Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no i sprawdzilem silnik nagrzal sie do 3/4, 1 kreski czyli okolo mial 60 stopni waz dolny idacy z termostatu do chlodnicy byl cieply a gorny waz byl jescze cieplejszy.
  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dolny powinien byc, zimny.Przy tej pogodzie to przy pełnym rozgrzaniu jak termostat jest sprawny to dolny będzie zimny lub prawie zimny.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
no to na milion % termostat. Puszcza CI na chłodnicę. Potem jak przyjdą mrozy I jak zacznie ciepła woda się mieszać z wodą co ma -15st to nigdy ci się na gaz nie przełączy a spalanie będzei bardzo duże. Teraz pewnie też masz większe.
Opublikowano
czyli to co jest wałkowane od 4 stron tego tematu: wymiana termostatu bez żadnego gadania i kombinacji oraz czekaniem do wiosny :!: Chyba już wszystko zostało tu powiedziane :P
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
dołącze sie do tematu:) mój m47 nagrzewa sie powoli po 3 km wychodzi z niebieskiego pola przy spokojniej jeździe bez korków jazda wplna w miasteczku małym.po 10 km osiąga prawie pion.wiem powinien pion po 3 km albo pieciu. moze podgrzewacz wody nie działa? sprawdze wąż jutro jakby co.ew jak zasłonie chłodnice to cos da? jesli sie zbaiore do wymiany termostatu to jak potem odpowietrzyc? prosze o odpowiedzi na pytania ora z poradnik wymiany ttermostatu w m47 oraz poradnik odpowietrzania
Opublikowano

Podłącze się pod temat tez podejrzewam ze termostat mi niedomaga jutro posprawdzam temperature i węże

Mi temperature łapie szybko po 5-10min jest pion niedogrzanie zauwazyłem jak wieczorem wracam z pracy, robota poza miastem wiec ok 20 km robie w trasie wtedy wskazówka jest delikatnie wychylona w lewo ale jak wjade do miasta to wskakuje do pionu, zeby było smieszniej jak jade tą trasą w dzień to nagrzewa sie normalnie a róznica temperatór to zaledwie pare stopni

Opublikowano
Podłącze się pod temat tez podejrzewam ze termostat mi niedomaga jutro posprawdzam temperature i węże

Mi temperature łapie szybko po 5-10min jest pion niedogrzanie zauwazyłem jak wieczorem wracam z pracy, robota poza miastem wiec ok 20 km robie w trasie wtedy wskazówka jest delikatnie wychylona w lewo ale jak wjade do miasta to wskakuje do pionu, zeby było smieszniej jak jade tą trasą w dzień to nagrzewa sie normalnie a róznica temperatór to zaledwie pare stopni

Jak jest różnie raz ok raz nie to czasami się zatnie w pozycji otwartej/niedomkniętej. Też warto odrazu wymienić bo jak jest odchylony lekko w lewo to ma mniej niż70st. Ja swoją nawet bym do 3sty nie rozkręcił nie mając ok 5min pion. Czyli pewne 90st.

Jak się zacina już termostat to w każdej chwili może się zaciąć i nie otworzyć i zagotować silnik. Wtedy nie będzie to 40zł tylko tysiące zł.

Opublikowano
Wymienie na pewno i to na dniach tylko ze ok 2-3miesiace temu wymieniałem obudowe termostatu a termostat sprawdzałem i był dobry a teraz załuje ze od razu go nie wymieniłem na nowy :mad2:
Opublikowano

Panowie z tymi termostatami najłatwiej sprawdzić po teście nr 7 - po to jest właśnie, żeby nie bawić się w macanie węży itp.

Jeśli złapie już temperaturę optymalną czyli te 90-96 stopni i przejedziecie odcinek dłuższy bez świateł a temperatura wam spadnie poniżej 75 to bankowo termostat zacięty na dużym obiegu...

Opublikowano
wyjołem termostat panowie i z jednej strony byla przerwa 2 milimetrowa caly czas byl otwarty kurde termostat byl od nowosci jest wybita Bmw 97 rok sierpien a z tego roku mam Basie dzieki Panowie za pomoca.Jutro montuje wszytsko do kupy zamowilem obudowe nowa Febi i termostat wahlera wszystko wyniesie 120zl. :D
Opublikowano
wyjołem termostat panowie i z jednej strony byla przerwa 2 milimetrowa caly czas byl otwarty kurde termostat byl od nowosci jest wybita Bmw 97 rok sierpien a z tego roku mam Basie dzieki Panowie za pomoca.Jutro montuje wszytsko do kupy zamowilem obudowe nowa Febi i termostat wahlera wszystko wyniesie 120zl. :D

No w końcu :D

teraz auto szybciej się przełączy na gaz, będzie mniej palić i PB i LPG no i przede wszystkim będzie zdrowe dla silnika.

Opublikowano
Kamil, to samo mialem u siebie. Termostat chyba od nowosci nie byl wymieniany. Po zamknieciu nie domykal sie z jednej strony z przerwa okolo 1mm.
Opublikowano

U mnie też termostat uwalony obserwowałem dzis dokładniej temperature i w miescie max jaki miałem to 82 stopnie w trasie przez chwile 75 a pózniej skakało od 72 do 69 do tego doszło o 2 litry wieksze spalanie :(

Termostat kupiony jutro wymiana ja wahlera nie kupowałem bo ma temperature otwarcia 97 stopni a z tego co podaje realoem montowany był z temp otwarcia 92 stopnie

Opublikowano
no i jest super praktycznie polowe szybciej sie nagrzewa i jest cieplej w aucie ale minus jeden instalacja inaczej juz pracuje.90 stopni osiaglem po okolo 5 km i wylaczylem silnik za chwile odpalilem na benzynie i pzrelaczyl sie na gaz i gasl mi caly czas musialem dojechac na paliwie pod dom i na postoju wlaczylem gaz i pzrelaczyl sie zgasilem odpalilem i juz normalnie sie pzrelaczal musze pojedzic moze regulacja bedzie potrzebna.Powiedzcie mi jak nadmiar plynu chlodniczego wylac ze zbiorniczka bo przy odpowietrzaniu troche duzo jest go.
Opublikowano
Termostat kupiony jutro wymiana ja wahlera nie kupowałem bo ma temperature otwarcia 97 stopni a z tego co podaje realoem montowany był z temp otwarcia 92 stopnie

no popatrz a mój Wahler miał 92'C i koledzy którzy wcześniej zmieniali też nie mieli problemów z zakupem termostatu Wahlera z odpowiednią temperaturą otwarcia

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Mój wahler otwiera przy 96...czy te 4stopnie coś zmieniają - nie sądzę, wydaje mi się, że nawet lepiej jak się robi krótkie odcinki mieć taki z wyższą temperaturą.

Jednak to jest moje gdybanie... Mylę się?

Opublikowano
nie wiem kolego jak przy wyższych temperaturach, ale mój stary oryginał otwierał Się już na 87'C, teraz mam zmieniony i komp pokazuje otwarcie na 92'C zauważyłem poprawę w wydajności ogrzewania, więcej nic
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

no popatrz a mój Wahler miał 92'C i koledzy którzy wcześniej zmieniali też nie mieli problemów z zakupem termostatu Wahlera z odpowiednią temperaturą otwarcia

 

Tam gdzie kupowałem był dostępny tylko taki jak podałem sam bym z chęcią sie zaopatrzył w Wachlera z temp 92'C

Poki co jestem po zakupie 2 termostatów i obydwa nie działały :mad2: :mad2: :mad2:

Najgorsze jest to ze u mnie nie ma za duzego wyboru 4 sklepy z częsciami i ASO z czego w 2 sa takie ceny ze taniej w ASO :duh:

W unipart termostat 38£ a w ASO 25£

Opublikowano
a widzisz ja brałem z allegro i jestem zadowolony, sprawdziłem po numerze części i bez problemu znalazłem taki który ma być tym bardziej że oryginał z pierwszego montażu też był Wahler tylko dodatkowo było logo BMW
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
witam podepne sie pod temat.moje e39 520 d wolno sie nagrzewa przy tem p +2 stopnie w trasie nawet do pionu nie dochodzi.dzisiaj patrzyłęm wskazówka pomiedzy pierwszą kreską a pionem i sprawdzałem dolny wąż od chłodnicy zimny wiec niby termostat zamkniety co dalej ?w czym problem?dodam ze duzo pali zanim sie nagrzeje . w czym szukac winy?moze zapowietrzony? płynu chłodniczeko nie ubywa ani nie przybywa.po odkreceniu korka słychac jak wylatuje powietrze
Opublikowano

Moze zapowietrzony uklad ?

 

Ja np zauwazylem , ze po wymianie termostatu temperatura szybko lapie pion, idealnie nagrzewa sie w srodku, a nawet jest za goraco i musze zmniejszac temp i nawiew bo az parzy w nogi i twarz :8) ... ale sprawdzilem przed chwila pod domem waz lewy od chlodnicy i byl zimny, a wrocilem dopiero z oddalonego sporo km sklepu , gdzie kupowalem zimowy plyn do spryskiwaczy. Sprawdailem to z ciekawosci i jestem zdziwiony :?:

Opublikowano
panowie żeby doprowadzić do pełnego otwarcia termostatu trzeba naprawdę czasem zdrowo przegonić furę, to że jest pion na wskaźniku jeszcze nie załatwia sprawy dlatego nie przejmujcie Się zbytnio i cieszcie dobrze nagrzanymi autami :D
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.