Skocz do zawartości

E39 520 M52 popychacze...


marcin325i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym się Was zapytać co mam w tej sytuacji zrobić: otóż kupiłem nie dawno wyżej wspomniane auto, i zauważyłem ze coś klekocze od strony prawego koła tak nie za głośno ale słychać jak się drzwi nawet od kierowcy otworzy i od dołu słychać cykanie. Wiem że to mogą być popychacze i zdenerwowałem się, bo miałem wcześniejsze auto ( e36 325i m50) i tez miałem z tym problem....dlatego chciałbym coś z tym zrobić. Dodam ze jak kupowałem auto był zalany olej shell 10w40 a ja zalałem valvoline syn power 5w40, dziś nawet zauważyłem z rana (samochód stał na dworze całą noc - a zwykle stoi w gazrażu) i szklanki przy rozruchu zaklekotały, wnerwienie na maxa miałem......co byście proponowali??? wymienić szklanki??? wymieniłem szklanki we wczesnieszym aucie i dalej grały ale juz dużo ciszej i nie byłem zadowolony z tej wymiany... Pomyślałem żeby może najpierw ciśnienie oleju sprawdzić czy coś....od czego zacząć żeby tak za bardzo nie pójsć w koszta??jak uważacie???a może ktoś robił taką operacje w takim silniku???proszę o porady....z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Może nagraj jakis filmik z dźwiękiem?

Dziwne miejsce na klekot popychaczy jak dla mnie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytam właśnie w książce i w skrócie tak to wygląda: nagrzewasz silnik , aby temperatura oleju osiagnęła ok 80'C,w miejsce czujnika ciśnienia wkręcasz manometr, uruchamiasz silnik i pozostawiasz go na biegu jałowym. We wszystkich silnikach cisnienie minimalne powinno wynosić co najmniej 50kPa. Następnie zwiększasz obroty do 5-6 tyś obr/min i ciśnienie powinno wynosić od 400 do 470kPa (w dieslu 380)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To myślisz , że jeśli ciśnienie będzie zbyt niskie to będzie wina pompy oleju?

Szczerze w to wątpię.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To myślisz , że jeśli ciśnienie będzie zbyt niskie to będzie wina pompy oleju?

Szczerze w to wątpię.

A dlaczego nie? Albo pompa albo zawór zwrotny który w niej jest a raczej jego się chyba nie naprawia. No chyba, że błoto jest w silniku i misce i smok nie może zassać oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.