Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

http://img684.imageshack.us/img684/6718/92816459.jpg

Tak wiem, brudna jak diabli!

W każdym razie na dole poprawione zawieszenie. Dalej za duży klin czy już jest dobrze? :)

Zawieszenie marki Eibach z kowalskiego pieca :)

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano

co do klina to po poprawieniu wg mnie jest już ok :)

co do wypowiedzi:

Że też chce Ci się tyle kasy w to topić i budować ten samochód : P

zauważ że jakieś 20% forumowiczów posiada auta w które pakuje kase wielokrotnie większą od wartości auta :)

 

Co do samej buni to podoba mi się, czarna, silnik 2.8, co do automatu to ma swoje plusy i minusy :)

felgi wg mnie najładniejsze to "m system II" w e36, gdyby nie to że moją kupiłem z m-contour (która również mi się podoba) bym się nawet nie zastanawiał i brał m system II

 

no ale sa gusta i guściki.

http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
Opublikowano

Automatu jeszcze w tym miesiącu nie będzie :) Tyle że pojawiły się problemy. Skrzynia biegów okazała się być z modelu 316 mimo zapewnień sprzedającego że jest z 323, więc będzie krótka, a do tego mam dyfer S3,45 który chyba nie zostanie zamontowany no chyba ze biegi z oryginalnym dla automatu dyfrem 3,07 okażą się jednak dłuższe.

Co do felg to miałem okazje kupić takie M system II i to śmiesznie tanio ale jakoś mi nie podeszły wyglądem, a teraz jak już zeszło na ten temat to znalazłem zdjęcie Buni z taka felgą i trochę żałuję... ale i tak będzie pięknie :)

Co do klina to mam ochotę jeszcze centymetr to opuścić i się bije z myślami. Teraz między przodem a tyłem jest 3 cm różnicy czyli standardowo.

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano
jakie obniżenie masz na przodzie? tylko sprężyny dałeś Eibacha czy do tego jakieś sportowe amorki
http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jakie obniżenie masz na przodzie? tylko sprężyny dałeś Eibacha czy do tego jakieś sportowe amorki

 

Aktualnie jest to 60/40 mm- tak na oko. Niestety puki co jest to półśrodek i amorki są seryjne bo i tak wyląduje tam gwint za jakiś czas.

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano

Pierwsze zdjęcie na nowy sezon :) Samochód nadaje się do lakierowania a nie sesji foto, ale trzeba się pokazać :)

http://img407.imageshack.us/img407/6526/zdjcie0178c.jpg

 

Zmian stylistycznych już raczej nie należy się spodziewać. Za to będzie dużo gmerane w mechanice i na pewno postaram się to wszystko opisać i zakończyć wykresem z hamowni :)

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano
kurde taki kit sprężyn muszę sobie z czasem zakupić. Dla mnie jest akuratnie, niżej były by już spore problemy z dziurami\garbami :) chociaż teraz pewnie też nie jest kolorowo :)
http://img338.imageshack.us/img338/4369/sygnaturka2w.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Napisz co specjalista który zakładał Ci kolektor zrobił, że udało mu się go dopasować. Ten co kupiłeś nie był oryginalny od 2,5 tylko przerabiany jakoś, na czym polegały te przeróbki ? Ktoś się wypowiadał na temat sprzęgła, seryjne jest takie słabe że jak auto dostanie 15km więcej to już nie wytrzymuje ?
Opublikowano

Kolektor M50B25 trzeba przerobić. Ze starego kolektora m52 trzeba wyciąć cały ten biznes z dołu (odma, silniczek krokowy itd.) i zrobić na niego miejsce w kolektorze m50, zwyczajnie wycinając prostokąt. Warto zaplanować miejsce wycięcia bo przesunięcie spowoduje problemy z montażem. Do każdego mocowania, a w tym mocowana listy wtryskowej trzeba dorobić blaszki. Jeśli masz dokładniejsze pytania to pisz na PW, a postaram się odpowiedzieć.

Co do sprzęgła to wystarczy zamontować tarcze od e46 330d. Różni się tym że niema tłumików drgań i jest totalnie sztywna. Nie wiem jak jest w wytrzymałością dwumasy bo u mnie cały czas z różnych powodów jest automat. Natomiast na montaż czeka oryginalna skrzynia od 328, jednomasa od m50 i sprzęgło właśnie z 330d.

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale jak bedziesz miał jednomas, a tarcze sprzęgla sztywną, nie odpije sie to na trwałości skrzyni i całego układu sprzęgła. Bo z reguły jak ktoś wyrzuca dwumas to zakłada tarczę ze sprężynami. A tarcza sztywna jest do dwumasy....A jak zrobisz tak to nei bedziesz miał żadnego elemtnu ktró by tłumił drgania z silnika i układu napędowego...

 

PZDR>

Opublikowano

Jeszcze wracając do kolektora to dobrze jest uzupełnić ten mod sportowym regulatorem ciśnienia paliwa. Mądre głowy mówią żeby ustawić go na 3.8 bara więc tak zrobiłem. Wtryski tak zalały silnik że zrobiłem setke w 11s. Jedni mówią że to dlatego że trzeba stroić silnik, inni że trzeba zresetować komputer, ja mówię ze mam zasyfiałe wtryski i dziś zakładam inne i dalej kombinuje z ciśnieniem.

Co do sprzęgła to racja, robi się 0-1 typowo do driftu i muszę przemyśleć tą koncepcje.

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano (edytowane)

To ja może coś dorzucę?

Zacznę od mojego ulubionego zdjęcia z cargo :)

http://img837.imageshack.us/img837/7233/57932132866614718713610.jpg

 

Wielebny Misiae przy produkcji Customowej obudowy stożka :)

http://img718.imageshack.us/img718/9826/041412155401.jpg

 

http://img35.imageshack.us/img35/7991/041412155413.jpg

 

Obudowa już na miejscu :) Będzie jeszcze wyizolowana specjalną powłoką termoizolacyjną prosto z NASA s56

 

http://img834.imageshack.us/img834/9905/041412183725.jpg

 

http://img851.imageshack.us/img851/218/041412183733.jpg

 

No to teraz czas na customowy regulator ciśnienia,

 

http://img214.imageshack.us/img214/9426/041412150031.jpg

 

http://img822.imageshack.us/img822/9714/041412150041.jpg

 

Montaż nie jest łatwy...

 

http://img834.imageshack.us/img834/3673/041412180435.jpg

 

http://img651.imageshack.us/img651/1071/041412171308.jpg

 

Nowe kolektory wydechowe przed:

 

http://img406.imageshack.us/img406/9928/041412144448.jpg

 

i po:

 

http://img14.imageshack.us/img14/8388/042112145441.jpg

 

http://img19.imageshack.us/img19/710/042112144030.jpg

Konstrukcja wymusiła zawijanie trzech rur na raz.

 

Do tego wszystkiego czeka jeszcze stroker na 3.0l, Ecumaster DET3 i przepustnica powiększona na 68mm (jak skończę ją to za odpowiednie pieniądze zbuduję taką samą dla chętnych). Jak się uda znaleźć to jeszcze wałki z S52 lub Świątka. Na Shricka nie widzę możliwości bo cena jest chora.

Modyfikacje zamykają wtryskiwacze od M3 co by mieszanki w garnkach nie zabrakło.

 

Skrzynia dalej nie wymieniona bo jak widać mam za dużo pomysłów na raz.

Edytowane przez Przemek328
kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano
customowy regulator ciśnienia wygląda jak kupczy, z czego został zrobiony ? zastanawia mnie też plan zwiększenia pojemności do 3.0, bardzo drogi interes, nowe niewymiarowe tuleje, tłoki pierścienie panewki itp. Przy okazji ciekawe czym technicznie się różni 3,2 M power od 2,8 ? oprócz o wiele większą mocą i 400 cm pojemności no i większymi wtryskami jak wcześniej napisałeś.
Opublikowano

Nie no, z tym customowym to żart akurat. Jest to normalnie kupny regulator, odpowiednik regulatora d1spec tyle że bez naklejki.

Co do strokera to robi się go montując wał korbowy z m54b30 więc nie trzeba silnika "rozwiercać". W tym wypadku zakupiłem po prostu cały wał korbowy z korbowodami, tłokami i panewkami, więc teoretycznie jest plug&play.

To czym się różni to temat na książkę :) No chyba ze masz na myśli amerykańską odmianę o oznaczeniu s52b32 i mocy 240KM bo to od 2.8 się niewiele różni. Głownie korbami, wałkami rozrządu i blokiem silnika z żeliwa. Mogę się mylić, niech mnie ktoś poprawi jakby co. A europejskie M3 S50B32 to już zupełnie inna historia.

 

Dla ścisłości:

1.Stożek prosport w ręcznie wykonanej zabudowie z doprowadzonym ze zderzaka powietrzem.

2. Kolektor dolotowy z silnika M50.

3. Przepustnica rozwiercona na 68mm (jeszcze w produkcji)

4. Wtryski z silnika S50B30

5. Regulator ciśnienia ustawiony na 3 bary

6. Stroker m54b30 (planowany montaż- czerwiec)

7. kolektor wydechowy z silnika s50b32 w bandażu termoizolacyjnym.

8. Sterowanie komputerem ECU Master DET3.

 

Takie strokery w polsce już są i mają po 240-250 KM, a co wyjdzie z mojego to pokaże wykres z hamowni. Nie wcześniej niż w czerwcu :)

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano

Obudowa stożka bez Betty i Michała :)

http://img844.imageshack.us/img844/5051/042812132451.jpg

 

Dalszy Etap izolacji termicznej dolotu-

http://img171.imageshack.us/img171/8293/042812130817.jpg

 

W ogóle się to cholerstwo nie chce skleić, pewnie na jakieś blachowkręty będzie trzeba przyłapać :/

http://img840.imageshack.us/img840/4967/042812140609.jpg

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano

Finalnie na blachowkręty przymocowałem :)

http://img687.imageshack.us/img687/4834/042812192538.jpg

http://img205.imageshack.us/img205/4894/042812192614.jpg

 

a tu ładnie widać jak jest napikowane :)

http://img407.imageshack.us/img407/787/042812192652.jpg

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]
Opublikowano

Nowy wał korbowy i jeden z nowych tłoków oraz korbowodów. Czyli niecne plany podbicia galaktyki :)

http://img851.imageshack.us/img851/2023/043012162431.jpg

 

http://img577.imageshack.us/img577/2258/043012162521.jpg

kom 513169867 gg 3442060 mail [email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.