Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM interesuje mnie czy auto z tym silnikiem jest dynamiczne oplaca sie z tym silnikiem brac ? czy lepiej dolozyc i poszukac 3.sd
Opublikowano

Lepiej dołożyc i poszukać SD. :twisted:

 

Pytanie retoryczne... to tak jak z telewizorem, im wiekszy tym lepiej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
3,5D (kiedyś SD) jest trochę dynamiczniejszy, ale sporo głośniejszy w środku. Musisz sam zadecydować, czy wolisz bardziej SPORT czy bardziej KOMFORT. Ja jeżdżę 3,0D i dla mnie dynamiki wystarczy. Różnica w zużyciu paliwa 0,3-0,5 l/100 - czy warto o tym mówić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
daj juz siana z ta glosnioscia

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Moderatorzy
Opublikowano
3,5D (kiedyś SD) jest trochę dynamiczniejszy, ale sporo głośniejszy w środku. Musisz sam zadecydować, czy wolisz bardziej SPORT czy bardziej KOMFORT. Ja jeżdżę 3,0D i dla mnie dynamiki wystarczy. Różnica w zużyciu paliwa 0,3-0,5 l/100 - czy warto o tym mówić?

 

Mam 3.0d i jeżdżę czasami 3sd oczywiście e70 ale jakoś nie słyszę aby SD był głośniejszy ?!

Ja gdy wybierałem silnik testowałem obydwa i muszę powiedzieć że różnica jest wyczuwalna na korzyść sd ale nie powala...

Większość aut osobowych objedziesz każdą E70 :norty:

Opublikowano
ja ma 3,0d i wystarczy nawet w serii sobie radził v-max ~ 230km/h ale całkiem niedawno robiłem modyfikacje i wyszło 3.0d 267KM I 595NM wrażenia no cóż.... jakbym odpiął przyczepkę i troche sie auto zrobiło żwawsze moc można było jeszcze podnieść do ~ 300KM a moment do ~ 620NM ale i tak jest oki v-max 240 z haczykiem....
Opublikowano
3,5D (kiedyś SD) jest trochę dynamiczniejszy, ale sporo głośniejszy w środku. Musisz sam zadecydować, czy wolisz bardziej SPORT czy bardziej KOMFORT. Ja jeżdżę 3,0D i dla mnie dynamiki wystarczy. Różnica w zużyciu paliwa 0,3-0,5 l/100 - czy warto o tym mówić?

 

Mam 3.0d i jeżdżę czasami 3sd oczywiście e70 ale jakoś nie słyszę aby SD był głośniejszy ?!...

 

bo nie jest glosniejszy :D dlatego nie slyszysz, silnik jest TEN SAM, pracuje identycznie glosno.

Roznica polega na tym ze w 3.0 sd czy 3,5 d masz dwie turbiny, co nie powoduje odczuwalnie wiekszego halasu :D

 

a to co w kolo wypisuje kierowca_bobmowca, z uporem maniaka mimo ze wszyscy to obsmiewaja to jedna na najbardziej zalosnych glupot jakie tutaj czytalem :D

 

kierowca_bombowca, daj sobie siana i prosze przestan sie osmieszac z tym swoim glosniejszym 3.0sd bo to juz naprawde nudne i wcale nie smieszne jest ;)

 

a najlepsza ocena 3d a 3sd to ocena kruk203 kktory chyab jako jedyny tutaj jezdzi e70 sporo z jednym i drugim silnikiem ;)

Opublikowano

Wydaje mi sie ze za cene troche lepszych osiagow nie ma co pakowac sie w kolejna turbine. Zakladam ze nie kupujesz nowego auta skoro interesuje Cie 3.0sd, wiec nie masz pewnosci w jakim stanie bedzie "pluco".

Jezdze 3.0d i jak dla mnie kopyto jest. To tyle ode mnie.

Opublikowano
Jak dla mnie E70 3.0 sd ma osiągi jak E60 530d. Piszę o osiągach na prostej bo na krętej drodze E70 będzie tylko oglądało znikające tylne światła 530d. Nie jeździłem E70 3.0d ale podejrzewam, że jeździ porównywalnie do E60 520d.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Po co podejrzewać przecież wystarczy sprawdzić co pisze na ten temat instrukcja BMW:

E70 4.0d 6,6 s do 100km/h

E70 3.0d 7.6s

E60 530d 6.8s

E60 520d 8.4s

E70 3.0sd coś koło 7s

Opublikowano (edytowane)
Jak dla mnie E70 3.0 sd ma osiągi jak E60 530d. Piszę o osiągach na prostej bo na krętej drodze E70 będzie tylko oglądało znikające tylne światła 530d. Nie jeździłem E70 3.0d ale podejrzewam, że jeździ porównywalnie do E60 520d.

 

 

oj nie nie, zapomnij :D

 

e60 520d zostaje zjedzone przez e70 530sd od a do z :D wiem bo kolega ma takowego i kilkakrotnie sie probowalismy, w tym raz jadac w Alpy, wiec mielismy wiele takich prob. A ze skala porzarcia byla znaczaca, mysle ze i e70 3.0d zostawi za soba e60 520d.

 

e60 530d odchodzi lekko, nieznacznie ale jednak mojej e70 3.0sd, to wiem z Katowickiej :D gdy grzalem z e60 530 zderzak w zderzak przez ponad 150km. No chyba ze bedzie mokro lub snieg i e60 530d bedzie bez xdrive, to e70 3.0sd wtedy wygra :D

 

 

Wydaje mi sie ze za cene troche lepszych osiagow nie ma co pakowac sie w kolejna turbine. Zakladam ze nie kupujesz nowego auta skoro interesuje Cie 3.0sd, wiec nie masz pewnosci w jakim stanie bedzie "pluco".

Jezdze 3.0d i jak dla mnie kopyto jest. To tyle ode mnie.

oj tak tak napewno, ale ladowac sie w jedna turbine to juz mozna? tam pluco raczej bedzie zdrowe? nie pitol. Idac tym torem myslenia to najlepiej kupic nowy i najlepiej bez turbiny :D bo jeszcze zajezdzony i sie popsuje i co? No i bron boze automat, zeby byl bo tez sie moze popsuc przeciez, i jak najmniej bajerow bo tez sie popsuc moga po prostu najlepiej golego manulala 2.0 diesel bez turbo :D jasne :nienie: Najlepiej to kupic 4.0d na full wypasie! i to tyle w temacie silnikow diesla w X5, proste i oczywiste!

 

wydaje mi sie ze jak juz kogos stac na x5 to sadze ze awaria turbiny czy dwoch nie robi takiej dziury w kieszeni zeby jedna turbina wiecej miala decydowac o zakupie auta :D no chyba ze dzialamy w stylu "zastaw sie a postaw sie" i kupujemy auto z wysokiej polki modlac sie by koszty uzytkowania byly na poziomie vw passata. Tak nie ma. Cos za cos.

 

absolutnie warto brac 3.0sd bo fajniej smiga ;) i jak juz zaczniesz sie troszke ganiac po autostradzie czy miescie przypominajac sobie mlode lata ;) wiekszosc e70 wciagniesz bo beda to 3.0d :D no chyba za natkniesz sie na 4.0d :D z trzema turbinami (to dopiero ryzyko ;) takie pluco kupic ;) :lol:)

 

co do silnikow diesla w x5

 

najlepiej kupic

1.) 4.0d

2.) 3,5d lub we wczesniejszych 3.0sd

3.) 3.0d

i to tyle w tym temacie, amen.

Edytowane przez piKi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w US podaja 0-60 mil/h w przypadku 35d (czyli 30sd) 6,8 s

 

silnik ten ma zmniejszona moc do 265 KM, wiec wersja europejska moze byc szybsza

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a gdzie mozna dostac 40d z trzema turbinami? :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
50d ma miec 3 turbiny

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

u mnie podaja ze 7 sekund ma 3.0 sd a 3.0 ma 7,6

 

ciekawe jak z elastycznoscia ktora jest duzo bardziej potrzebna przydatna itd, tam roznica powinna byc wieksza na korzysc 3.0sd

Opublikowano
Jak dla mnie E70 3.0 sd ma osiągi jak E60 530d. Piszę o osiągach na prostej bo na krętej drodze E70 będzie tylko oglądało znikające tylne światła 530d. Nie jeździłem E70 3.0d ale podejrzewam, że jeździ porównywalnie do E60 520d.

 

 

oj nie nie, zapomnij :D

 

e60 520d zostaje zjedzone przez e70 530sd od a do z :D wiem bo kolega ma takowego i kilkakrotnie sie probowalismy, w tym raz jadac w Alpy, wiec mielismy wiele takich prob. A ze skala porzarcia byla znaczaca, mysle ze i e70 3.0d zostawi za soba e60 520d.

 

e60 530d odchodzi lekko, nieznacznie ale jednak mojej e70 3.0sd, to wiem z Katowickiej :D gdy grzalem z e60 530 zderzak w zderzak przez ponad 150km. No chyba ze bedzie mokro lub snieg i e60 530d bedzie bez xdrive, to e70 3.0sd wtedy wygra :D

 

 

Wydaje mi sie ze za cene troche lepszych osiagow nie ma co pakowac sie w kolejna turbine. Zakladam ze nie kupujesz nowego auta skoro interesuje Cie 3.0sd, wiec nie masz pewnosci w jakim stanie bedzie "pluco".

Jezdze 3.0d i jak dla mnie kopyto jest. To tyle ode mnie.

oj tak tak napewno, ale ladowac sie w jedna turbine to juz mozna? tam pluco raczej bedzie zdrowe? nie pitol. Idac tym torem myslenia to najlepiej kupic nowy i najlepiej bez turbiny :D bo jeszcze zajezdzony i sie popsuje i co? No i bron boze automat, zeby byl bo tez sie moze popsuc przeciez, i jak najmniej bajerow bo tez sie popsuc moga po prostu najlepiej golego manulala 2.0 diesel bez turbo :D jasne :nienie: Najlepiej to kupic 4.0d na full wypasie! i to tyle w temacie silnikow diesla w X5, proste i oczywiste!

 

wydaje mi sie ze jak juz kogos stac na x5 to sadze ze awaria turbiny czy dwoch nie robi takiej dziury w kieszeni zeby jedna turbina wiecej miala decydowac o zakupie auta :D no chyba ze dzialamy w stylu "zastaw sie a postaw sie" i kupujemy auto z wysokiej polki modlac sie by koszty uzytkowania byly na poziomie vw passata. Tak nie ma. Cos za cos.

 

absolutnie warto brac 3.0sd bo fajniej smiga ;) i jak juz zaczniesz sie troszke ganiac po autostradzie czy miescie przypominajac sobie mlode lata ;) wiekszosc e70 wciagniesz bo beda to 3.0d :D no chyba za natkniesz sie na 4.0d :D z trzema turbinami (to dopiero ryzyko ;) takie pluco kupic ;) :lol:)

 

co do silnikow diesla w x5

 

najlepiej kupic

1.) 4.0d

2.) 3,5d lub we wczesniejszych 3.0sd

3.) 3.0d

i to tyle w tym temacie, amen.

 

 

:mad2: co to jest za bełkot? - koledzy, jestem aktywnie na tym forum od niedawna, ale czytam je jakiś już czas - czegoś takiego jak niejaki "piki" (równiż świeżak na forum) to jednak dotychczas w tym szacownym i ciekawym forum jeszcze nie spotkałem...

:shock:

Opublikowano
Po co podejrzewać przecież wystarczy sprawdzić co pisze na ten temat instrukcja BMW:

E70 4.0d 6,6 s do 100km/h

E70 3.0d 7.6s

E60 530d 6.8s

E60 520d 8.4s

E70 3.0sd coś koło 7s

 

Pisałem o moich odczuciach a ja nie puszczam gazu przy 100 km/h tylko cisnę dalej a wtedy gabaryty toi-toia zaczynają swoje robić i E70 zaczyna tracić do E60.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ciekawy model sobie wybrales do szybkiej jazdy

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Chciałem po raz pierwszy w życiu popróbować SUVa czy jak to mówicie na forach o X5 w Stanach - trucka... Zawodowo tak się złożyło, że F10 musiałem oddać i pojawiła się możliwość przez rok "dojeżdżenia" do końca leasingu X5. Przez rok się pobawię (do stycznia 2013) i szybciutko wracam albo do F10 albo F30. Obiektywnie X5 jest fajnym autem ale zupełnie nie mój klimat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tylko wiesniaki mowia w stanach na X5 "truck" :)

 

do toczenia sie po amerykanskich autostradach X5 jest OK (to nie autobahnowe predkosci), choc wolalbym F11 535d... ewentualnie F11 550 - niestety niedostepne po tej stronie kaluzy

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Za F10: Komfort, cisza, brak odgłosów silnika i napędów w kabinie, brak kiwania się w zakrętach, deska rozdzielcza nowsza o jedną generację.

Za X5: siedzi się wysoko, dużo więcej miejsca w kabinie, xDrive w serii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.