryski od 535d, turbo od 3.0d i robi 200km, pewnie da się i więcej po takich zmianach to pewnie w/w plan 250km to zakłada ...
Opublikowano
wiem że alpina d3 zakłada do e90 2.0d 163 w seri, wtryski od 535d, turbo od 3.0d i robi 200km, pewnie da się i więcej po takich zmianach to pewnie w/w plan 250km to zakłada ...

 

ja miałem modzić swojego ale mi przeszło, stwierdziłem że mi się nie opłaca jak mógłbym za rok lub najdalej dwa kupić po prostu oryginalne 535d i przynajmniej nie męczyć się ze sprzęgłami od radzikowskiego i tego typu wynalazkami ;)

Opublikowano
że wtryski od 535d M57N pasują do zwykłego M57N to wiadomo, ale czy pasują też do głowicy M47N? teoretycznie powinny ;)
Opublikowano
wiem że alpina d3 zakłada do e90 2.0d 163 w seri, wtryski od 535d, turbo od 3.0d i robi 200km, pewnie da się i więcej po takich zmianach to pewnie w/w plan 250km to zakłada ...

 

ja miałem modzić swojego ale mi przeszło, stwierdziłem że mi się nie opłaca jak mógłbym za rok lub najdalej dwa kupić po prostu oryginalne 535d i przynajmniej nie męczyć się ze sprzęgłami od radzikowskiego i tego typu wynalazkami ;)

szczerze to 535 d bez szału ... ostatnio znajomy poprosił mnie tu w UK o znalezienie fajnego 535d , po sprawdzeniu kilku wybór padł na 2008 rocznik wersja individual faktura na nowy wyszła 60 tyś Funtów z czego 20 tyś w samym wyposażeniu !!

ale szczerze te 274 KM szału nie robi zwłaszcza w automacie ... bardziej podobał mi się 330d Czerwonego :D

lżejszy ( choć w coupe albo sedanie byłby lżejszy ) , szybszy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
szczerze to 535 d bez szału ... ostatnio znajomy poprosił mnie tu w UK o znalezienie fajnego 535d , po sprawdzeniu kilku wybór padł na 2008 rocznik wersja individual faktura na nowy wyszła 60 tyś Funtów z czego 20 tyś w samym wyposażeniu !!

ale szczerze te 274 KM szału nie robi zwłaszcza w automacie ... bardziej podobał mi się 330d Czerwonego :D

lżejszy ( choć w coupe albo sedanie byłby lżejszy ) , szybszy ...

 

no tak, ja wiem, ale ja już chcę auto w automacie, dużo jeżdżę na codzień często po mieście, itd. i jestem prawie pewny że takim 300-konnym E46 z manualną skrzynią i customowym sprzęgłem bym się męczył jeżdżąc po mieście... a na utrzymanie dwóch samochodów nie będę się porywał jeszcze ;)

 

PS mam zastrzeżenia co do pracy skrzyni 6-biegowej w E46, zresztą to chyba już znany temat że te skrzynie są lekko felerne...

Edytowane przez jceel
Opublikowano
to w takim razie 535d tym bardziej nie jest dla Ciebie ... takie auto kupuje ktoś kto połyka kilometry na autostradzie ...

 

ależ ja też to robię :D przynajmniej dwa razy w tygodniu śmigam A4 i S1 albo S86. ale po mieście też się jeździ (chociaż teraz nie narzekam bo od zjazdu z A4 do domu mam 1,5 kilometra :) ) i na pewno bym się męczył i denerwował operując spiekiem w korku.

 

ale masz trochę racji, całe życie jeździłem dieslami (zaczynając od Vectry B 2.0 DTI) i w końcu by mi się może przydała odmiana...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Maja turbinka ma się dobrze ale już zacząłem szykować coś mocniejszego... Zaadaptowane serownie podciśnieniowe w miejsce elektrycznego.

Turbinka wystrojona , :norty: nie mogę się doczekać .

Miłego oglądania.

http://www.youtube.com/watch?v=I9dGLcfHrKU&feature=youtu.be

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

 

no tak, ja wiem, ale ja już chcę auto w automacie, dużo jeżdżę na codzień często po mieście, itd. i jestem prawie pewny że takim 300-konnym E46 z manualną skrzynią i customowym sprzęgłem bym się męczył jeżdżąc po mieście... a na utrzymanie dwóch samochodów nie będę się porywał jeszcze ;)

 

PS mam zastrzeżenia co do pracy skrzyni 6-biegowej w E46, zresztą to chyba już znany temat że te skrzynie są lekko felerne...

 

chyba Ci się skrzynie pomyliły kolego

6b manual w e46 3.0d słynie z pancerności, skrzynia ta jest wykorzystywana w projektach wydmuszek na 1xxxKM, a ceny używek są śmiesznie niskie bo nikomu się nie psują i nie ma kto tego kupować

w 5b man 3.0d jest jedynie problem niewracania na pozycję neutralną, ale to 5biegowa

 

ROGER-NYSA z niecierpliwością czekam na wykres z hamowni i filmiki on-board z nową suszarką :cool2:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.