Skocz do zawartości

gumowa osłona prawego drążka


pulanski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Musisz wykręcić bo nie przejdzie Ci "gumka" przez nią.

Możesz przy odkręcaniu policzyć ile obrotów było wkręcone.Tak czy inaczej to po tym geometria przydała by się jednak.

C 330 do 200 Km.Hi hi.Ciekawe ile ma do 100 :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągacz do sworzni = dwa młotki :D

 

 

ha ha taką metodą to w C 33O a nie w bmw ,nie wierzę że później bez stresu rozpędził byś autko do 200 km/h :norty:

 

 

jeszcze żeby były drogi do tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co wy piszecie. Da się spokojnie zrobić bez wykręcania końcówki i wybijania.

Trzeba z przekładni kierowniczej wykręcić drązek kierowniczy. I tyle. Nic się nie przestawi. Roboty na 20 minut.

Trzeba ustalić czemu ta guma pękła?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli nie masz wewnątrz ciśnienia < co jest możliwe> to w zasadzie zwykła opaska powinna wystarczyć. Ja poskręcałem opaskami i trzyma bez kłopotów.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz wewnątrz ciśnienia < co jest możliwe> to w zasadzie zwykła opaska powinna wystarczyć. Ja poskręcałem opaskami i trzyma bez kłopotów.

Skąd tam ciśnienie może być? Jak to sprawdzić.

 

pulanski wybij końcówkę i zobacz. Mi przeszło bez problemu, jak Ci się nie uda, to wykręć. Przy wykręcaniu zmierz długość końcówki z drążkiem i potem przykręć tak samo, sprawdź zbieżność. Albo odkręć przy przekładni, tak jak ktoś wyżej pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przekładnia ma stronę prawą i lewą i te strony zmieniają swoją objętość podczas skręcania kół. Obie te części są połączone wężykiem którym przechodzi powietrze z jednej do drugiej podczas skręcania. Jeśli ten wężyk nie jest drożny to podczas skręcania powietrze nie ma jak się przedostać i robi się ciśnienie.

Inna sprawa to jeśli maglownica ma wewnętrzny wyciek to olej zbiera się w tych osłonach i sytuacja analogiczna. Skręcasz a olej n ie ma gdzie się wydostać i powstaje ciśnienie. Ale to w osłonie byś miał ślady oleju. W osłonach ma być sucho.

 

Wykręcić końcówkę i wkręcić identycznie nie jest łatwo. Konieczne jest sprawdzenie zbieżności. Drążek z maglownicy wykręcisz i wkręcisz i nic się nie ma prawa przestawić. Warto przytrzymać przy tym listwę maglownicy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.