Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolektory w tych rocznikach chyba już są ponownie montowane żeliwne .
Opublikowano
a czy ktos moze sie wypowiedziec na temat turbiny i wtryskow oraz jeszcze lancucha rozrzadu

Turbina i wtryski zależą głownie od eksploatacji.. Rozrząd przecież jest bezobsługowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zle sie wyrazilem. nie ma tego samego problemu co w silniku n47(520d po lifcie)??

 

Nie ma bo to inna konstrukcja. Możesz popytać tego kolegi memberlist.php?mode=viewprofile&u=32377 jest z Brzeska i ma sporo przejechanych km. na tym silniku.

Opublikowano
Kolektory w tych rocznikach chyba już są ponownie montowane żeliwne .

 

 

czyli o kolektor ssacy i wydechowy nie mam co sie juz matrwic. a tak apropo to z czego byly zrobione kolektory przed liftem

Opublikowano

znalazlem cos takego na forum

 

W E60 spotkamy skrzynie biegów:

-manualna 6 biegowa ale niedostepna w 535d.

Image

-sekwencyjna manualna skrzynia SMG z łopatkami przy kierownicy.

Image

-sportowa 6 biegowa skrzynia automatyczna z łopatkami przy kierownicy.

Image

-automatyczna 6 biegowa z mechanicznym drążkiem zmiany biegu,możliwość założenia blokady.

Image

-automatyczna 6 biegowa z elektronicznym drążkiem zmiany biegów,szybsza od w/w.Brak możliwości założenia blokady,niedostępna z xDrive.

Image

 

czy moglby ktos do pisac pokolei numery, oznaczenia tych skrzyn

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.
Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

 

Zazwyczaj jak klapka się urwie to robi spustoszenie w silniku, turbinie i wtedy to albo remont kapitalny albo kupno innego silnika.

Opublikowano
Jeśli chodzi o kolektor wydechowy to nia masz sie co martwic ale ssący niby został poprawiony ale podobno nadal zdarzają się przypadki urwania klapki. Przed liftem kolektor wydechowy był metalowy.

 

 

a jak sie objawia urwana klapka, co sie dzieje z silnikiem , ustrata mocy ???

 

Zazwyczaj jak klapka się urwie to robi spustoszenie w silniku, turbinie i wtedy to albo remont kapitalny albo kupno innego silnika.

 

cudownie! to jak zapobiegac temu zmieniac kolektor co jakis czas na nowy czy wymieniac klapki?

 

i nastepne pytanie czy jest w BMW 5 funkcja regulacji zawieszenia, a jak jest to jak to sie nazywa ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zazwyczaj większość usuwa klapki z kolektora ssącego bo nie chcą płacić 1800 zł za nowy a jeśli wymieniać kolektor to tak co ok. 100 tys. km.

 

Tu masz trochę info o wycięciu klapek: viewtopic.php?f=73&t=170766&hilit=kolektor lub tu jest pokazane jek się ich pozbyć: viewtopic.php?f=15&t=158180&hilit=usuni%C4%99cie

Opublikowano
ja znowu slyszalem ze problem z kolektorem wydechowym jest tylko w wersji 218 hp poprawcie jesli nie mam racji tak tylko slyszalem .natomiast dolotowy w kazdej wersji czyli 218 .231..235 .272 .286 trzeba zmienic najlepiej co 100 kkm nie 150 jak kaze serwis
Opublikowano

Jeśli wszyscy piszą ze usunięcie klapek dziala i nic z silnikiem sie nie dzieje to po co kupować nowy.

 

Podczas poszukiwań BMW 530d wszystkie maja pakiet m sport. Co dokładnie wchodzi w skład tego pakietu ? Czy zawieszenie nie jest za bardzo sztywne ???? Jak jest z wygoda jazdy z pakietem m sport????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy zawieszenie nie jest za bardzo sztywne ???? Jak jest z wygoda jazdy z pakietem m sport????

 

Osobiście uważam ze na nasze drogi zawieszenie m-sport to pomyłka, już przy zwykłym zawieszeniu jest dosyć twardo w szczególności na oponach RunFlat a co dopiero przy sportowym.

Opublikowano
Bardzo cieżko znaleźć ten model bez m sport. A jak jest ze szumem asfaltu wewnątrz kabiny. Czy to słychać w szegolnosci na oponach runflat???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo cieżko znaleźć ten model bez m sport. A jak jest ze szumem asfaltu wewnątrz kabiny. Czy to słychać w szegolnosci na oponach runflat???

 

Szum jest zależny od opon, jedne są głośniejsze inne mniej, wracając do zawieszenia to zawsze jak będzie za twardo możesz zmienić na zwykłe opony a jeśli nadal będzie źle to możesz założyć zwykłe zawieszenie.

Opublikowano
A jeśli porównując audi a6 3.0tdi ( bez s line) i BMW 530d ( bez m sport ) które będzie bardziej wygodne podczas długich tras . Jeździłem audi a4 z 2002 i powiem było dosyć wygodnie.
Opublikowano
A jeśli porównując audi a6 3.0tdi ( bez s line) i BMW 530d ( bez m sport ) które będzie bardziej wygodne podczas długich tras . Jeździłem audi a4 z 2002 i powiem było dosyć wygodnie.

 

Jak dlamnie to 530d. :norty:

 

 

A czy masz doświadczenie w jeździe audi a6.

 

Dla mnie 530d i a6 to dwa świetne auta. Wyglądają pięknie chociaż powiem BMW wyglada lepiej z zewnątrz. W wewnątrz nie mam porównania, nie siedziałem ani w tym ani w tym. Dla mnie auto musi być wygodne bo dużo spędzam czasu w aucie.

 

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz ale zbierają szum z asfaltu i bardziej czuć na nich wyboje, koleiny. Zawsze można zmienić na zwykle opony ale to wtedy tak jakby wyciąć pameli anderson silikony ;)

Opublikowano

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

Opublikowano

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

 

 

Zwykle opony miałem na myśli wysoki profil

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

 

Czytając artykuł autoswiata o BMW serii 5 pod koniec napisali o oponach ze zmiana na duży profil może pogorszyć właściwości jezdne auta .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opony typu runflat swietnie wyglądają zewnątrz

a z czym one tak świetnie wyglądają? :shock:

przecież od zwykłych opon jeśli chodzi o wygląd różnią się tylko i wyłącznie oznaczeniami.

 

 

Zwykle opony miałem na myśli wysoki profil

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

 

Czytając artykuł autoswiata o BMW serii 5 pod koniec napisali o oponach ze zmiana na duży profil może pogorszyć właściwości jezdne auta .

 

A kto ci każe zmienić na wyższy profil ? Ja miałem RunFlat o profilu 50 a zmieniłem na zwykłe o profilu 45 tak że nie wiem skąd masz takie informacje.

Opublikowano

 

Skovroon a ty jakie masz w swojej maszynce???

Ja miałem po kupnie 245/40R18 RunFlat

teraz mam ten sam rozmiar tylko zwykłe bez RunFlat.

Komfort odczuwalnie lepszy :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.