Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Zawsze jest tak że się marzy o czymś na co nie stać człowieka

 

Obejrzałem dziś to

http://moto.allegro.pl/100-bezwypadek-okazja-i1992056703.html

 

nie mam do aluminium więc przodu nie zmierzyłem. Cała reszta ma 180 mikronów a powinna mieć 115-130.

przebieg nieoryginalny. brak ksiązki serwisowej. silnik ładnie chodzi ale słychać już turbinę

"właścciel" ma ją od 4 miesięcy, czyli to taki "nie-właściciel". wcześniej wisiała w Jędrzejowie do sprzedania. Przez telefon mówi że jest z sosnowca a tablice ma z dąbrowy. Sprzedaje bo stracił uprawnienia (...)

Zna może ktoś te auto? oglądał może ktoś jak jeszcze była w Jędrzejowie? auto ma charakterystyczne tylne lampy i przyciemnione szyby.

Edytowane przez darcyn
Opublikowano
Weź VIN, zobacz czy to nie angol -> jezdziła kiedyś podobna po Jędrzejowie.. najpierw angol, poźniej została przerobiona.
Breast. Mouth. Waist.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a to mi do głowy nie przyszło. kurde nie wziąłem vin. OV622.. nie pamiętam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dałeś na ostro.

pewnie to ta. (jak żeś to wygrzebał..)

jutro zakręcę do niego.

ps

sprzedający nie dość że jezdzi na bańce to jeszcze nie umie liczyć do 3 (mówi że ma ją 4-5 miesięcy)

Opublikowano

Jak czytam taki opis że klapki z kolektora ssącego zostały usunięte to wiadomo że autem jeździł biedny burak chcący dowartościować się w samochodzie na który go niestać, miałem E60 tylko nowszą i choć klapki w moim kolektorze były jak nowe dla świętego spokoju zapłaciłem 2 tyś i miałem nowy z gwarancją.

Przeglądając ogłoszenia żal mi tych pseudo właścicieli którzy oszczędzają dosłownie na wszystkim, ostatnio zamawiałem tarcze plus klocki na przód do E65 i gostek w sklepie powiedział że jestem pierwszym który kupił Textara a tak to reszta bierze najtańsze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. plama to czarny, niepolakierowany czujnik.

2. wyjął klapki bo tak go namówił mechanik.

 

 

i wiem już wszystko:

- handlarz

- na pewno ma prawko ale to taka gadka żeby daleko nie jechać bo koło pasowe wali

 

jest do kupienia ale max 39 000zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cała reszta ma 180 mikronów a powinna mieć 115-130.

 

Przestańcie się wygłupiać z tymi śmiesznymi mierniczkami za 100zł z alledrogo!! To, że Twój miernik tyle pokazuje, to nie znaczy, że tyle jest. Kalibrowałeś go przed pomiarem? Auto było idealnie czyste? Dobrze przyłożyłeś głowicę? Masz jakikolwiek certyfikat urządzenia wydany przez Główny Urząd Miar?

Kiedyś robiliśmy porównanie kilku mierników i każdy pokazywał inaczej w granicach +_50 mikronów, a na elementach gdzie było kupa szpachli różnice sięgały nawet ponad 400 mikronów!!! Auto ma 8, zaraz 9 lat więc jeśli ma 180 mikronów to się tylko cieszyć. Poza tym każdy lakier, nie mówiąc już o producencie ma inne normy grubości warstwy, również jest to uzależnione od elementu karoserii. Biały jednowarstwowy może mieć nawet 30 mikonów (zmierz sobie Sprintera :), a niektóre metaliki albo perły mają oryginalnie pod 200 mikronów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cała reszta ma 180 mikronów a powinna mieć 115-130.

 

Przestańcie się wygłupiać z tymi śmiesznymi mierniczkami za 100zł z alledrogo!! To, że Twój miernik tyle pokazuje, to nie znaczy, że tyle jest. Kalibrowałeś go przed pomiarem? Auto było idealnie czyste? Dobrze przyłożyłeś głowicę? Masz jakikolwiek certyfikat urządzenia wydany przez Główny Urząd Miar?

Kiedyś robiliśmy porównanie kilku mierników i każdy pokazywał inaczej w granicach +_50 mikronów, a na elementach gdzie było kupa szpachli różnice sięgały nawet ponad 400 mikronów!!! Auto ma 8, zaraz 9 lat więc jeśli ma 180 mikronów to się tylko cieszyć. Poza tym każdy lakier, nie mówiąc już o producencie ma inne normy grubości warstwy, również jest to uzależnione od elementu karoserii. Biały jednowarstwowy może mieć nawet 30 mikonów (zmierz sobie Sprintera :), a niektóre metaliki albo perły mają oryginalnie pod 200 mikronów.

 

KOLEŻKO mam ultrametr mniej więcej za 5 000zł z możliwością mierzenia grubości warstw itp. do tego mam sonde do mierzenia wilgoci. nie ma takiego na allegro ale wygląda to mniej więcej tak

http://allegro.pl/warstwomierz-grubosciomierz-ultrametr-ab400-i2007297005.html

 

chcesz mi jeszcze coś napisać o moim mierniczku za 100zł??????????????????????????????????????????????????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

na lakierze wodnym powinno być max 130. tyle miałem na mojej bezwypadkowej 330cd. drzwi miałem malowane - 180.

miałem bezwypadkowego saaba, krajowego - 120-130

nie interesowałem się tym tematem ale wewnątrz miała właśnie 130

http://img854.imageshack.us/img854/121/56353.jpg

 

tu gdzieś w środku zdjęć też pokazuje mu 120

http://moto.allegro.pl/vectra-gts-sport-irmscher-hr-serwis-211hp-i2002748730.html

 

 

a tu kolejne info o grubości lakieru

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107676

Edytowane przez darcyn
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
jak masz taki ultrametr to dlaczego nie zmierzyłeś przodu samochodu, przecież warstwe lakieru na aluminium też zmierzy ?

 

zbytnio nie ogarniam tego sprzętu, ale nie pokazywało mi na alu

Edytowane przez darcyn
Opublikowano
Cała reszta ma 180 mikronów a powinna mieć 115-130.

 

Przestańcie się wygłupiać z tymi śmiesznymi mierniczkami za 100zł z alledrogo!! To, że Twój miernik tyle pokazuje, to nie znaczy, że tyle jest. Kalibrowałeś go przed pomiarem? Auto było idealnie czyste? Dobrze przyłożyłeś głowicę? Masz jakikolwiek certyfikat urządzenia wydany przez Główny Urząd Miar?

Kiedyś robiliśmy porównanie kilku mierników i każdy pokazywał inaczej w granicach +_50 mikronów, a na elementach gdzie było kupa szpachli różnice sięgały nawet ponad 400 mikronów!!! Auto ma 8, zaraz 9 lat więc jeśli ma 180 mikronów to się tylko cieszyć. Poza tym każdy lakier, nie mówiąc już o producencie ma inne normy grubości warstwy, również jest to uzależnione od elementu karoserii. Biały jednowarstwowy może mieć nawet 30 mikonów (zmierz sobie Sprintera :), a niektóre metaliki albo perły mają oryginalnie pod 200 mikronów.

 

KOLEŻKO mam ultrametr mniej więcej za 5 000zł z możliwością mierzenia grubości warstw itp. do tego mam sonde do mierzenia wilgoci. nie ma takiego na allegro ale wygląda to mniej więcej tak

http://allegro.pl/warstwomierz-grubosciomierz-ultrametr-ab400-i2007297005.html

 

chcesz mi jeszcze coś napisać o moim mierniczku za 100zł??????????????????????????????????????????????????

I co? Chcesz coś udowodnić, czy się chwalisz. Kup sobie mierniczek nawet za 10tyś , na pewno będzie dokładniejszy niż za 5tys. :mrgreen:

Opublikowano
Miernik za 5k który nie mierzy ALU :shock:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... to była odpowiedz na mój pożyczony nieskalibrowany mierniczek za 100zł...

ale chyba nie o tym mowa?

 

 

co do głównego bohatera. złożyłem ofertę. jeśli jej nie przyjmie to nie biorę.

 

temat można zamknąć ale zostawić dla innych

Opublikowano

Numer podwozia WBANC710X0B622109

Kod typu NC71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2003-09-05

 

S169A EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM Redukcja spalin EU 3

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatyczna skrzynia biegów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia

S300A EMERGENCY WHEEL Koło dojazdowe

S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S442A CUPHOLDER Uchwyt do napojów

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SEAT HEATING FOR REAR SEATS Podgrzewanie fotela tylne

 

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S540A CRUISE CONTROL Tempomat

S589A LT/ALY WHEELS/STAR SP. 122 W RUNFLAT Obr. BMW, st. le. spr. gw. 122

S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

 

S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP CONTROL Sterowanie CO2

S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cała reszta ma 180 mikronów a powinna mieć 115-130.

 

Przestańcie się wygłupiać z tymi śmiesznymi mierniczkami za 100zł z alledrogo!! To, że Twój miernik tyle pokazuje, to nie znaczy, że tyle jest. Kalibrowałeś go przed pomiarem? Auto było idealnie czyste? Dobrze przyłożyłeś głowicę? Masz jakikolwiek certyfikat urządzenia wydany przez Główny Urząd Miar?

Kiedyś robiliśmy porównanie kilku mierników i każdy pokazywał inaczej w granicach +_50 mikronów, a na elementach gdzie było kupa szpachli różnice sięgały nawet ponad 400 mikronów!!! Auto ma 8, zaraz 9 lat więc jeśli ma 180 mikronów to się tylko cieszyć. Poza tym każdy lakier, nie mówiąc już o producencie ma inne normy grubości warstwy, również jest to uzależnione od elementu karoserii. Biały jednowarstwowy może mieć nawet 30 mikonów (zmierz sobie Sprintera :), a niektóre metaliki albo perły mają oryginalnie pod 200 mikronów.

 

KOLEŻKO mam ultrametr mniej więcej za 5 000zł z możliwością mierzenia grubości warstw itp. do tego mam sonde do mierzenia wilgoci. nie ma takiego na allegro ale wygląda to mniej więcej tak

http://allegro.pl/warstwomierz-grubosciomierz-ultrametr-ab400-i2007297005.html

 

chcesz mi jeszcze coś napisać o moim mierniczku za 100zł??????????????????????????????????????????????????

 

KOLEŻKĘ to sobie znajdź...

Dla mnie jesteś gościem, który ma "mierniczek za 5kzł" i nie potrafi z niego korzystać i na podstawie pomiarów nim dokonanych wyciąga błędne wnioski nie mając pojęcia na temat lakiernictwa i jeszcze próbuje nieprzyzwoicie bezczelnie na tej podstawie zbić cenę w stylu: " Panie daję 39000tys i biorę".

Życzę Ci, żebyś znalazł w końcu 8 letnią piątkę z przebiegiem <200kkm, bezwypadkową za dobre pieniądze. Koniec pieśni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

prosiłem o dyskusje na temat.

jakbyś umiał czytać, to przeczytałbyś w pierwszym poscie że przebieg mi nie przeszkadza więc daruj sobie te szablony i nie przypinaj mnie do typowego zakupowicza z allegro.

jakbyś chciał wiedzieć to dyskusja oparła się na uszkodzonym kole pasowym i kłopotem z lampami adaptacyjnymi (bo to nie są tematy za 100 - 500zł), a więc mondrusiu daruj sobie te śpiewki

 

jest tu jakiś mod?

Opublikowano
prosiłem o dyskusje na temat.

jakbyś umiał czytać, to przeczytałbyś w pierwszym poscie że przebieg mi nie przeszkadza więc daruj sobie te szablony i nie przypinaj mnie do typowego zakupowicza z allegro.

jakbyś chciał wiedzieć to dyskusja oparła się na uszkodzonym kole pasowym i kłopotem z lampami adaptacyjnymi (bo to nie są tematy za 100 - 500zł), a więc mondrusiu daruj sobie te śpiewki

 

jest tu jakiś mod?

A do czego tu moderator? Przeczytałem cały temat i nie zauważyłem, aby dyskusja oparta była na uszkodzonym kole pasowym i kłopotem z lampami. Jak już to raczej jest coś o mierzeniu warstwy lakieru. Poz tym w pierwszym poscie napisałeś, że przebieg nieoryginalny. Ciekawe skąd to wiesz, oraz to że silnik ładnie pracuje, tylko słychać turbinę. Da się takie szczegóły ustalić przez telefon?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jaki telefon?

przecież oglądałem auto.

a potem pogadałem z poprzednim właścicielem które miał je 2 lata i miał więcej do powiedzenia niż teraźniejszy

ludzie.. czy ja muszę się tu tłumaczyć??

temat jest o aucie.

dałem obraz auta dla innych, jakby wybierali się znad morza.

 

 

dzięki za wygrzebania auta w archiwum. to był złoty strzał

 

moncicielom też dziękuje za uwagę. tyle ode mnie

 

ps. adalbert ty to chyba z forum saaba jesteś bo kojarze te uszczypliwości. pozdro

Opublikowano
jaki telefon?

przecież oglądałem auto.

a potem pogadałem z poprzednim właścicielem które miał je 2 lata i miał więcej do powiedzenia niż teraźniejszy

ludzie.. czy ja muszę się tu tłumaczyć??

temat jest o aucie.

dałem obraz auta dla innych, jakby wybierali się znad morza.

 

 

dzięki za wygrzebania auta w archiwum. to był złoty strzał

 

moncicielom też dziękuje za uwagę. tyle ode mnie

 

ps. adalbert ty to chyba z forum saaba jesteś bo kojarze te uszczypliwości. pozdro

Na Saaba to bym nawet nalać nie chciał, tym bardziej być aktywnym uczestnikiem forum. Ale zachęciłeś mnie żeby tam zajrzeć, z ciekawosci jak się tam udzielasz. Mącicielom jak już, kolego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.