Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem Auto sie grzeje nie wiem z jakiego powodu wymienilem wlasnie termostat i dalej to sie dzieje ale po przjechaniu sie jak dostanie temeratury i dojezdzam do swiatel temepratura maleje do normy jaka była. Może układ jest zapowietrzony ?!?! nie mam pojecia co najgorsze jak go odpowietrzyc;/.Plynu do układu dolalem. A gdy wlaczam powietrze cieple leci zimne ;/ Moze ktos juz tez mial taki problem, moze ktos cos zaradzi na moj problem nieszczesny;/ .POMOCY! Będe bardzo wdzieczny::)
Opublikowano

:search: i znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie - milion tematów "odpowietrzenie układu chłodzenia".

PS. Termostat to nie siakiś sit z Chin za 49 PLN na Allegro mam nadzieję :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zgadza sie tds sie sam odpowietrza a odpal go i odkrec korek od zbiorniczka i przelewem powinien plynac plyn caly czas jak silnik pracuje jak nie to masz urwany wirnik w pompie wodnej :D niedawno to przerabialem ,i jeszce jedna malutka uwaga termostat wazna zecz ja z wlasnej autopsji wiem ze cza go sprawdzic czy otwiera czyli wrzucasz go do wrzatku i widzisz

a tak na marginesie inni to moga skrytykowac ale ja w termostacie zawsze robie mala dziurke wiertlem 3 mm mialem kilka aut i w kazdym to bylo zrobione i zero problema wtedy pozdrawiam mysle ze troszke pomoglem :D

Opublikowano
zgadza sie tds sie sam odpowietrza a odpal go i odkrec korek od zbiorniczka i przelewem powinien plynac plyn caly czas jak silnik pracuje jak nie to masz urwany wirnik w pompie wodnej :D niedawno to przerabialem ,i jeszce jedna malutka uwaga termostat wazna zecz ja z wlasnej autopsji wiem ze cza go sprawdzic czy otwiera czyli wrzucasz go do wrzatku i widzisz

a tak na marginesie inni to moga skrytykowac ale ja w termostacie zawsze robie mala dziurke wiertlem 3 mm mialem kilka aut i w kazdym to bylo zrobione i zero problema wtedy pozdrawiam mysle ze troszke pomoglem :D

A po co? Jak jest -20 to puszcza cały czas na obieg wystarczającą ilość płynu aby schłodził silnik do takiej temp, że silnik w pełni nagrzany nie będzie ( na blacie nie będzie tego widać) i zawsze będzie się wolniej nagrzewał.

Lepiej mieć sprawny termostat a nie jakieś wynalazki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.