Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem Ci napisać że też tak mam, ale pomylilo mi się z przesunięciem wzdłużnym.

Masz dwie mozliwości. Uszkodzony ślizg lub jakiś tuner wybrzuszył błotniki.

Opublikowano
Acha. Tunner odpada, zderzak nie zwisa, tylko jest przesunięty w prawo, patrząc od przodu. Nic, w takim razie ASO coś spaprało przy montażu, tak jak z zaślepkami(dekielki) spryskiwaczy, rzekomo przy demontażu już były oba uszkodzone przy klipsach. Dziwne. Musiałem zapłacić po 50 zł za sztukę. :duh:
Opublikowano

Taaa jasne, uszkodzone.

 

Przyglądam się tej Twojej batalii i się zastanawiam. Po co to w ogóle ruszałeś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy jest możliwość regulacji położenia zderzaka przedniego w poziomie? Mam przesunięty o 3-4mm, choć trzyma się solidnie, a szpara z reflektorem i maską jest ok.

 

 

Da się, ślizg ma owalne otwory i jest regulacja parę cm.

Opublikowano

Zdemontowali zderzak pomalowali i założyli tak? Slizgi nie wymagały chyba demontażu więc tym bardzie regulacji. Wszystko powinno być klik, klik i pasować.

 

W moim domu jest zakaz wypowiadania slowa "fachowiec"...bo piany dostaję.

Opublikowano
taa a mówią "fachowiec" to brzmi dumnie, niestety nie zawsze kto naprawia auta to fachowiec, czasem zwykły partacz....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale, co niby miałem nie ruszać? Porysowana maska, zderzak, listwy i reflektory, tak jeździć?

 

Hmm, to może oni w ogóle ruszali błotnik i dlatego jest nierówno bo narożnik pod kierunkowskazem też ma śrubę która ma dużo większą regulację niż sam ślizg zderzaka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zderzak jest w tym miejscu zapinany na zatrzaski, które trudno się rozpina. Niefachowy demontaż (tzn. ściąganie na siłę) może być przyczyną odkształcenia zatrzasku lub otworu w zderzaku, przez co właśnie jest problem ze spasowaniem.

Ja zażyczył bym sobie demontażu zderzaka i sprawdzenia stanu elementów mocujących, nie zdziwił bym się jak było by tam trochę kleju czy silikonu :mrgreen: Pewnie jeżeli okaże się że zatrzaski/prowadnica są uszkodzone to też będziesz musiał zapłacić, przecież to ASO. Jedyny plus, to to ze jest to niedrogi element.

Opublikowano

Nie, zdejmowali tylko zderzak do lakierowania. Jeszcze jedna fotka z bliska:

 

http://img835.imageshack.us/img835/121/zdes.jpg

 

Mam jeszcze dylemat z migaczami, bo lewy wydaje się być w nie oryginalnej pozycji, wychodzi prawie po za obrys błotnika:

 

http://img32.imageshack.us/img32/828/swpj.jpg

 

prawy wygląda tak:

 

http://img195.imageshack.us/img195/4005/swlbz.jpg

 

Jakby ktoś mógł doradzić z tych osob co nigdy nie miały ruszanego przodu w swoim samochodzie, będę rad, bo dziś jadę na poprawki do ASO.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie to właśnie wygląda po tych kierunkach, że ktoś wypuścił błotnik na zewnątrz /luzując śrube o której pisałem wcześniej/ po to żeby kierunek lepiej leżał, a zapomniał to samo zrobić po drugiej stronie, no i zapomniał o zderzaku. :? Ewentualnie był problem z zatrzaśnięciem kierunku na drugi ząbek więc zrobił sobie więcej miejsca luzując błotnik, a potem skręcił go jak sam się ułożył.

 

Niby prosta sprawa ale kombinacji dużo, no i kilka zmiennych które decydują jak całość będzie zgrana bo szczelin tu masa.

Opublikowano
Jestem po wizycie w ASO. Temat zderzaka został naprawiony w stylu pan uderzył z otwartej dłoni i teraz jest równo :shock: Migacz lewy był wysunięty, bo ksenon został zamontowany krzywo i wystarczyło 2-3 mm popuścić na śrubie i wlazło. Generalnie szczegóły ich gubią, a normy fabryczne mają w nosie, bo jak się tłumaczył mosiek, nowe X5, X6 przyjeżdżają niedokładnie spasowane z fabryki. Dziwne.
Opublikowano

To wcale nie jest dziwne. Wszystko jest teraz made in china...i taki styl obowiązuje.

W mojej Alfie popsuła sie pierwsza rzecz od dwóch lat...i co to jest? ..pompa sprzęgła made by BOSCH

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem po wizycie w ASO. Temat zderzaka został naprawiony w stylu pan uderzył z otwartej dłoni i teraz jest równo :shock: Migacz lewy był wysunięty, bo ksenon został zamontowany krzywo i wystarczyło 2-3 mm popuścić na śrubie i wlazło. Generalnie szczegóły ich gubią, a normy fabryczne mają w nosie, bo jak się tłumaczył mosiek, nowe X5, X6 przyjeżdżają niedokładnie spasowane z fabryki. Dziwne.

zobacz sobie jak są drzwi spasowane w niektórych f10/11 a dla mnie 3-4mm to jak 500kilometrów

Opublikowano

Robota po ASO wygląda tak.

 

http://img714.imageshack.us/img714/9432/bbb1mz.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/269/bbb2mjpg.jpg

 

Jak jakieś uchybienia dostrzegacie, to informować. Będę dalej reklamował :mrgreen: Mnie osobiście przeszkadza jedna rzecz, którą fabryka źle skręciła/zgrała - błotniki z drzwiami, chodzi o linię listew ozdonych. Nie jest równa, gdyż błotniki są o 2-3 mm wyżej i krzywiej. Może to na wiosnę poprawię u jakiego blacharza/lakiernika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.