Skocz do zawartości

ASC - problem - samo się wyłącza po kilku kilometrach


Kanap

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się pompa elektryczna jest w module ABS a pod pokrywą plastykową na tym module są dwa styczniki, które to rano rozbebesze

 

Ja bym na Twoim miejscu w pompie ABS nie grzebał.

Gdyby był problem, to ABS by nie działał prawidłowo.

Migałaby lampka ABS...

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak jak zgasze silnik i zapale ponownie to ASC działa przez chwile. jak działa to działa bo jak zerwe koła to pomiga kontrolka odetnie paliwo i jest oki. ale po sekundzie zapala się i [bAD].Pozdrawiam.

 

Gdzieś masz niestyk (może brak dobrej masy), skoro system przez chwilę zdetektuje błąd i deaktywuje ASC.

 

Tak jak pisałem wcześniej. Lwia cześć systemu musi być sprawna,

ponieważ ABS działa poprawnie a to 2/3 całośni.

 

Może źle działa obsługa przepustnic? Wyciągnąć wtyczki

popsikać odrdzewiaczem do styków elektrycznych i wpiąć

od nowa.

 

Musisz większość wtyczek "odnowić" jeżeli chodzi o styki.

 

A na koniec może się okazać, że sam moduł ABS/ASC jest już padnięty.

Gdzieś w nim pojawia się przerwa lub coś się przegrzewa...

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozebrałem i przeczyściłem styczniki na pompie ABS oraz poprawiłem " przeczyściłem i popsikałem " mase na kablach mędzy pompą a karoserią , oraz odpiołem aku i jeszcze raz wypiołem, popsikałem te cztery wielkie złącza z prawej strony komory silnika.efektu brak.

Przepustnice były robione jakiś czas temu bo wolne obroty falowały i gasła na wolnych .Zostaje chyba tylko wymiana układu ABS/asc tylko że najlepiej byłoby go z kąś pozyczyć a nie inwestować kolejnej kasy i to ciężkiej podejrzewam w nowy moduł. :mad2: i co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby namierzyć jakiegoś klubowicza z okolicy...

Podmiana modułu to 15 minutek roboty.

Więcej czasu zejdzie na testowanie autka.

 

Na allegro gościu ma moduły do sprzedaży / na kg :) /

 

Wyciągnij swój, spisz numer z modułu i zapytaj się czy ma taki.

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=78972861

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem,tylko u mnie ta sama kontroka oznacza ze cos sie dzieje z blokada dyfra,zapala sie po paru min. jazdy,zastanawiam sie czy ona daje sygnał tylko o usterce dyfa czy tez informuje o innej usterce?,ASC nie mam,kontrolka mi sie zapala takze podczas pracy silnika na luzie bez jazdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Generalnie odpowiedzi na te pytania należy szukać przy podłączeniu kompa. Dziwi mnie fakt iz ASO załamuje ręce. Podjedź do szpeca który ma kompa i odczytaj kody błędów.

Kontrolka ASC może też zapalać się kiedy było grzebane w licznikach zwłaszcza kiedy były wymieniane zegary.

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kody błędów były odczytywane i takowych brak (ASC/ABS).liczników ja nie wyjmowałem , nie cofałem przebiegu 350000km , ani inntych takich od 6 lat , bo tyle ją mam , nie robiłem.ASO po 3-godzinach testowania kompów nie stwierdziła usterki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy w nowym , oby lebszym, roku.

Spiesze wam donieść ,że przed godziną przyjechałem z ASO od 10 rana tam tkwiłem , sam samiutki. Po 6 godzinach w ASO pan "informatyk" jak z koziej du...y trąba , stwierdził że niemoże połączyć się z kompem od ASC , ABS .

Podjeliśmy się zadania i wyrwaliśmy taki komp z bei stojącej na parkingu od jakiegoś klienta. Po podłączeniu efektów brak. Pan" trąba" stwierdził co następuje: nie potrafie stwierdzić usterki...... , koniec cytatu i bez komentarza z mojej strony........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez dzisjaj nie mogli wykasowac ASC,bład nie chaciał sie wykasowac,miechanik ustawił chyba pełne skanowanie systemu i dopiero program wykasował bład z układu,ale nadal po kilku lub kilkunastu km kontrolka sie zapala,po wyłaczeniu silnika i ponownym załaczeniu znów jest OKI,wczesniej w lato zdazało mi sie gdy ASc sie blokowało,ale teraz w zime i po mrozach jest to nagmine,a co najdziwniejsze to ja nie mam ASC tylko nivo i blokowany tylny dyfer,(ale układ pracuje w dziale ASC),a czy u ciebie tez zapala sie stojac z zapalonym silnikie na parkingu?(bez jady)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowne Panie i Szanowni Panowie , koledzy klubowi, przyjaciele , rodzino BMW śpieszę wam donieśc iż rozwiązałem problem mojego ASC. Po wielu godzinach ślęczenia nad schematami , łamaniem palcy i rąk by dostać się do jakiegoś przewodu pod maską mojej V12 nareszcie mam.Sam samiutki doszedłem do tego jak pozbyć się problemu z ASC. Żadne ASO ani inny mechanik nie wpadł na tak oczywistą i prostą sprawe . Nareszcie nie denerwuje mnie ta kontrolka na tablicy rozdzielczej , nareszcie wsiadam zapalam bryke i nic nie świeci , nie świeci bo odpiołem kontrolke :dance: ........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich klubowiczów w nowym roku. Slędze z uwaga sprawe ponieważ ma ten sam problem w swojej kruszynce, ASC tez mi nie daje spac po nocach a problem rozwiązał sie sam podobnie jak u kolegi poprostu lampka sie przepaliła, hihi jak bedzie ciepło to wróce do tematu ASC. Kolego Poczytaj moje wypocinki moze one ci podsuną jakies rozwiązania , bo ja obstawiam teraz płyn filterki w całum układzie , pózniej sprawdze ilość zebów na wieńcach od ABS-u może któryś wyleciał no i musze odnaleść dane jaka musi byc przerwa pomiedzy czujnikiem a zębami. No i jeszcze sprawa ładowania musi byc dobra i nie wahac sie to tez może być przyczyna , ale to dopiero na wiosne. pozdrowienia i czekam na geniusza który rozwiąże ten problem pierwszy - Jacek, życze wytrwałości bo mi jej już brakuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Pochwalony. Widzę że wielu kolegów ma problem z ASC zwłaszcza w e32 zdarza się także w e38 i 9 :cry: Podłączam się do tematu. Ja już sprawdziłem wszystko co możliwe i dalej nie działa ale Kolega Jacek 750 podsunął mi myśl :idea: :idea: :idea: żeby sprawdzić ładowanie bo właśnie z nim miałem często problemy może to to :?: :?: :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spostrzegłem jescze taka zaleznosc-czy wiecej samochod stoji (we wrzesniu nie jezdziłem 3 tygodnie)tym wiecej pozniej zapala sie ta kontrolka.Wiec moze to cos z ładowaniem akumulatora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie chciałbym tutaj nikomu podważac autorytetu ale moim skromnym ładowanie niewiele da- zmieni. Jakiś czas jeżdziłem z walnientym regulatorem i ASC działalo a o usterce regulatora dowiedziałem się jak nie mogłem zapalic rano. Wbijcie test 9 a pokaże się wam aktualne ładowanie , ewentualnie jakis elektro-zlota rączka niech sprawdzi ładowanie , po co od razu kupować nowy regulator.

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam o sprawdzeniu kodów usterki poprzez sprawdzenie kodami - ilość mignięc kontrolki ASC w moim przypadku zadziałało.

Tu jest adres do kodów usterki:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=20306&highlight=kody+usterek

 

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie ja mampodobny problem z tym ze w druga strone ASC nie da sie wylaczyc jak uruchomie wlacza sie pracuje ale jak chce go wylaczyc nic sie nie dzieje tak jak by wlacznik nie dawal impulsu co to moze byc ze dziala chodzi a jak chce go wylaczyc to sie nie da dziala pzrez caly czas to znaczy normalnie ale nie wylaczysz systemu

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem szanowni koledzy czy grzebanie w ładowaniu coś da czy nie, ale jednego jestem pewny szczotki mam wyświechtane bo już tam łapy wkładałem jakieś 30 tyś temu ale nie wymieniłem bo stwierdziłem że jeszcze troche wytrzymają :roll: teraz będę miał okazję, nawet doświadczyć czy ma coś wspólnego z ASC lub nie

(TEST 9=14.04) ok???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mirek374 spróbuj w czasie jazdy wcdisnąć ASC i przytrzymać parę sekund. Jak ja tak zrobie to ASC wyłącz się na '' stałe'' i da się sie je odblokować dopiero po zgaszeniu silnika.

 

Kempesso życze powodzenia i oby przypuszczenia się sprawdziły. Jakie ładowanie pokazuje Ci komputer .

 

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.