Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, świeci mi ABS i ASC. Po podłączeniu pod kompa wyszedł błąd czujnika w prawym przednim kole.

Po skasowaniu błędów wszystko jest ok do puki sie nie ruszy autem.

Po włączeniu innego testu, który sprawdza prędkość kół, wyszło, żę 3 koła się kręcą prawidłowo, prawy przód wskazywał cały czas "0"

Czy mogę przyjąć od razu, żę czujnik do wymiany czy może to być pompa, czy np. jakaś błahostka np. kabelek itp

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Ayro to E39 touring jakiej firmy jest ori czujnik?
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

A czemu sa problemy z zamiennikami.

Różnica w cenach jest spora.

Z tego co widac po aukcjach to masa ludzi kupuje własnie zamienniki.

Wiem, że tanie rzeczy są dla bogatych............ ale może jma ktoś załozony jakiś zamiennik i mu działa?

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

No właśnie też czytałem dużo o tych zamiennikach różnych.

Ale nie wiem czy się nie skusić.

Zamiennik 50zł

Oryginalny 250zł

W najgorszym wypadku bedzie mnie to kosztowało 300zł heh

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
No właśnie mi o to chodzi czy to ma sens kupywać byle łajno........ :cool2:
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

TOPRAN??

Ja bym nie dotykał. Kup oryginał. Ostatecznie ATE lub wspominany TRW .

Ale nie masz wtedy 100% pewności. Jaja mogą być niezłe. Znajomemu auto samo przyspieszało. Może też właczć się abs przy byle dotknięciu hamulca.

 

Ale wypadało by się upewnić czy to wina czujnika. Może łożysko szlag trafił.Może jest mocno brudne?

Jak masz chwilę i dostęp do kompa to zamień czujniki miejscami i zobacz czy błąd się również przeniesie?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Z ta zamiana czujników to duzo czytałem, ze jak są stare zapieczone to mogą sie rozpaść przy próbie wymiany. Urywają się czy cos.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Z ta zamiana czujników to duzo czytałem, ze jak są stare zapieczone to mogą sie rozpaść przy próbie wymiany. Urywają się czy cos.

 

prawda, u mnie trzeba było wiercić żeby pozostałości z dziada wyjąć, ale to jak trafisz

zwróć sobie uwagę na to, że czujniki abs tył są różne do kombii i sedana (długość kabla i innaczej umiejscowione zaczepy, inny numer części)

tu masz dobre czujniki http://czescidobmw.pl/kategorie/Czujnik-ABS,6013.html

VDO siemens szedł na pierwszy montaż, w pudełku ATE masz siemensa, w pudełku TRW może też - trzebaby to sprawdzić

wiem bo sam kupowałem siemensa, ate by w końcu kupić z aso, a winna była piasta :mad2:

z aso masz siemens'a z niezeszlifowanym napisem bmw, zamienniki mają ten napis zeszlifowany

 

teraz doczytałem, jeśli przód ja nie miałem najmniejszych problemów z wyjęciem czujnika

jak chcesz się upewnić jeśli chodzi o diagnozę, możesz sobie zamienić czujniki z przodu prawy z lewym i zobaczyć co komp wypluje

jeśli masz auto po 09/98 (czujnik z wtyczką niebieską) odpinasz czujnik w nadkolu i mierzysz opór, jak duży opór lub zwarcie czujnik do wymiany

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

Auto to 1997r. i wtyk podajże jest siwy.

A jeżeli chodzi o te piaste, to co z nią było nie tak?

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.