Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.Mam jeden problem,przed wymiana kompletu sprzegla mialem dziwne chroboczenie przy wciskaniu sprzegla i po wymianie mam to samo.Co to moze byc prosze o pomoc.
Opublikowano

Ale na luzie jak silnik chodzi to Ci też chrobocze? Jeśli tak to raczej jest to wałek wejściowy w skrzyni biegów - a konkretnie, jego łożysko się skończyło.

Jeśli natomiast tylko podczas wciskania to bardziej by wskazywało na łożysko dociskowe sprzęgła. Masz pewność, że wymieniono Ci cały komplet na nowy czy jakiś nieogarnięty mechanik włożył Ci stare łożysko bo uznał, że wizualnie jest ok. Może być jeszcze tak, że zakładając sprzęgło nie wypiął takiej specjalnej blokady/sprężyn ponieważ większość obecnie produkowanych sprzęgieł jest z samoczynnym kasowaniem luzu i po jego założeniu na wałek odpina się tą sprężynę aby sprzęgło samo "wskoczyło". Może Ci zostawili to z zapiętą sprężyną i dlatego Ci tak chrobocze...

Pzdr.

Opublikowano

A czy dźwięk ustaje po wciśnięciu sprzęgła? Jeżeli nie, to, to co pisze kolega powyżej może być faktem - stare łożysko oporowe.

Rozumiem, że nie masz żadnych dziwnych dźwięków lub stukania przy puszczonym sprzęgle?

Kai
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może wyprzęgnik albo pompa wyprzęgnika.

Ale czasem takie zgrzyty są spowodowane czymś zupełnie ze sprzęgłem nie związanym < przykładowo napinaczem paska>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.