Skocz do zawartości

BMW 3.0D


2zerozero7

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
3,5D (kiedyś SD) jest trochę dynamiczniejszy, ale sporo głośniejszy w środku. Musisz sam zadecydować, czy wolisz bardziej SPORT czy bardziej KOMFORT. Ja jeżdżę 3,0D i dla mnie dynamiki wystarczy. Różnica w zużyciu paliwa 0,3-0,5 l/100 - czy warto o tym mówić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
3,5D (kiedyś SD) jest trochę dynamiczniejszy, ale sporo głośniejszy w środku. Musisz sam zadecydować, czy wolisz bardziej SPORT czy bardziej KOMFORT. Ja jeżdżę 3,0D i dla mnie dynamiki wystarczy. Różnica w zużyciu paliwa 0,3-0,5 l/100 - czy warto o tym mówić?

 

Mam 3.0d i jeżdżę czasami 3sd oczywiście e70 ale jakoś nie słyszę aby SD był głośniejszy ?!

Ja gdy wybierałem silnik testowałem obydwa i muszę powiedzieć że różnica jest wyczuwalna na korzyść sd ale nie powala...

Większość aut osobowych objedziesz każdą E70 :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ma 3,0d i wystarczy nawet w serii sobie radził v-max ~ 230km/h ale całkiem niedawno robiłem modyfikacje i wyszło 3.0d 267KM I 595NM wrażenia no cóż.... jakbym odpiął przyczepkę i troche sie auto zrobiło żwawsze moc można było jeszcze podnieść do ~ 300KM a moment do ~ 620NM ale i tak jest oki v-max 240 z haczykiem....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,5D (kiedyś SD) jest trochę dynamiczniejszy, ale sporo głośniejszy w środku. Musisz sam zadecydować, czy wolisz bardziej SPORT czy bardziej KOMFORT. Ja jeżdżę 3,0D i dla mnie dynamiki wystarczy. Różnica w zużyciu paliwa 0,3-0,5 l/100 - czy warto o tym mówić?

 

Mam 3.0d i jeżdżę czasami 3sd oczywiście e70 ale jakoś nie słyszę aby SD był głośniejszy ?!...

 

bo nie jest glosniejszy :D dlatego nie slyszysz, silnik jest TEN SAM, pracuje identycznie glosno.

Roznica polega na tym ze w 3.0 sd czy 3,5 d masz dwie turbiny, co nie powoduje odczuwalnie wiekszego halasu :D

 

a to co w kolo wypisuje kierowca_bobmowca, z uporem maniaka mimo ze wszyscy to obsmiewaja to jedna na najbardziej zalosnych glupot jakie tutaj czytalem :D

 

kierowca_bombowca, daj sobie siana i prosze przestan sie osmieszac z tym swoim glosniejszym 3.0sd bo to juz naprawde nudne i wcale nie smieszne jest ;)

 

a najlepsza ocena 3d a 3sd to ocena kruk203 kktory chyab jako jedyny tutaj jezdzi e70 sporo z jednym i drugim silnikiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze za cene troche lepszych osiagow nie ma co pakowac sie w kolejna turbine. Zakladam ze nie kupujesz nowego auta skoro interesuje Cie 3.0sd, wiec nie masz pewnosci w jakim stanie bedzie "pluco".

Jezdze 3.0d i jak dla mnie kopyto jest. To tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie E70 3.0 sd ma osiągi jak E60 530d. Piszę o osiągach na prostej bo na krętej drodze E70 będzie tylko oglądało znikające tylne światła 530d. Nie jeździłem E70 3.0d ale podejrzewam, że jeździ porównywalnie do E60 520d.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Po co podejrzewać przecież wystarczy sprawdzić co pisze na ten temat instrukcja BMW:

E70 4.0d 6,6 s do 100km/h

E70 3.0d 7.6s

E60 530d 6.8s

E60 520d 8.4s

E70 3.0sd coś koło 7s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie E70 3.0 sd ma osiągi jak E60 530d. Piszę o osiągach na prostej bo na krętej drodze E70 będzie tylko oglądało znikające tylne światła 530d. Nie jeździłem E70 3.0d ale podejrzewam, że jeździ porównywalnie do E60 520d.

 

 

oj nie nie, zapomnij :D

 

e60 520d zostaje zjedzone przez e70 530sd od a do z :D wiem bo kolega ma takowego i kilkakrotnie sie probowalismy, w tym raz jadac w Alpy, wiec mielismy wiele takich prob. A ze skala porzarcia byla znaczaca, mysle ze i e70 3.0d zostawi za soba e60 520d.

 

e60 530d odchodzi lekko, nieznacznie ale jednak mojej e70 3.0sd, to wiem z Katowickiej :D gdy grzalem z e60 530 zderzak w zderzak przez ponad 150km. No chyba ze bedzie mokro lub snieg i e60 530d bedzie bez xdrive, to e70 3.0sd wtedy wygra :D

 

 

Wydaje mi sie ze za cene troche lepszych osiagow nie ma co pakowac sie w kolejna turbine. Zakladam ze nie kupujesz nowego auta skoro interesuje Cie 3.0sd, wiec nie masz pewnosci w jakim stanie bedzie "pluco".

Jezdze 3.0d i jak dla mnie kopyto jest. To tyle ode mnie.

oj tak tak napewno, ale ladowac sie w jedna turbine to juz mozna? tam pluco raczej bedzie zdrowe? nie pitol. Idac tym torem myslenia to najlepiej kupic nowy i najlepiej bez turbiny :D bo jeszcze zajezdzony i sie popsuje i co? No i bron boze automat, zeby byl bo tez sie moze popsuc przeciez, i jak najmniej bajerow bo tez sie popsuc moga po prostu najlepiej golego manulala 2.0 diesel bez turbo :D jasne :nienie: Najlepiej to kupic 4.0d na full wypasie! i to tyle w temacie silnikow diesla w X5, proste i oczywiste!

 

wydaje mi sie ze jak juz kogos stac na x5 to sadze ze awaria turbiny czy dwoch nie robi takiej dziury w kieszeni zeby jedna turbina wiecej miala decydowac o zakupie auta :D no chyba ze dzialamy w stylu "zastaw sie a postaw sie" i kupujemy auto z wysokiej polki modlac sie by koszty uzytkowania byly na poziomie vw passata. Tak nie ma. Cos za cos.

 

absolutnie warto brac 3.0sd bo fajniej smiga ;) i jak juz zaczniesz sie troszke ganiac po autostradzie czy miescie przypominajac sobie mlode lata ;) wiekszosc e70 wciagniesz bo beda to 3.0d :D no chyba za natkniesz sie na 4.0d :D z trzema turbinami (to dopiero ryzyko ;) takie pluco kupic ;) :lol:)

 

co do silnikow diesla w x5

 

najlepiej kupic

1.) 4.0d

2.) 3,5d lub we wczesniejszych 3.0sd

3.) 3.0d

i to tyle w tym temacie, amen.

Edytowane przez piKi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

w US podaja 0-60 mil/h w przypadku 35d (czyli 30sd) 6,8 s

 

silnik ten ma zmniejszona moc do 265 KM, wiec wersja europejska moze byc szybsza

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie E70 3.0 sd ma osiągi jak E60 530d. Piszę o osiągach na prostej bo na krętej drodze E70 będzie tylko oglądało znikające tylne światła 530d. Nie jeździłem E70 3.0d ale podejrzewam, że jeździ porównywalnie do E60 520d.

 

 

oj nie nie, zapomnij :D

 

e60 520d zostaje zjedzone przez e70 530sd od a do z :D wiem bo kolega ma takowego i kilkakrotnie sie probowalismy, w tym raz jadac w Alpy, wiec mielismy wiele takich prob. A ze skala porzarcia byla znaczaca, mysle ze i e70 3.0d zostawi za soba e60 520d.

 

e60 530d odchodzi lekko, nieznacznie ale jednak mojej e70 3.0sd, to wiem z Katowickiej :D gdy grzalem z e60 530 zderzak w zderzak przez ponad 150km. No chyba ze bedzie mokro lub snieg i e60 530d bedzie bez xdrive, to e70 3.0sd wtedy wygra :D

 

 

Wydaje mi sie ze za cene troche lepszych osiagow nie ma co pakowac sie w kolejna turbine. Zakladam ze nie kupujesz nowego auta skoro interesuje Cie 3.0sd, wiec nie masz pewnosci w jakim stanie bedzie "pluco".

Jezdze 3.0d i jak dla mnie kopyto jest. To tyle ode mnie.

oj tak tak napewno, ale ladowac sie w jedna turbine to juz mozna? tam pluco raczej bedzie zdrowe? nie pitol. Idac tym torem myslenia to najlepiej kupic nowy i najlepiej bez turbiny :D bo jeszcze zajezdzony i sie popsuje i co? No i bron boze automat, zeby byl bo tez sie moze popsuc przeciez, i jak najmniej bajerow bo tez sie popsuc moga po prostu najlepiej golego manulala 2.0 diesel bez turbo :D jasne :nienie: Najlepiej to kupic 4.0d na full wypasie! i to tyle w temacie silnikow diesla w X5, proste i oczywiste!

 

wydaje mi sie ze jak juz kogos stac na x5 to sadze ze awaria turbiny czy dwoch nie robi takiej dziury w kieszeni zeby jedna turbina wiecej miala decydowac o zakupie auta :D no chyba ze dzialamy w stylu "zastaw sie a postaw sie" i kupujemy auto z wysokiej polki modlac sie by koszty uzytkowania byly na poziomie vw passata. Tak nie ma. Cos za cos.

 

absolutnie warto brac 3.0sd bo fajniej smiga ;) i jak juz zaczniesz sie troszke ganiac po autostradzie czy miescie przypominajac sobie mlode lata ;) wiekszosc e70 wciagniesz bo beda to 3.0d :D no chyba za natkniesz sie na 4.0d :D z trzema turbinami (to dopiero ryzyko ;) takie pluco kupic ;) :lol:)

 

co do silnikow diesla w x5

 

najlepiej kupic

1.) 4.0d

2.) 3,5d lub we wczesniejszych 3.0sd

3.) 3.0d

i to tyle w tym temacie, amen.

 

 

:mad2: co to jest za bełkot? - koledzy, jestem aktywnie na tym forum od niedawna, ale czytam je jakiś już czas - czegoś takiego jak niejaki "piki" (równiż świeżak na forum) to jednak dotychczas w tym szacownym i ciekawym forum jeszcze nie spotkałem...

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co podejrzewać przecież wystarczy sprawdzić co pisze na ten temat instrukcja BMW:

E70 4.0d 6,6 s do 100km/h

E70 3.0d 7.6s

E60 530d 6.8s

E60 520d 8.4s

E70 3.0sd coś koło 7s

 

Pisałem o moich odczuciach a ja nie puszczam gazu przy 100 km/h tylko cisnę dalej a wtedy gabaryty toi-toia zaczynają swoje robić i E70 zaczyna tracić do E60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem po raz pierwszy w życiu popróbować SUVa czy jak to mówicie na forach o X5 w Stanach - trucka... Zawodowo tak się złożyło, że F10 musiałem oddać i pojawiła się możliwość przez rok "dojeżdżenia" do końca leasingu X5. Przez rok się pobawię (do stycznia 2013) i szybciutko wracam albo do F10 albo F30. Obiektywnie X5 jest fajnym autem ale zupełnie nie mój klimat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

tylko wiesniaki mowia w stanach na X5 "truck" :)

 

do toczenia sie po amerykanskich autostradach X5 jest OK (to nie autobahnowe predkosci), choc wolalbym F11 535d... ewentualnie F11 550 - niestety niedostepne po tej stronie kaluzy

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za F10: Komfort, cisza, brak odgłosów silnika i napędów w kabinie, brak kiwania się w zakrętach, deska rozdzielcza nowsza o jedną generację.

Za X5: siedzi się wysoko, dużo więcej miejsca w kabinie, xDrive w serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.