Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak i dlatego ja Ci polecam wysupłać te 30 tys zl ++ kupić 330i poliftowe.

 

Jezeli maks mozesz wydać te 25 tys to 328i.

 

Ale bedzie to auto przedliftowe. A po liftingu poprawili np jakosc materiałów w środku.

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A co konkretnie poprawili?

 

Wprowadzili inne materiały na fotele i boczki....trochę bardziej szmaciane :)

Opublikowano

Cięzko mi sie wypowiadac o jakichś bogatych, wyzszych wersjach.

 

W wersjach podstawowych przed i po-liftowych, to poliftowa wcale nie ma lepszego wnetrza jak przedliftowa. Inna kolorystyka foteli w wersji poliftowej wcale nie prezentuje sie lepiej.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Ja nie pytałem co zmienili, tylko co poprawili (znaczy się, co zmienili na lepsze). Myślałem, że będzie o konkretach, ale już wszystko jasne - wiedza czerpana z AŚ i nie mam więcej pytań :cool2:

 

Zgadzam się z Maćkiem, narozbierałem się tapicerek drzwiowych w e46 co niemiara i jakoś nie zauważyłem, żeby byly lepiej wykonane po lifcie.

 

Taka uwaga ad hoc - pamiętacie, jak w Motorze napisali, że gwarancją udanej eksploatacji e46 jest wystrzeganie się jednostek większych niż 4 cylindry, bo R6 to silniki nieudane? :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja uważam, że poliftowe auta są nawet gorzej wykonane. Przykładem moze być listwa tylnej klapy, z oświetleniem rejestracji. Pol liftingu została "odchudzona" i niezbyt dobrze uszczelniona, przez co na potęgę gniją w niej styki. W e46 z 1998r zmieniałem zarówkę i styki były jak nowe, w modelu z 2002r 2x reanimowałem listwę aby wszytko jakoś działało.
Opublikowano
".....jest wystrzeganie się jednostek większych niż 4 cylindry, bo R6 to silniki nieudane? :cool2:"

a ja niemądry taki mam sentyment do R6 :duh:

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Są dwa rodzaje starych aut z dużymi silnikami: dobre i złe

 

dobre to takie które przez całe swoje "życie" były prawidłowo eksploatowane i nie miały mocnych wypadków, na polskim rynku nie ma wiele takich

 

złe to takie które były zaniedbywane, właściciele oszczędzali na czym tylko się dało, po wypadkach i to często nie jednokrotnych...

 

Jak patrzę po ulicach czy parkingach to znaleść ok 10 letnie zadbane bmw (aczkolwiek tyczy się to wszystkich marek) jest bardzo trudno. Zazwyczaj są to egzemplarze zajechane, podtrzymywane przy życiu...

 

niestety tak jak w przypadku e46 tak przy e39 tanie egzemplarze są zazwyczaj złe

Opublikowano
Kurcze no te przedliftowe E46 mi sie nie podobaja, jakbym mial wybierac wolalbym E39 540i 2001 rok za 25 mysle, ze kupilbym :)

 

540i z 2001 roku za 25 tys zł nie bedzie cukierkiem. Bedzie autem w takim stanie, jak 330i z lat 01-02 za te same 25 tys zł. Jezdzic bedzie, ale na pewno bedzie miał nieciekawa przeszlosc, duzy przebieg i bedzie wymagał doinwestowania.

 

Uwierz mi, ze znalezc w Polsce dobre 540i jest jeszcze duzo ciezej niz 330i. Wiem, bo szukalem jednego i drugiego.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Hmmm w życiu to zazwyczaj jest tak że jak samemu się szuka to za dobry egzemplarz trzeba zapłacić więcej, za piękny egzemplarz duuuużo więcej, dobre auto w niskiej cenie też może się trafić ale to raczej przypadkiem niż w wyniku poszukiwań okazji...

 

Natomiast jeżeli mamy dobre auto na sprzedaż i wystawimy je w ciut wyższej cenie od "trupiastej" konkurencji to zainteresowanie będzie bliskie zera... :duh: smutne ale prawdziwe. Ten kto kupił dobre auto od Twojego kolegi i tak pewnie tego nie doceni bo kupił je w polskiej cenie.

Opublikowano

Zdecydowanie lepszym wyborem bedzie dla Ciebie E39....Nie tylko gabaryty, ale takze to auto było tak dobre w swoich czasach, ze nawet teraz jakość materiałów we wnetrzu moze uchodzić za luksusową. Ponadto ponadczasowa stylizacja wnętrza.

 

Piękna, klasyczna limuzyna.

 

Sam planuje kiedyś kupić sobie piekne E39 540i lub chociaż 530i. Ten samochód o wiele bardziej mi sie podoba niz np E60.

Opublikowano
Wyczytalem na forum

 

"Jak bym miał kaskę, to bym kupił samochód w salonie BMW, gdzie sprzedają używki. O wiele taniej, niż nówka, a choć drożej niż na wolnym rynku, to jednak gwarancja jest gwarancją."

 

 

 

jest taka mozliwosc?

 

Jak ktos akurat zostawi w rozliczeniu biorac cos innego ;) tylko no tutaj juz problem jest nawet z zakupem 3-5letniego auta. ;) Sztuk takich strasznie duzo nie ma. Ojciec szukal w ten sposob 3-4latka, trafil sie wymarzony model po 2 miesiacach - zanim zostal zdany to juz byl zaklepany (wiec warto sie przejsc i powiedziec czego sie szuka + mozna bonusy wynegocjowac jak np. 4x tarcze + klocki z wymiana za free ;) )

 

P.S. Czy wszystkie E39 lacznie z pamiecia foteli maja rowniez pamiec lusterek oraz kierownicy i zaglowkow? Swietna sprawa, ja codziennie jezdze na zmiane z moja dziewczyna i zmienianie wszystkiego mnie strasznie irytuje ;D

niestety nie wszystkie ;)

 

Odnosnie e39 vs. e46...... e46 nie jezdzilem, ale ostatnio zostalem pokarany e90 na tydzien jako autem zastepczym. Wygoda niezaprzeczalnie na + dla e39 (zeby nie bylo - e90 tez miala swoje plusy).

Skoro mnie bylo ciezko sie przesiasc z 5 do 3 to juz widze te problemy przy przesiadce z 7 do 3 ;) Nagle zaczniesz czuc nierownosci na trasie Lubin-Polkowice :>

Opublikowano

hehe mimo wszystko "lekka" przesada , chyba ktos nie moze sie rozstać z autem :

 

http://otomoto.pl/bmw-540-i-aut-protection-C20494968.html

 

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=153146780&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=154459633&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=154947441&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=154683998&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... zobaczymy jak podzwonie ilu z nich umowi sie na ASO BMW ;]

Co jeśli wszyscy będą chcieli jechać do ASO, zapłacisz za kilka przeglądów ?? Chyba najpierw trzeba zweryfikować auta samodzielnie i odsiać wstępnie ziarno od plew.

Niestety nie wróżę wielkich sukcesów. Nie dawno szukałem e39 po lifcie z przedziału 520i-530i i.... kupiłem inne auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukałem aut w sąsiednich województwach mazowieckim/łódzkim/swiętokrzyskim/lubelskim. Odległości max 150km. Obejrzałem kilka sztuk, kilka aut zweryfikowało forum. Na zakup auta chciałem przeznaczyć nie więcej niż 30 tyś, z małą rezerwą na ładną sztukę. Nie oczekiwałem auta z oryginalnym lakierem, i przegiem poniżej 200 tyś/km. Na oględziny jeździłem swoim przyzwoicie (tak sadze) utrzymanym e46 318d z 2002r, i w 100% przypadków po oględzinach klasę wyższego modelu wsiadałem z błogością do swojej trójki i wracałem do domu. 2x widziałem auto dosyć mocno wyeksploatowane, z "prawdziwym" przebiegiem 170-180 tyś km, na tekst, auto ma 8/9 lat i nie można oczekiwać żeby było idealne, przytakiwałem i zapraszałem do swojego auta z przebiegiem 215tyś km, aby pokazać przepaść między autami.
Opublikowano
Szukałem aut w sąsiednich województwach mazowieckim/łódzkim/swiętokrzyskim/lubelskim. Odległości max 150km. Obejrzałem kilka sztuk, kilka aut zweryfikowało forum. Na zakup auta chciałem przeznaczyć nie więcej niż 30 tyś, z małą rezerwą na ładną sztukę. Nie oczekiwałem auta z oryginalnym lakierem, i przegiem poniżej 200 tyś/km. Na oględziny jeździłem swoim przyzwoicie (tak sadze) utrzymanym e46 318d z 2002r, i w 100% przypadków po oględzinach klasę wyższego modelu wsiadałem z błogością do swojej trójki i wracałem do domu. 2x widziałem auto dosyć mocno wyeksploatowane, z "prawdziwym" przebiegiem 170-180 tyś km, na tekst, auto ma 8/9 lat i nie można oczekiwać żeby było idealne, przytakiwałem i zapraszałem do swojego auta z przebiegiem 215tyś km, aby pokazać przepaść między autami.

 

Ja jakies rok temu szukałem 540i w woj. mazowieckim/lubelskim/łodzkim/warminsko-mazurskim, obejrzałem tez jedno z kuajwsko-pomorskiego. Chcialem auto poliftowe, do 30 tys zł. Niestety obejzałem z 10 aut i niestety nie było nic satysfakcjonującego za tę cenę. Jedna była malina za 33 tys zł (byłem skłonny zaplacic) ale zanim zdążyłem umówic sie na oglądanie, sprzedała sie (w 2 dni od ogłoszenia).

W końcu odpusciłem poszukiwania. Poczekam jak euro spadnie i moze zakupie cos w Niemczech. Choc tez pewnie trzeba by troche poszukac.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Niektorzy ludzie chyba sami nie wiedza co robia ;).. Mowisz, ze nie oczekiwales oryginalnego lakieru, nie bales sie, ze po jakims czasie zejdzie clar badz popeka szpachel? Nawet najciensza warstwa moze peknac ;/ na przebieg nie licze 200tys, chociaz moja E32 ma realny 340 i sie trzyma ladnie :) Byla sprawdzana i jest to z duzym prawdopodobienstwem oryginalny przebieg ;) Jak na 20 lat nie tak zle.

Jeżeli chcesz porozmawiać na temat lakierowania auta, to chętnie się udzielę. Zaręczam Ci że wiem znacznie lepiej niż Ty co robię. Jeżeli uważasz że kupisz auto którego szukasz w 100% oryginalnym lakierze to odpuść sobie poszukiwania.

Ja pisząc o nieoryginalnym lakierze, który dopuszczam mam na myśli naprawy niewielkich uszkodzeń, lub niegroźne dla konstrukcji auta. Szpachla lub jak wolisz SZPACHEL jest dla mnie akceptowalna jako np: miejscowe uzupełnienie rysy, a nie masa służąca do wyrzeźbienia kształtu elementu. Mam do czynienia z autami użytkowanymi od nowości, sam też takie posiadam, i wiem że ciężko uchronić się przed rysą czy wgniotką. Sam będziesz uważał to ktoś inny Ci na parkingu zarysuje bok czy zderzak. Dodatkowo w aucie ~10 lat użytkowanym w niekorzystnych warunkach atmosferycznych oryginalny lakier może też już wymagać poprawek ze względu na wiek czy ogniska korozji i co ?? Nie pomalujesz bo może zejść klar, lub coś popęka ??

Edytowane przez kwiatus19
Opublikowano
No, a wczesniej przez ile bylo miedzy 3,5 a 3,9 ? Pare lat sie chyba tak utrzymywało mniej wiecej ?

 

3 lata się tak utrzymywało, z małą przerwą.

 

Do polowy 2008 roku wogóle kosztowało 3,30-3,40.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.