Skocz do zawartości

Pomocy z predkoscia


Mateusz1988

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie koniec zartów to nie jest smieszne miałem problemy z predkoscia v-max było 140 i 7tys obr wiec zagladam pod auto a tu dyfer z 4.44 wiec kupiłem dyfer z przełozeniem 3.45 i dalej to samo powiedzcie mi czy to moze byc skrzynia biegów np z disla czy cos innego i czy sa na skrzyni biegów jakies numery jeszcze nie zagladałem na skrzynie i gdzie sa miejwiecej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7tyś nie osiągniesz na 5 biegu dwulitrówką myślę że zamiast 5 wchodzi 3 bo mój compact osiąga max 145 na 3 do odcięcia.

 

 

Nie no powaznie wszystki biegi wchodza kazdy bieg po koleji mozesz redukowac od 5 do 2 bez zadnego problemu napisze ci to tak ruszasz masz jedynke dwujke 40 trójka maksymalnie 60 4 do 80 i piatka maksymalnie 150 i 6500 tysiaca obrotów tak to wyglada jechac idzie ale jest to uciazliwe bo jade 120 na godzine i mam 5500tys obr

wiec dlatego pytam co to moze byc bo ja juz nie wiem czy to moze byc przez inspekcje oleju bo mam ostatnia pomaranczowa kreske ale czytalem ze nie ma zadnych trybuw awaryjnych wiec napewno to nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak tryb awaryjny moze miec wpyw na mechanike przelozen?? :) hehe, tego nie da sie regulowac w zaden sposob, a ty to tak masz od kupna auta? czy sie pojawilo po jakims czasie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tryb awaryjny moze miec wpyw na mechanike przelozen?? :) hehe, tego nie da sie regulowac w zaden sposob, a ty to tak masz od kupna auta? czy sie pojawilo po jakims czasie?

 

 

 

Od kupna tak mam a teraz prubuje to naprawic wiem wiem wdup**** sie ale trudno trzeba to naprawic wymieniłem juz wszystko oprucz skrzyni biegów co jest do napedu auta powiem ze przyspiesza ladnie bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wiem o co chodzi, ale jak zminiłeś most z 4,4 na 3,4 to powiina być różnica i to diametralna..nie ma opcji by się nic nie zmieniło. I bez znaczenia czy licznik dobry czy nie, jeśli zminiłeś dyfer z 4,4 na 3,4 to musi być różnica w przyśpieszeniu, v maks i wrazeniu z jazdy (wolniej bedzie się zbierał).

Druga sprawa to porównaj prędkości z innym samochodem lub GPS.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Proszę zmienić tytuł tematu, albo zostanie on zamknięty. Tu link do formatu tytułowania: viewtopic.php?f=68&t=120678

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Mnie odcina przy ok 6.5 i tak chyba ma byc.moze masz Komp czipowany,lub zegar choc nie wiem.

 

 

i tu masz racje doszlem do tego po zmianie licznika obrotomierz pokazuje 2200 0brotuw a silnik pracuje normalnie a odcina po przekreceniu sie dzieki za pomoc wszystkim pozdrawiam teraz zmienie komputer i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.