Skocz do zawartości

Xeneon adaptacyjny pre lci na Xenon adaptacyjny LCI


szymonb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem wymienić Xeneon adaptacyjny pre lci na Xenon adaptacyjny LCI.

Nie jest to kaprys i próba udawania poliftówki.

Po prostu lampy adaptacyjne pre lci sa fatalne. Już drugi komplet mi paruje i mam wieczne błędy od wilgoci.

Proszę o opis czy jest to możliwe i jakie elemeny potrzebował bym wymienić oprócz lamp.

Moje auto posiada całe wyposażenie lamp adaptacyjnych pre lci.

Tutaj link do modyfikacji ale oczywiście panowie nie podają szczegółów.

 

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Uderz do kolegi prmax on ci napisze ze szczegolami co i jak. Jak dla mnie na oko musisz zmienic frm, przejsciowke i dokupic modul ahl + kodowanie chyba ze masz frm2 to wtedy chyba przejdzie samo kodowanie! Na e90 post chlopaki kupuja tylko lampy troszke babrania z przejsciowkami i dziala.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej się zająć porządnie lampami ?

 

1 zobacz czy masz wszystkie zaczepy

2 zobacz czy klosz ma oryginalne klejenie do lampy ( czy nie byl druciarsko wymieniany)

3 jeśli dwa pierwsze punkty są ok, otwierasz lampę wsadzasz włączoną suszarkę na ok 1-1,5h a następnie też jakiś czas ogrzewasz klosz.

4 dajesz im z 30 min na odparowanie w suchym w miarę ciepłym miejscu

5 zamykasz szczelnie upewniając się że zapinki dobrze wskoczyły.

po takim zabiegu masz święty spokój i to jedyny sposób sprawdza się w każdym aucie.

 

Wymiana lamp nic nie zmieni jeśli były zawilgocone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej się zająć porządnie lampami ?

 

1 zobacz czy masz wszystkie zaczepy

2 zobacz czy klosz ma oryginalne klejenie do lampy ( czy nie byl druciarsko wymieniany)

3 jeśli dwa pierwsze punkty są ok, otwierasz lampę wsadzasz włączoną suszarkę na ok 1-1,5h a następnie też jakiś czas ogrzewasz klosz.

4 dajesz im z 30 min na odparowanie w suchym w miarę ciepłym miejscu

5 zamykasz szczelnie upewniając się że zapinki dobrze wskoczyły.

po takim zabiegu masz święty spokój i to jedyny sposób sprawdza się w każdym aucie.

 

Wymiana lamp nic nie zmieni jeśli były zawilgocone.

 

Widać że nie miałeś problemu z lampami pre lift adaptive przed liftem i parowaniem.

Dzięki za poradę ale jest ona kompletnie bezużyteczna ponieważ lampy mają wadę konstrukcyjną.

Jeśli masz info co potrzebuje żeby wymienić lampy na LCI to śmiało wklej.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Daj znać jak będziesz sprzedawał lampy ;) Powiem Ci tak zacznij od kupna lamp i przejściówki ( bo ponoć takie są) , podłącz i zobacz czy działą, jak tak to jesteś w domu, jak nie to zostanie Ci zakup FRM3 i kodowanie i to tyle. Moduł skrętu jest chyba w lampie ale nie jestem pewien dlatego wyżej napisałem że w razie co moduł ahl do dokupienia

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.