Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem szczesliwym posiadaczem bm e39 528 97r . Padły mi ostatnio sady :cry2: hmmm duże spalanie. wziołem kompa pod pache, scan i wiadomo gdzie boli. Wymiana śmiga. I co mnie zastanowiło żadnej informacji na tablicy i do tego nie wyświetla zadnego info. o poziomie płynów czyli mało płynu chłodniczego czy oleju a czujniki są.

I teraz się zastanawiam czy ktoś przy tym nie dłubał bo coś się kiedyś działo i to wyłączył.

I pytanie czy da rade to włączyć ? Czy po prostu nie mam tej funkcji.

 

 

 

 

ps. przepraszam za błędy :) ale zostałem wyposażony w pakiet dysleksji za młodu

Opublikowano
a długo masz autko? Może ktoś specjalnie zachachmęcił, przy sprzedaży auta???

 

no mam sporo ale nigdy sie nad tym nie zastanawiałem bo wszystko działało.

dopiero jak się zaczeło dziać to się tym zainteresowałem ze brak jakich kolwiek informacji

i z tad moje pytanko:)

Opublikowano

Podepne się pod temat, u mnie jest ok, ale nie świeci mi kontrolka z oleju po przekręceniu kluczyka, świeci tylko ładowanie, po zapaleniu auta ładowanie gaśnie. Czyli wszystko w normie.

Ale co z tą kontrolką oleju.

Gdzie szukać czujnika, jak sprawdzić czy żaróweczka nie przeszła? Auto E39 528iA Touring 1997

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Podepne się pod temat, u mnie jest ok, ale nie świeci mi kontrolka z oleju po przekręceniu kluczyka, świeci tylko ładowanie, po zapaleniu auta ładowanie gaśnie. Czyli wszystko w normie.

Ale co z tą kontrolką oleju.

Gdzie szukać czujnika, jak sprawdzić czy żaróweczka nie przeszła? Auto E39 528iA Touring 1997

Jak by był uwalony/urwany czujnik to by ci raczej świeciła siękontorlka cały czas. Masz chyba coś nie tak z diodą żarówką na desce

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest fabrycznie nieaktywne. Nie wszystkie auta maja aktywny check engine.

Ma to swoje plusy czasami hehe.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie można.

Zapewne nawet żarówki nie masz w tej kontrolce.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Nie można.

Zapewne nawet żarówki nie masz w tej kontrolce.

 

zarówke mam, moge ja wlączyc programowo robiąc test liczników w inpi-e.

 

Bardziej mi chodzi o to ze nie mam informacji ze mało płynu lub oleju a czujniki są

Opublikowano
Podepne się pod temat, u mnie jest ok, ale nie świeci mi kontrolka z oleju po przekręceniu kluczyka, świeci tylko ładowanie, po zapaleniu auta ładowanie gaśnie. Czyli wszystko w normie.

Ale co z tą kontrolką oleju.

Gdzie szukać czujnika, jak sprawdzić czy żaróweczka nie przeszła? Auto E39 528iA Touring 1997

Jak by był uwalony/urwany czujnik to by ci raczej świeciła siękontorlka cały czas. Masz chyba coś nie tak z diodą żarówką na desce

 

prawdopodobnie przewod sie gdzieś przełamał i brak masy

Opublikowano
A gdzie jest czujnik oleju w M52 , bo nie wiem gdzie zacząć szukac
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

na samym dole na misce olejowej.

90% bmw z tych lat ma ten czujnik uwalony.

Piszę o czujniku poziomu oleju.

Czujnik ciśnienia oleju jest niedaleko filtra oleju.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odświeżę bo nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

 

U mnie check się zapala tylko w teście nr 2. Przy zapłonie jest on nieaktywny. Więc wiadomo, że dioda na desce działa. Każdy model miał aktywnego check-a?

Opublikowano
U mnie podobnie na teście jest, ale przy przekręceniu kluczyka nie zapala się. Jedank kiedyś jak spadła ta puszka co jest za przepływką zapaliło EML czyli bład układu zasilania paliwowo-powietrznego (dostawał odrazu mase powietrza) czyli OK. A przy rozruchu też nie zapal.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koledzy, a jak to będzie w dieslu?

Mam małe BC, nie wyświetla mi błędów, więc sugeruje się że powinna być jakaś kontrolka.

Jakiś czas temu padła mi pompa progowa, i miałem uwalone świece żarowe, a komunikatu brak.

Dzisiaj pękł wężyk od zasilania pompy CR, silnik zgasł przy ok 110km/h, w sensie że coś szarpnęło i przestał reagować na gaz, a skrzynia (automat) ciągnęła go bezwładnie na obrotach ok 700rpm, zapaliły się tylko kontrolki od ciśnienia oleju i ładowania, nic poza tym.

Po odpaleniu auta sprawdziłem inpą silnik, i były jakieś 2 błędy do układu wtryskowego, a jak na mój rozum, to w takich przypadku powinien wyskoczyć jakiś Check?

OT

Swoją drogą, dlaczego zapaliła się kontrolka od ciśnienia i ładowania, skoro silnik się kręcił? :shock:

Opublikowano
Czyli wtedy check się zapalił?

 

Bo tak się zastanawiam czy jak coś mi padnie- przepływka, sonda czy coś z elektroniki czy ta kontrolka mi się zapali

Właśnie check sie nie zapalił tylko kontrolka EML która przy rozruchu też się nie zapala a tu zadzialało prawidłowo, przy uwalonej przepływcw błąd był na kompie ale CHECK też nie zaświecił.

Opublikowano

Kontrolka EML znajduje Się chyba tylko w wersjach po lifcie, znajduje Się tuż obok kontrolki silnika. U mnie nie widnieje taka, mam tylko kontrolkę od grzania świec

http://imageshack.us/scaled/thumb/836/bmw002.jpg

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.