Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wyskakuje mi błąd "Check Coolant Level" i nie wiem o co mu chodzi, podejrzewam , że chodzi o stan płynu w chłodnicy, ale wydaje mi się, że mam ok.

Jaki powinien być stan płynu na zimnym silniku? O co jeszcze moze mu chodzić.

Z góry dzięki za pomoc.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
witam, wydaje ci się ? pooglądaj zbiorniczek wyrównawczy masz na nim znaki poziomu płynu.ma go być prawie pełno ale zwróć uwagę na czujnik który znajduje się na spodzie zbiorniczka, sprawdź podłączenie a może sam czujnik jest do wymiany
Opublikowano

na zimnym silniku dolej plynu do zbiorniczka, ale zeby tylko minimalnie ten patyczek sie ruszyl do gory

jak wlejesz za duzo to latem sie okaze ze masz pelno

uprzedzajac pytania, nie wiem czemu tak jest

Opublikowano

Miałem to samo w trakcie jazdy na rozgrzanym silniku: "Check Coolant Level" a na zimnym stan niby ok

Jak sie pózniej okazało padnięta była pompa wody.

Ja jezdzilem tak pare dni az chłodzenie całkiem nie padło i do wymiany miłałem pompe oraz obudowe termostatu

Sprawdz na rozgrzanym czy ci dmucha ciepłe powietrze

Opublikowano

Również miałem problem z check coolant level ale w e38 740,

od lata aż do zimy dolewałem, aż pewnego zimowego wieczora

przy piłowaniu na śniegu chłodnica pękła.

Okazało się, że był mały niezauważalny wyciek.

Możliwe że masz chłodnice do wymiany

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja jezdzilem tak pare dni az chłodzenie całkiem nie padło i do wymiany miłałem pompe oraz obudowe termostatu

Sprawdz na rozgrzanym czy ci dmucha ciepłe powietrze

 

Na gorącym silniku jest mały problem z ogrzewaniem, mianowicie jak stoi na wolnych obrotach to z lewej strony dmucha zimne a z prawej gorące. Bo lekkim dodaniu gazu wraca do normy.

Wiem, że są jakieś pompki do dodatkowego obiegu powietrza i może to one robią.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

Na gorącym silniku jest mały problem z ogrzewaniem, mianowicie jak stoi na wolnych obrotach to z lewej strony dmucha zimne a z prawej gorące. Bo lekkim dodaniu gazu wraca do normy.

Wiem, że są jakieś pompki do dodatkowego obiegu powietrza i może to one robią.

 

U mnie ogrzewanie działa normalnie nie mam takich perypetii :? tu chodzi o to ze jak jest padnięta pompa to nie działa ogrzewanie i przy ciepłym silniku, ustawionym ogrzewaniu na maxa wieje zimne powietrze

Opublikowano
tu chodzi o to ze jak jest padnięta pompa to nie działa ogrzewanie i przy ciepłym silniku, ustawionym ogrzewaniu na maxa wieje zimne powietrze

 

Jeżeli piszesz o dodatkowej pompie wody to nie masz racji.

Opublikowano
Chodzi o główna pompę oczywiście ta dodatkowa włącza się przy wyłączonym silniku po przyciśnięciu REST na klimatroniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.