Skocz do zawartości

530d. Po liftcie jakie problemy występują


damtom85

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
zle sie wyrazilem. nie ma tego samego problemu co w silniku n47(520d po lifcie)??

 

Nie ma bo to inna konstrukcja. Możesz popytać tego kolegi memberlist.php?mode=viewprofile&u=32377 jest z Brzeska i ma sporo przejechanych km. na tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem cos takego na forum

 

W E60 spotkamy skrzynie biegów:

-manualna 6 biegowa ale niedostepna w 535d.

Image

-sekwencyjna manualna skrzynia SMG z łopatkami przy kierownicy.

Image

-sportowa 6 biegowa skrzynia automatyczna z łopatkami przy kierownicy.

Image

-automatyczna 6 biegowa z mechanicznym drążkiem zmiany biegu,możliwość założenia blokady.

Image

-automatyczna 6 biegowa z elektronicznym drążkiem zmiany biegów,szybsza od w/w.Brak możliwości założenia blokady,niedostępna z xDrive.

Image

 

czy moglby ktos do pisac pokolei numery, oznaczenia tych skrzyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

 

Zazwyczaj jak klapka się urwie to robi spustoszenie w silniku, turbinie i wtedy to albo remont kapitalny albo kupno innego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

 

Zazwyczaj jak klapka się urwie to robi spustoszenie w silniku, turbinie i wtedy to albo remont kapitalny albo kupno innego silnika.

 

cudownie! to jak zapobiegac temu zmieniac kolektor co jakis czas na nowy czy wymieniac klapki?

 

i nastepne pytanie czy jest w BMW 5 funkcja regulacji zawieszenia, a jak jest to jak to sie nazywa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zazwyczaj większość usuwa klapki z kolektora ssącego bo nie chcą płacić 1800 zł za nowy a jeśli wymieniać kolektor to tak co ok. 100 tys. km.

 

Tu masz trochę info o wycięciu klapek: viewtopic.php?f=73&t=170766&hilit=kolektor lub tu jest pokazane jek się ich pozbyć: viewtopic.php?f=15&t=158180&hilit=usuni%C4%99cie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja znowu slyszalem ze problem z kolektorem wydechowym jest tylko w wersji 218 hp poprawcie jesli nie mam racji tak tylko slyszalem .natomiast dolotowy w kazdej wersji czyli 218 .231..235 .272 .286 trzeba zmienic najlepiej co 100 kkm nie 150 jak kaze serwis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszyscy piszą ze usunięcie klapek dziala i nic z silnikiem sie nie dzieje to po co kupować nowy.

 

Podczas poszukiwań BMW 530d wszystkie maja pakiet m sport. Co dokładnie wchodzi w skład tego pakietu ? Czy zawieszenie nie jest za bardzo sztywne ???? Jak jest z wygoda jazdy z pakietem m sport????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy zawieszenie nie jest za bardzo sztywne ???? Jak jest z wygoda jazdy z pakietem m sport????

 

Osobiście uważam ze na nasze drogi zawieszenie m-sport to pomyłka, już przy zwykłym zawieszeniu jest dosyć twardo w szczególności na oponach RunFlat a co dopiero przy sportowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo cieżko znaleźć ten model bez m sport. A jak jest ze szumem asfaltu wewnątrz kabiny. Czy to słychać w szegolnosci na oponach runflat???

 

Szum jest zależny od opon, jedne są głośniejsze inne mniej, wracając do zawieszenia to zawsze jak będzie za twardo możesz zmienić na zwykłe opony a jeśli nadal będzie źle to możesz założyć zwykłe zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli porównując audi a6 3.0tdi ( bez s line) i BMW 530d ( bez m sport ) które będzie bardziej wygodne podczas długich tras . Jeździłem audi a4 z 2002 i powiem było dosyć wygodnie.

 

Jak dlamnie to 530d. :norty:

 

 

A czy masz doświadczenie w jeździe audi a6.

 

Dla mnie 530d i a6 to dwa świetne auta. Wyglądają pięknie chociaż powiem BMW wyglada lepiej z zewnątrz. W wewnątrz nie mam porównania, nie siedziałem ani w tym ani w tym. Dla mnie auto musi być wygodne bo dużo spędzam czasu w aucie.

 

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz ale zbierają szum z asfaltu i bardziej czuć na nich wyboje, koleiny. Zawsze można zmienić na zwykle opony ale to wtedy tak jakby wyciąć pameli anderson silikony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

 

 

Zwykle opony miałem na myśli wysoki profil

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

 

Czytając artykuł autoswiata o BMW serii 5 pod koniec napisali o oponach ze zmiana na duży profil może pogorszyć właściwości jezdne auta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

 

 

Zwykle opony miałem na myśli wysoki profil

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

 

Czytając artykuł autoswiata o BMW serii 5 pod koniec napisali o oponach ze zmiana na duży profil może pogorszyć właściwości jezdne auta .

 

A kto ci każe zmienić na wyższy profil ? Ja miałem RunFlat o profilu 50 a zmieniłem na zwykłe o profilu 45 tak że nie wiem skąd masz takie informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.