Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od paru miesięcy posiadam BMW i mam z nim nastepujące problemy. Dodam ze BMW e39 sedan 530d automat z 1999roku.

1) Po odpaleniu i przekreceniu kierownicą strasznie wyje wspomaganie na rozgrzanym silniku problem praktycznie zanika, jest plyn do wspomagania , lecz mechanik wstępnie stwierdził ze cos jest nie tak bo po odkeceniu korka od wspomagania i widać bąbelki, co to moze być?

2)Na zimnym silniku słychac delikatny stukot w srodku takie dziwne walenie ale dosyc ciche, trzeba sie wsluchac, ktos powiedzial mi ze jak tak stuka to najprawdopodbniej moze to byc kolo dwumasowe, co Wy na to?

3)Kupiłem nowy akumulator samochód postoi 4 dni nie ruszany i akumulator zupelnie rozladowany, cos kradnie prąd?

4)Spalanie w miescie szacuje sie na poziomie 12l nie ma mowy o zejsciu do 10l w miescie ;/

 

Wiem, ze tutaj jest wiele mądrych ludzi dlatego tez prosiłbym o Wasze sugestie, opinie rady i komentarze.Z góry dziekuję.

Opublikowano
Witam, od paru miesięcy posiadam BMW i mam z nim nastepujące problemy. Dodam ze BMW e39 sedan 530d automat z 1999roku.

1) Po odpaleniu i przekreceniu kierownicą strasznie wyje wspomaganie na rozgrzanym silniku problem praktycznie zanika, jest plyn do wspomagania , lecz mechanik wstępnie stwierdził ze cos jest nie tak bo po odkeceniu korka od wspomagania i widać bąbelki, co to moze być?

2)Na zimnym silniku słychac delikatny stukot w srodku takie dziwne walenie ale dosyc ciche, trzeba sie wsluchac, ktos powiedzial mi ze jak tak stuka to najprawdopodbniej moze to byc kolo dwumasowe, co Wy na to?

3)Kupiłem nowy akumulator samochód postoi 4 dni nie ruszany i akumulator zupelnie rozladowany, cos kradnie prąd?

4)Spalanie w miescie szacuje sie na poziomie 12l nie ma mowy o zejsciu do 10l w miescie ;/

 

Wiem, ze tutaj jest wiele mądrych ludzi dlatego tez prosiłbym o Wasze sugestie, opinie rady i komentarze.Z góry dziekuję.

1) prawdopodobnie zasysa powietrze gdzieś układ. Może od tego się kończyć pompa i dlatego wyje bo się przyciera

2) gdzie ten stukot? Może być to głowica jak i dwumas. ale można to sprawdzić jak przy gaszeniu silnika dochodzą jeszcze te odgłosy to dwumas

3) Z tym lepiej do elektryka bo jest tyle rzeczy ze głowa mała :D

4) a spalanie w trasie jak wygląda? Termostaty są ok? Jak nie to przy tych temp będzie tyle palił.

Opublikowano

2) Własnie nie sprawdzalem jeszcze przy gaszeniu, lecz dzisiaj to sprawdzę

4) Spalanie w trasie najmniejsze jakie udało mi się osiągnąć praktycznie bez dotykania gazu, wyprzedzania itd. to 7.3l lecz kolega ktory ma 730d osiągnał tym samym sposobem 6.5l czego byłem swiadkiem.Więc jak widac u mnie pali troche wiecej.W miescie u niego 10.5 u mnie 12.5;/ Termostatów nie sprawdzałem, tez musze do tego zajrzec

Dzięki za wstępną pomoc

Opublikowano
Odnośnie pkt nr3 co kradnie prąd - najczęściej zdarzającym Się przypadkiem w naszych furach jest tzw. jeż(opornica dmuchawy) który pobiera cały czas prąd, jeśli Się nie mylę to możesz go wyjąć na parę dni i zobaczysz czy jest poprawa,a dmuchawa powinna nadal działać tylko nie będziesz miał regulacji siły nadmuchu. Możesz spróbować pobawić Się we własnym zakresie i wykluczyć parę rzeczy. Bierzesz miernik sprawdzasz pobór prądu na aku. Pamiętaj że E39 po zgaszeniu silnika i wyłączeniu odbiorników przechodzi w tzw. stan uśpienia po około 15-20 minutach. Możesz też wyciągać bezpieczniki które odpowiadają np. za radio, dmuchawę, gniazdo zapalniczki itp. i wtedy obserwować pobór prądu
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Witam, od paru miesięcy posiadam BMW i mam z nim nastepujące problemy. Dodam ze BMW e39 sedan 530d automat z 1999roku.

 

2) gdzie ten stukot? Może być to głowica jak i dwumas. ale można to sprawdzić jak przy gaszeniu silnika dochodzą jeszcze te odgłosy to dwumas

 

witam, z tego co wiem to dwumasa w automacie nie występuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Punkt pierwszy to niestety maglownica do remontu.

Prąd może kraść jeż ale i instalacja alarmowa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Odnośnie pkt nr3 co kradnie prąd - najczęściej zdarzającym Się przypadkiem w naszych furach jest tzw. jeż(opornica dmuchawy) który pobiera cały czas prąd, jeśli Się nie mylę to możesz go wyjąć na parę dni i zobaczysz czy jest poprawa,a dmuchawa powinna nadal działać tylko nie będziesz miał regulacji siły nadmuchu.

Błagam cię kolego nie pisz takich fikcji. Po wyjęciu jeża nie odpalisz dmuchawy,chyba że palcem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.