Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Postanowiłem sam wymienić silniczek dmuchawy, w ASO sama robocizna to ok. 750 zł i ta sama praca jest przy wymianie rezystora dmuchawy ( JEŻ ), zajęło mi to ok. 5 godzin i porobiłem kilka fotek.

 

 

iri2uo1bdmyy_t.jpg

 

klc9onegf08m_t.jpg

 

owjsnxtfl7pc_t.jpg

 

8dg8us8h2cam_t.jpg

 

b20f68trlgzv_t.jpg

 

19eq80inhzk5_t.jpg

 

ea3uajmzz83i_t.jpg

 

5f2rmtfyen0k_t.jpg

 

39vwsc1l77bs_t.jpg

 

1nnmaudtu9yw_t.jpg

 

yyk8qqiomfys_t.jpg

 

c3q5xim1567y_t.jpg

 

4epqod9wa1gt_t.jpg

Edytowane przez guzior2
  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Doskonały tutorial :cool2:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Doskonały tutorial :cool2:

 

Dzieki, niby jest już podobny temat w tym dziale ale link który tam został podany już nie działa.

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak w automacie się zdejmuje gałkę oraz ramkę?? Muszę jeża wymienić

 

W TIS znajdziesz opis z obrazkami jak zdemontować gałkę w automacie. http://tis.spaghetticoder.org/ podpowiem że znajdziesz to pod tematem "Gear shift mechanism"

Opublikowano
A jak w automacie się zdejmuje gałkę oraz ramkę?? Muszę jeża wymienić

 

W TIS znajdziesz opis z obrazkami jak zdemontować gałkę w automacie. http://tis.spaghetticoder.org/ podpowiem że znajdziesz to pod tematem "Gear shift mechanism"

 

No results found. :(

Opublikowano
Nie mogę wyjąć zaślepkę tylnej (pod nawiewami na tył) :( połamałem już 2 karty ;/ Czy ktoś ma na to jakiś sposób?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pokazałem tego na zdjęciu ale użyłem szpachelki aby wyciągnąć ten panel pod tylnymi nawiewami bo karty też mi się gięły i spróbuj od dołu podważać a nie od boku.
Opublikowano

Patent jest taki:

 

Włożyć karty w dolnych punktach zaślepki (tam są zatrzaski) i środkowej dolnej części zaślepki podważyć :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
750 zł za całą robotę powiedzieli mi telefonicznie w BMW M-Cars Kraków ale możliwe że gdybym przyjechał do nich to na miejscu okazało by się że więcej bo dłużej im by zeszło :) , kolega z forum pytał kiedys w innym ASO o tą samą robotę i krzyknęli ok. 1000 zł za robociznę.
Opublikowano

W Białymstoku w salonie "Breczko" za robociznę poprosili 930 zł, a za rezystor 518 zł w sumie 1448 zł.

Po chwili negocjacji dali 10% rabatu, ale tylko za robociznę czyli w sumie 1355 zł.

Identyczny, nowy rezystor firmy BEHR, tylko z wyciętym z naklejki logiem BMW kosztuje 180 zł. IDENTYCZNY i NOWY.

Robota zajmuje 4 godziny /trzeba tylko posiadać zestaw wkrętaków do wkrętarki/.

Oszczędność to około 1150 zł :D

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie mam problem działa mi opcja auto clima i wszystko tylko środkowa.gałka nie regeuluje wogóle siły nawiewu jakby niedziałała,zauważyłem że jak zrobiło się cieplej i w dodatku wpadłem w dużą dziure.to zaczęło chodzić na pare minut....czy to może być ten cały jeż?
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie mam problem działa mi opcja auto clima i wszystko tylko środkowa.gałka nie regeuluje wogóle siły nawiewu jakby niedziałała,zauważyłem że jak zrobiło się cieplej i w dodatku wpadłem w dużą dziure.to zaczęło chodzić na pare minut....czy to może być ten cały jeż?

 

 

jedno z dwóch, dmuchawa bądź jeż.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja tylko dodam, że nie jest konieczny demontaż mieszków ręcznego i od biegów (manual). Mi się udało bez tego. Tak samo z prawym kanałem wentylacyjnym tuż przy wentylatorze. ja usunąłem tylko lewy i wentylator wyszedł.

pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam mam pytanko. Otóż wyjąłem wszystko jak na instrukcji już włącznie z jezem i tym silniczkem wszystkimi panelami i radiem i wgl. wszystko jak na zdj. I teraz czekam na zamówionego jezyka... CZY MOGE JEZDZIC mając to wszystko tak rozebrane i kable na wierzchu? nie będzie zadnych nowych błędów przez to?

Proszę o szybką odp. bo wieczorem mialem sie przejechac gdzies...

tu fotka - http://zapodaj.net/15b28084eb3cd.jpg.html

  • 1 rok później...
Opublikowano

Obecnie ja i znajomi mamy opisywany problem z dmuchawą i chcielibyśmy skorzystać z postu, jednakże w wątku wyświetlają się tylko trzy zdjęcia. Próbowałem na rożnych przeglądarkach. Prośba; czy mógłbyś zaktualizować post tak, aby wszystkie zdjęcia były widoczne?

 

Dzięki i pozdrawiam.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Mam w swoim pojeździe taki problem, że jak skręcam w lewo to nawiew działa jakby miał za chwilę odlecieć (szum warkot itp) jak jakę na wprost, to po prostu szumi, lecz w mojej opinii, nieco za głośno, natomiast jak skręcam w prawo nawiew pracuje idealnie, bardzo cicho. Ponieważ nie da się jeździć ciągle skręcając w prawo postanowiłem się przyjrzeć temu problemowi. Na chwilę obecną ustaliłem, że do wymiany nadaje się silnik wentylatora powyższy tutorial super opisuje naprawę, którą mam zamiar wykonać sam, pozostaje tylko zakup silnika. Jednak w tym miejscu pojawia się problem ja mam BMW e60 525d z 2004 tylko w wersji angielskiej. Sam proces wyjęcia silnika jest taki sam, gdyż jest on usytuowany centralnie i z tym problemu mieć nie powinienem, jednak sam silnik budzi mój niepokój. Czy w wersji angielskiej jest on taki sam, czy może inny? Oceniając zdjęcia nie powinno być różnicy w budowie i usytuowaniu silnika wobec czego silnik z wersji europejskiej powinien pasować, jednak jesli ktoś z forumowiczów posiada wiedzę na ten temat będę dozgonnie wdzięczny za udzielenie odpowiedzi. Z góry wielkie dzięki.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Wybaczcie za odgrzanie starego kotleta.

Opublikowano

Witam.

 

No to ja już jestem po wymianie i chciałbym dla potomnych kilka uwag pozostawić. A mianowicie wentylator pasuje bez względu na to czy auto jest z kierownicą po lewej czy prawej stronie. Do wymiany wystarczą klucze, które BMW daje w standardzie + nasadka 7 i torx 15. Problemem może być odkręcenie dwóch nakrętek z tyłu tunelu środkowego. Ja to zrobiłem płaską 10, ale zdecydowanie wygodniej jest użyć wkrętaka z giętką końcówka i nasadką 10. Proponuje po demontażu zatkać czymś dwa otwory po kanałach powietrznych, które powstają po usunięciu dwóch rur po prawej i lewej stronie (zdjęcie 10), gdyż jest to wręcz idealne miejsce na utratę jakiejś końcówki śrubki itp. Dzięki guziorowi2 czas wymiany wentylatora nie powinien przekroczyć 2,5h.

 

Pozdrawiam.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
No i odpadło i mnie. Dziś wentylator przestał działać ale po 10 minutach ożył i na razie chodzi. Czytając posty chyba nie da się precyzyjnie określić czy to jeż czy silniczek???? Trzeba poczekać aż wyzionie ducha na dobre i dobrać się do tego. Fajne fotostory!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.