Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No niestety raczej sie nie zanosi zeby przez najblizszy rok spadlo ponizej 4,2zł/euro.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bardziej bym się martwił czy jeszcze nie podskoczy. Nie wiem co by się musiało stać, żeby euro kiedykolwiek wróciło do poziomu z przed 2,3 lat. Z takiego gówna w jakim się znalazła Europa, to tak szybko się nie wychodzi. Niedługo handlarze znikną, a my będziemy składać sobie autka z częsci dostępnych na szrocie. Oczywiscie ci, których nie stać na kupno nowego samochodu. To taka moja subiektywna wizja :mrgreen:
Opublikowano

teraz po prostu będą przywozić te które mają milion najechane i będą cofać poniżej 100000 ot sposób na wysoki kurs. Jedynie Zenek będzie miał milion km i książek do końca.

pozdrawiam

Opublikowano

Co bylo złe?

Wiekszosc 540i które oglądałem przede wszystkim miało olbrzymie przebiegi, wiekszosc miała przynajmniej 400 tys km (na blacie zazwyczaj 170-230 tys km). Oglądałem auta z mechanikiem z wieloletnim stażem, który jest tez lakiernikiem.

Większosc aut miała wnętrza mocno zniszczone, wyglądały 10 razy gorzej niz moje e46 z przebiegiem 193 tys km.

To że malowane to mi nie przeszkadzało, ale 90% 540i było poskładane byle jak, jak przez slepego kowala w stodole.

Ksiązek serwisowych nie było, w 2 przypadkach byly ale ewidentnie podrabiane.

W 90% aut opony od razu do wyrzucenia.

90% aut było na półsyntetyku i to zazwyczaj jakism kiepskim. Jesli auto mialo by miec prawdziwe 200 tys km, to powinno smigac na syntetyku.

 

Chcialem kupic auto nie idealne, bo na to nie liczyłem. Chcialem kupic w takim stanie jak swoje 323i. Czyli nigdy nie bite poważnie, z oryginalnym przebiegiem i przede wszystkim zadbane, na tyle by nie musiec ponosic powaznych kosztów.

 

W wielu autach zniechęcili mnie sprzedawcy: albo prymitywni wiejscy handlarze, albo chlopaczki nie śmierdzący groszem, za to ewidentnie uzywajacy swoich zabawek do amatorskiego driftu czy innego palenia gumy. Ja bardzo zwracam uwage na to, od kogo biore auto. Jak gosciu mi mówi ze sprzedaje 540i bo nie ma na paliwo i przesiada sie na UNO + LPG to co moge o tym myslec? ze serwisował auto na przyzwoitym poziomie?

Albo drugi mowi ze jakos długo nie ma pracy i sprzedaje 540i bo mu sie zasilek dla bezrobotnych konczy...

 

Sorry, ja wole kupic auto od zamożnego biznesmena. Ewentualnie zwykłego faceta w srednim wieku. Uwazam ze kupowanie takiego auta od malolata to proszenei sie o problemy. Jednak jest wielkim plusem kupic auto od powaznego, zamoznego człowieka. Tak jak kupiłem swoje e46. Mam je 3,5 roku i zero awarii, koszty eksploatacji niskie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

No tak, tacy ludzie czesto kupuja wlasnie dane modele BMW, bo w danych kategoriach cenowo-wiekowo-jakościowych to sa najlepsze auta na rynku używek.

 

Bo co jest lepszego wśród aut za 30-40 tys zl niż E39 530i/540i czy E46 330i ? Nic.

 

Tyle, ze takie mlodziki kupuja egzemplarze po 15 tys zl i jeszcze dodatkowo nie dbając o nie pogłębiaja techniczny rozklad.

Opublikowano
Sorry, ja wole kupic auto od zamożnego biznesmena. Ewentualnie zwykłego faceta w srednim wieku. Uwazam ze kupowanie takiego auta od malolata to proszenei sie o problemy. Jednak jest wielkim plusem kupic auto od powaznego, zamoznego człowieka. Tak jak kupiłem swoje e46. Mam je 3,5 roku i zero awarii, koszty eksploatacji niskie.

 

Zamożni biznesmeni nie jeżdżą BMW serii 3 :wink: chyba, że M3.

Opublikowano

Zalezy od definicji zamożnego.

 

Na nową 7 to raczej moga sobie pozwolić juz tylko bardzo bogaci ludzie. W PL bedzie raptem kilkanascie tysiecy takich osób.

 

Jak kogoś stać na nowa Trojke to juz to jest bardzo zamozna osoba, o ile ta Trojka nie jest rownowartoscia 3 letnich dochodów...

Opublikowano
Zamożny może kupić serię 7 dla siebie, a dla żony trójkę, ale to wciąż rodowód zamożnego 1 właściciela. :mrgreen:

 

Czy ten sam zamożny biznesmen może kupić trójkę, swojemu bananowemu synkowi, który będzie ją upalał pod liceum i organizował rajdy po mieście, pokazując "co to BMW"? :mrgreen:

Opublikowano
Bąble to oznaka miejscowej korozji, pytanie w jakim miejscu, bo każdy model ma swoje słabe strony bez względu na bezwypadkowość. Parowanie reflektorów trzeba zrobić, bo szlak trafi ksenon, wgniotki to usunięcia bez lakierowania. Ten samochód już długo wisi, ale przy obecnej cenie paliw, kto by kupował V8. Ja tak, ale 90% społeczeństwa woli diesla.
Opublikowano
wejdz na stronę Shami Autoland, to największy szrot w Europie prowadzony przez śniadą społeczność Szwajcarii. Jedynym plusem sprzedawanych tam samochodów, jest to ze nie są bite, ale spójrz na ceny, i porównaj z tą którą oferuje Radomiak. Wszędzie poza tym miejscem moze byc tylko drożej. Oceń sam, czy sprzedający nie jest przypadkiem św Mikołajem.
Opublikowano
Ja wszystko rozumiem, ale niektore i tak z checia obejrze, a noz sie trafi.. To sa jedyne i najdrozsze sztuki w Polsce wiec innego wyboru nie mam. Jak te beda zle to nie kupie E39 i tyle.

 

 

http://allegro.pl/bmw-e39-4-4-v8-full-opcja-navi-xenon-m-technik-i1981787078.html

wbadn61010gg86299

 

Nie ma problemu, mozna brac na serwis.. Wszystko dziala zero wyciekow. Ktos ja widzial, moze cos o niej powiedziec?

Twój wybór. A ten co prezentujesz był omawiany.

Opublikowano
Sorry, ja wole kupic auto od zamożnego biznesmena. Ewentualnie zwykłego faceta w srednim wieku. Uwazam ze kupowanie takiego auta od malolata to proszenei sie o problemy. Jednak jest wielkim plusem kupic auto od powaznego, zamoznego człowieka. Tak jak kupiłem swoje e46. Mam je 3,5 roku i zero awarii, koszty eksploatacji niskie.

 

Zamożni biznesmeni nie jeżdżą BMW serii 3 :wink: chyba, że M3.

 

Jesli juz tak lubicie wnikac

Ten od którego ja kupowałem sam jezdzi Porsche 911, a e46 jezdziła jego żona. Zmienil jej e46 na nową E-klasę.

 

Zreszta zamożnosc człowieka nie poznaje sie tylko po samochodzie jakim jezdzi. Dom, firma i inne elementy powiedzą dużo wiecej niż samochód.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Bąble to oznaka miejscowej korozji, pytanie w jakim miejscu, bo każdy model ma swoje słabe strony bez względu na bezwypadkowość. Parowanie reflektorów trzeba zrobić, bo szlak trafi ksenon, wgniotki to usunięcia bez lakierowania. Ten samochód już długo wisi, ale przy obecnej cenie paliw, kto by kupował V8. Ja tak, ale 90% społeczeństwa woli diesla.

 

Kilka 540i na wiosnę, jak i w wakacje sprzedało się w ciagu paru dnich i to nawet drozszych od tego.

 

Ale na pierwszy rzut oka tez Gdańska lepszy niz radomiak ze Szwajcarii.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Tam przy aucie nawet za 120-150 tys zl wiele osob sie szarpie na kredyty/leasingi na 5 lat, to nie trzeba miec jeszcze bardzo duzych dochodow.

 

Ale jak ktos jezdzi nowym autem za powyzej 300,000 zl to nawet jak jest w leasingu to dochody musi miec juz wysokie.

 

 

Zresztą w DE tez nie jest tak hiper, oczywiscie NIE MA porownania do PL.

 

ALe nie jest tak, ze tam ludzi co zarabiaja powyzej 10k Euro miesiecznie netto jest masa...Jest ich o wiele, wiele wiecej niz w PL oczywiscie, ale nie jest tak, ze co piąty Niemiec zarabia 10k czy nawet 5k Euro.

Opublikowano
540 e39 z Gdańska to auto, które bardzo często pojawiało się na forach internetowych. Z tego co pamiętam to wszystkich dziwił brak podgrzewanych foteli. Dodatkowo powłoka lakieru jest w strasznym stanie i dodatkowo warto zapytać o stan alu bo z tego co kojarze też muszą iść do regeneracji. Pamiętaj o takich detalach jak mapa w navi, sprawna zmieniarka i co równie ważne uszczelki i progi drzwi. Pytaj o dokładne zdjęcia nadkoli, klapy i maski bo to też było poruszane.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawe czemu malowana była przednia maska :norty: może z tego samego powodu, dla którego są założone te tandetne lampy. Szkoda było kasy na ksenony.

Poproś o VIN tego auta i sprawdź wyposażenie, zanim pojedziesz oglądać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylne lampy też nie są oryginalne ... nie dyskwalifikuje to wg mnie auta. Ale ja z takimi przednimi wynalazkami nie mógł bym jeździć. A zamiana na oryginał BMW to minimum 1500zł. Piszę tu o zmianie z przyczyn estetycznych. Nie jest powiedziane, że nie zmusi Cię do tego kontrola policji.

Jak sam zauważyłeś tylna klapa to raczej nie od tego modelu, a chrom pasuje tak do reszty wykończeń jak "pięść do oka". Być może klapa okaże się nie malowana, bo ktoś przełożył w kolorze z nowszego modelu, a że akurat miała listwę to tak zostało.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://allegro.pl/lampy-angel-eyes-bmw-e39-czarne-depo-fk-xenon-dc-i1951077652.html - tutaj masz linka do lamp, które są najprawdopodobniej założone w tym aucie. Są to niby ksenony, ale raczej bez homologacji. Na temat jakości tego typu lamp się nie wypowiadam, ponieważ nie posiadałem nigdy czegoś podobnego. To co widać na zdjęciach to wtyczki połączeniowe od tych lamp, ponieważ nie mają one na ogół gniazd osadzanych w obudowie lampy tylko wiszące "na przewodzie".

Co do wyposażenia, to właśnie SATIN CHROME to zaprzeczenie chromów, a listwa którą ma to auto pochodzi chyba egzemplarza z Pakietem Exclusive.

Ja nie skreślał bym jeszcze auta, ale zanim wyruszył bym w tą 400km podróż poprosił bym kogoś z Krakowa o sprawdzenie auta miernikiem. Tylko pytanie czy ktoś taki sie znajdzie.

Co do minusów, które się pojawiają, to na miejscu zawsze coś się jeszcze wynajdzie :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I ostatnie, jesli to auto bylo walniete w przod, ktos pomalowal maske, wymienil zderzak i nadkola to po czym to poznac? Czy daloby sie takie auto naprawic tak, zeby tego sie nikt nie dowiedzial, czy nie ma takiej opcji?

No właśnie jak bym miał auto walnięte tak, że do wymiany były tylko maska i zderzak to bym się do tego chyba nie przyznawał, tylko powiedział, że malowałem maskę bo miała odpryski :mrgreen: .

Jeżeli to auto miało by mieć tylko taką stłuczkę, to się w ogóle nie zajmuj tym jak to poznać. Jeżeli dach i błotniki tył/przód będą w ori lakierze to nie patrz na to, że maska czy klapa były malowane. Najtrudniej odtworzyć matowe wykończenie błotników pod klapą/maską. Jeżeli element był wymieniany, to łatwo to wychwycić, np: porównując lewą stronę z prawą. Gorzej jeżeli malowane były obie strony. :mrgreen: Jeżeli ktoś naprawiał oryginalny element i zrobił to dobrze to już trudniej to zauważyć.

No ale takie sprawy wychwyci miernik.

Wlasciciel w porzadku, choc nie wie czy olej w skrzyni byl zmieniany, polemizowal jak to jest z wymianami bo jedni zalecaja, a inni nie

Rozmawiałeś z właścicielem auta czy właścicielem komisu :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie zobaczyłem że w VIN, który masz rozkodowany jest pakiet Exclusiv, o którym pisałem :mrgreen: Jednak nie jestem pewien czy ta listwa była przed liftem.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
WBADN61011GG91004

 

http://otomoto.pl/bmw-540-C21889286.html

 

 

Dzwonilem, ladne zadbane w srodku, wszystko dziala. Stan techniczny bardzo dobry, skrzynia pracuje ladnie, silnik rowno chodzi. Brak wyciekow.

 

Oryginalny lakier na calym aucie wiec jest kilka wgniotkow, rys, babli ( chyba takiego slowa uzyl, czy bable na ori lakierze moga powstac? ) - sprzedawca powiedzial, ze mozna by pomalowac kilka elementow, ale ogolnie ladna baza. Przednie lampy paruja po myciu, tak zauwazyl przy myciu wiec ewentualnie tym sie trzeba zajac.

 

Jezdzil kolega szefa, ktory kupil to auto od innego swojego kolegi, ktory to z kolei zakupil auto w salonie o ile dobrze zrozumialem - osoba, ktora dbala o stan techniczny. Robione male przebiegi, ksiazka serwisowa do sprawdzenia, sprzedawca mowi ze przebieg naprawde oryginalny i mozna sprawdzic, ze sami podlaczali pod komputer i sprawdzali przy okazji resetowania inspekcji ( ale co pod komputerem mozna sprawdzic w sumie przebieg? )

 

Na internecie nie znalazlem zadnych dodatkowych informacji choc kilka osob pytalo o ten samochod, mam nadzieje, ze dobrze napisalem i nic nie poplatalem ;)

 

Auto stoi od lipca z tego co pokazalo google. Dziwne, ze nikt nie kupil ;)

 

Jak mozna po VIN sprawdzic wypadkowosc?

 

Dodatkowe zdjecia, bede niedlugo u mnie na mail'u, poprosilem o te wgniotki, a zwlaszcza bable. Jedyny problem z polskim salonem moze byc taki, ze to auto juz nie ma zawieszenia..

 

 

To auto jest nadal na sprzedaz. teraz cena 24900. Jest ktoś kto widział auto na żywo? Arucard widziales moze te auto na zywo? masz jego fotki jakies dokładne?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.