Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jaka może być przyczyna rozładowywania akumulatora??? BMW e34 2,5 tds 1995 rok

Jakieś 2 miesiące temu rozładował mi się akumulator wiec kupiłem nowy Maxis 70AH 640a i pojeździłem na nim do 22 grudnia i się rozładował, zawiozłem do sklepu i dostałem nowy taki sam, dziś chciałem zapalić samochód i znów akumulator padł. Przy + wisi jakiś kabel i do kabla jest podłączony bezpiecznik 32V 15A ale od bezpiecznika już nigdzie nie idzie kabel. Od czego może być ten kabel może to on zwarcie robi??? A żeby było jeszcze śmieszniej to wsadziłem ojca akumulator 40AH do siebie i samochód odpalił i na odwrót swój do ojca i u ojca samochód na moim odpalił (audi b4). :mad2:

http://fotofotki.pl/pliki_img/6c3hfhx2dxa8v7qdemk_thumb.jpg

http://fotofotki.pl/pliki_img/q80dbm9mybo8osj1kxii_thumb.jpg

http://fotofotki.pl/pliki_img/d5zg285y13jr1xzz693_thumb.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba się wpiąć multimetrem i sprawdzić pobór prądu w spoczynku.Wyciągać bezpieczniki za koleją aż trafisz kiedy pobór spadnie.Sprawa o tyle trudna że z opisu wynika że występuje sporadycznie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A kabel odepnij. Sprawdź powierzchnie klem (papierem ściernym) i ewent ładowanie, ale raczej jak kolega powyżej zabawa z bezpiecznikami.
Opublikowano
Kup może prosty miernik, w Tesco czy innym,dużym sklepie,na bazarze kosztuje 9-13zł i zmierz prąd upływu przy wyłączonej stacyjce to będzie przynajmniej jakiś punkt zaczepienia do rozkminki problemu.
Opublikowano
Życzę miłej zabawy z szukaniem ''pożeracza prądu''... miałem podobnie i po poru dniach walki pojechałem do elektryka, po pół godzinie było po wszystkim (jakaś drobnostka). Moim zdaniem szkoda czasu.
Opublikowano
Z tym, cyt: " (...) pojadę do elektyka i będę miał głowy" to nie zawsze działa. Ja mam złe doświadczenia z elektrykami. Jak masz miernik to sam znajdziesz.
Opublikowano

Dopisuję dane z pomiarów jakie ostatnio zrobiłem w mojej E34:

-pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach zamknięte drzwi =0,04A.

-pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach zamknięte drzwi + zamknięty centralny zamek =0,04A

-pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach zamknięte drzwi + zamknięty centralny zamek + uzbrojony alarm =0,04A

-pobór prądu przy wyłączonych wszystkich odbiornikach ale drzwi otwarte (wyłączone oświetlenie wnętrza) =0,17A

Grzanie świec pobiera prąd zaczynając od 116A kończąc w okolicach 80A.

Rozrusznik przy rozruchu silnika pobierał prąd w granicach 800-680A.

Testy przeprowadzał elektryk na odpowiednim sprzęcie więc dane są jak najbardziej wiarodajne. Pozdrawiam.

P.S. Jeżeli do wyładowania akumulatora o pojemności 92A wystarczy żarówka o poborze prądu 1A świecąca 92 godziny to co się dzieje z akumulatorem gdy zimą przy -20*C grzejemy świece ze dwa razy po czym ''piłujemy'' rozrusznik z 10 sekund dajemy chwilkę na odpoczynek i powtarzamy całą sekwencję od nowa mając nadzieję,że może tym razem silnik zaskoczy...sprawny akumulator to podstawa.

Opublikowano

Swoją drogą, co on miał za sprzęt, który mierzył do 800A? Bo mój miernik ma tylko do 10A...

 

Miernik cęgowy,najprostszy pomiar.Miernik ma takie cęgi otwierane i zakładane na przewód z prądem.Jest dość drogi i raczej poza warsztatem zbędny więc nierozpowszechniony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.