Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robiłem w dynosoft jak i compsport. Zdecydowanie polecam aligatora = Dynosoft.

Jeżeli chodzi o 123d to naprawdę polecam 250km robi robotę.

Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Opublikowano
Normalnie z ulicy 1500zł ( możesz próbować polecać się na znajomwgo i 1200zł ) z jednym turbo (dynosoft - compsport zawołał 1600 za 118d). W silnikach biturbo cena idzie w górę.
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Opublikowano

Tak się zastanawiam czemu Bmw nie robi Power Kit-u do 123d

są do 116d/118d/120d/135

a czemu nie ma do 123?????

albo ja nic o nim nie słyszałem :mrgreen:

Opublikowano
W Krakowie masz Grześka GCS Tuning,kilkanaście BMW już robił z klubu,Ja osobiście robiłem 3 auta u niego ostatnio nowiótkie F10 2.0d,nigdy nie było problemu z autem,na mondeo wykręciłem 80 tyś na chipsie od niego, do dzisiaj jeździ to mondeo na Taxi i ma już prawie 280 tyś,km :)

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • 4 lata później...
Opublikowano

Powoli robię rozeznanie w temacie chipowania swojej 123d (2007), ale nie chcę tego zrobić od dupy strony. Chcę się pozbyć DPF, katalizatora, EGR, a następnie zrobić program. Może większy IC. Pisałem do MG Motorsport w sprawie wydechu i mam prośbę o poradę. Zaproponowano mi coś takiego:

 

1) Koncowy tłumik w pakiecie warsztatowym na wysylke (z rura łącząca i uchwytami do przyspawania w lokalnym warsztacie) w cenie 1200 zł

2) Koncowy tłumik z montazem w cenie 1500 zł

3) Uklad wydechowy typu cat-back w cenie 2800 zł

4) Downpipe w cenie 900zł

5) Sama podwójna końcówkę z Y-pipe 700 zł

6) IC w cenie 1600 zł (mamy na stanie) - w załączniku zdjęcia

 

Powiem tak - efekt wizualny jest dla mnie nieważny, bo końcówka jest ok taka jak jest, tak samo zupełnie drugorzędny jest dla mnie dźwięk. Mój cel to jak największe odciążenie wydechu z zapychaczy wymienionych przeze mnie na początku. Może mi ktoś po chłopsku wytłumaczyć, które rozwiązanie będzie dla mnie najlepsze?

 

Kolejna sprawa - to z punktu widzenia robienia chipa wrzucenie intercoolera jakiś czas po jego zrobieniu będzie złym rozwiązaniem? Trzeba będzie coś przeprogramowywać?

 

A może macie jakieś dodatkowe rady co do tego typu modyfikacji w 123d? :) wszystko mile widziane.

Opublikowano

Polecam tez Ctr tuning cena jakosc wypada znacznie lepiej od MG motorosport - Michał straszne ceny wali....

gotowy downpipe mozesz tez zamówic w rm motorsport okolo 600 zl..

dobrze pokombinujesz to sporo z tych cen zerwiesz a nic nie stracisz na jakosci...

Opublikowano

Dzięki chłopaki :) własnie tak chcę pokombinować, żeby wyszło to w miarę ekonomicznie ;) zrobię rozeznanie. Do MG pisałem głównie dlatego, że mają gotowy IC.

 

A jakieś rady co do tego, co wybrać jeżeli zależy mi na mocy, nie na dźwięku? Downpipe wystarczy, rozumiem, że DPF przy nim też idzie out? Bo z tego co czytam cat back daje tylko dżwięk a za to dopłacać mi się nie chce. Czy też można na nim coś ugrać jeszcze? Co z EGR, wystarczy go wyłączyć komputerowo, czy jakoś się go zaślepia? Głównie też nurtuje mnie kwestia tego IC, czy nie będzie problemem dołożenie go później, po wydechu i przede wszystkim programie. Przyznam szczerze, że kwestii wydechu to moje pierwsze podejście do tematu, stąd tyle trochę "amatorskich" pytań.

Opublikowano
Mam pelen przelot na 1 tłumiku z diwpipepm i dpf jak jestes z Kr mozesz posłuchać robi robote z czopem na 252 ps

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

Dzięki, ale aktualnie to w ogóle jestem poza krajem na pewien czas ;) ale jak już będę w Polsce i nie sprzedasz to się odezwę.

 

EDIT:

Ty tam masz IC od MG, nie? Masz do polecenie jakieś alternatywy dla tego IC na naszym rynku?

Opublikowano

Cena za IC w MG jest ok, bo z tego co kojarzę to chłodnica od nich jest P&P.

 

Alternatywnym produktem jest: http://fmic.pl/bmw/30284-intercooler-bmw-seria-1-i-3.html#/ic_bmw-diesel

Z tym, że bez przeróbek się nie obędzie, trzeba przespawać króćce i zbudować dolot aż do klapy gaszącej, ja mam u siebie ten IC, chłodzi super, ale jakbym teraz miał robić to drugi raz to wolałbym kupić z MG za 1600zł. (Jak ja się orientowałem dwa lata temu to cenili swojego ICka 2000zł)

 

Odnośnie downpipe'a to tłumikarz w Twojej okolicy Ci usunie puchę i wspawa gniazda na sondy w rurę za ~400zł, także nie ma co kombinować, oryginalna średnica wydechu to 63mm, także do 300KM nie trzeba nic poprawiać w przepływie.

Opublikowano
Dzięki wielkie Dawid ;) o takie info mi chodziło. Czyli IC pójdzie z MG, a z downpipem na spokojnie poszukam jakiegoś ekonomicznego rozwiązania. Ile może być wart potem oryginalny IC?
Opublikowano
Na sprzedaż seryjnego się zbyt mocno nie nastawiaj, ja swojego do tej pory jeszcze nie sprzedałem, a jest w stanie idealnym. Najtańsze na allegro są już od ~150-170zł
Opublikowano

Wtrącę się trochę w dyskusje.

Jak w 118d z czipem poprawić dźwięk?Oczywiscie w miarę ekonomicznym sposobem

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
Kurde ale za 1600 za IC w MG to jest cena na odbiór, a z montażem 2200, płacić połowę ceny intercoolera za montaż to trochę sporo, co? Można to jakoś taniej zrobić biorąc pod uwagę że to P&P?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.