Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto Nowy nabytek- BMW 2800CS, z pierwszego miesiaca produkcji tego modelu:)

Przebieg- 124000km, udokumentowane starymi rachunkami z lat .90

Wyposazenie:

Wspomaganie kierownicy

Elektryczne szyby

Skórzana kierownica

Skorzana tapicerka

Zagłówki foteli przednich

 

http://img545.imageshack.us/img545/9161/dsc02004f.jpg

http://img854.imageshack.us/img854/4672/dsc02008o.jpg

 

Stan:

Blacharka- najwazniejsze elementy w dobrej kondycji, drzwi dobrze się trzymają( a wiadomo w tym modelu drzwi to najwiekszy problem..), podłoga do wymiany- gdzie srubokret wcisne tam dziura wiec jedyne sensowne rozwiazanie to wymiana calej podlogi

 

Silnik- w momencie zakupu niesprawny, aktualnie odpala, gazniki po remoncie, wystarczy wyregulowac. Nie sprawna pompa hamulcowa. Ogólny stan silnika- perfekcyjny, zadnych luzów, zero zuzycia

 

Wnętrze- skóra w b. dobrym stanie, drewno zniszczone przez wilgoć,

 

Most- zadnych luzow, polosie tez w super stanie

 

Najwazniejsze dla mnie bylo to ze auto utrzymane w 100% oryginalne, i 100% kompletne, nie brakuje zadnej listewki.

 

Cel- najpierw doprowadzic mechanicznie auto do nalezytego stanu, potem rozkład na czesci pierwsze, spawanie karoserii, zabezpieczenie podwozia, lakierowanie, uszycie nowej tapicerki. Złożyc do kupy no i dawać w ośke:) A tak na serio to złozyc, nakryc pokrowcem, kupic kolejny zlom.....

 

Przewidywany koniec renowacji- III kwartał 2012r (zdążyć przed końcem świata ;P)

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

kolego zagrałeś mi na gulu !!!

auto moich marzeń

ile cię kosztowało jeśli to nie tajemnica

BMW E46 320i
Opublikowano
Piękna sprawa! Mam nadzieje że będziesz na bieżąco dokumentował, tu na forum postęp prac! Miło będzie nam obserwować jak te stare BMW powracać będzie do stanu idealnego....
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

no no no, nareszcie ktoś zajrzał na forum o naszych 'Ojcach',a może i 'dziadkach' :P

Co do ceny- zapłaciłem mniej wiecej tyle co za e39 z poczatku liftu :wink: Dla jednych ogromna kwota( 'no bo Ja przecie kupił passata b5 za tyle'), dla innych mało- zalezy od punktu widzenia, nie każdy rozumie że kupując passata, za dwa lata bedzie warty tyle co dobry telewizor led. A kupując takiego dziadka na pewno nie stracisz.

 

Prace trwają, mechanika na wykończeniu, do zrobienia zostało tylko serwo- moczy się w Carambie, bo tak skorodowalo że nie mogę otworzyć :)

W silniku zmienione tylko świeczki, przewody zapłonowe mimo wieku nie mają żadnych przebić. W kopułce aparatu zapłonowego wystarczyło założyć grafitowy grocik, komus widocznie wyskoczył.

Gażniki już zregenerowałem, nowe o-ringi, wyciąłem nowe uszczelki na laserze, więc wszystko śmiga ładnie.

Zmieniłem skrzynie biegów na 5-cio biegową, co da w przyszłości większy komfort jazdy.

Teraz tylko czekam aż serwo się otworzy:) Jeśli da się zrobić to zakładam i jazda próbna, jeśli nie bede szukał drugiego.

 

I jeśli po jezdzie probnej wszystko bedzie grało, wyciągam motor i reszte zabawek, biorę się za wymiane podłogi, chyba też progów, niestety nie są tak dobre jak się spodziewałem. Ale nikt nie mówił że będzie łatwo :)

 

Docelowo auto bedzie miało kolor Nachtblau Metallic, z centrali bmw dowiedziałem się że taki własnie był oryginalnie

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Troche czasu juz minelo, a auto nadal stoi z silnikiem.

Okazalo sie ze uklad hamulcowy- zaciski( 4-ro łoczkowe) i tylne cylinderki sa w oplakanym stanie, wiec powoli kompletuje nowe podzespoły, a latwo nie jest- ot tam gdzies ktos ma jeden tłoczek do sprzedania, inny sklep ma dwie gumki, inny kiedys bedzie mial- jednak e39 lepiej sie naprawia :P ale juz praktycznie wszystko w drodze, idą paczki z Polskl, leci jedna z USA, wiec niedlugo bedzie jazda probna, bo tylko hamulce pozostaja wciaz niesprawne.

Bedzie filmik z jazdy probnej :D mam nadzieje ze przez 42lata z 170 koni zbyt duzo nie zdechlo, w koncu auto ma tylko 124tkm przebiegu :D ciekawi mnie jak bedzie oddawal moc, nigdy nie mialem przyjemnosci prowadzenia auta gaznikowego( z wyj. poloneza w wieku 13 lat :P

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

pierwsza jazda zaliczona, niedluga, gdyz pekl waz gumowy gaznik- nagrzewnica, na szczescie stalo sie to pod garazem wiec szybko zgasilem, spuscilem caly plyn chlodniczy, auto czeka na nowy waz( dostalem nowy w aso, lecz okazalo sie ze nie pasuje, sprowadzam z niemiec kolejny, za kilka dni ma byc)

Wrazenia z jazdy? mimo ze auto w srodku ma juz tylko jeden fotel i kierownice, jazda daje tyle przyjemnosci i radosci co gwiazdka imieniny urodziny i mikolajki dziecku razem wziete.

Jak dostane przewod, zostanie jedynie wprowadzic ostatnie poprawki w gazniku, czyli jeszcze podkregulowac delikatnie, bo troche zbyt bogata mieszanka paliwowa i ciezko ruszyc autem bo zalewa sie troche, trzeba ruszac z wysokich obrotow, a to raczej zdrowe nie jest.

 

No i potem wyjac silnik skrzynie itp, wypiaskowac, wyspawac, zabezpieczyc i malowac :)

 

Niestety prawdopodobnie reszte prac oddam znajomemu, ktory zajmuje sie blacharka, gdyz dla mnie to zajeloby zbyt duzo czasu, ktorego i tak nie mam, wiec postanowilem ze blacharke oddam w reke fachowca, ktory jakby nie patrzec to zrobi lepiej bo zajmuje sie tym na co dzien od lat, a ja, amator, w sumie szkoda mi auta, do nauki bardziej nadaje sie fiat duzy, ktorego jest pelno, a nie e9 ktore byly rzadkie, teraz to juz powoli rarytasy.

 

Wiec moze i w tym roku zostanie ukonczone autko. Oby:)

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,

 

W związku z faktem zakupu przeze mnie E9 3.0, mam do Pana pytanie odnośnie odbudowy. Proszę o nr tel. w celu wymiany informacji.

Pozdrawiam

Paweł Fudala

[email protected]

 

w razie pytań proszę kontaktować się poprzez PW (prywatna wiadomość, pod avatarem uzytkownika)

pozdrawiam

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano
prace, powiedzmy że idą, powoli ale jednak, ważne że do przodu. Właśnie przyleciały z niemiec czesci blacharskie- podloga wnętrza, bagażnika, kilka elementów konstrukcyjnych, uszczelka pod klawiature, i uszczelki szyb. Czekam na przewod zasilający od gaznika do nagrzewnicy, ponieważ pękł podczas jazdy probnej i nie mam mozliwosci dalszej regulacji silnika, a chce najpierw ustawic gazniki aby po lakierowaniu juz nie dlubac pod maska i nie narazac auta na urazy
BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
czekamy na dokumentację zdjęciową! :)
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.