Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.prosze o nie usuwanie mojego tematu poniewaz nie moge znaleźć odpowiedzi szukając w szukajce.

 

otuz nabyłem ostatnio e39 m47 byłem na kacu na giełdzie po imprezie ale juz po fakcie wiec nie ma co płakac

 

otuz tak auto słabo odpala zimne ciepłe w miare odrazu po przekreceniu kluczyka odpala dobrze.

 

zimny pali słabo moim zdaniem kontroklka świec gasnie odrazu najmniej było +2 jak ją mam wiec świece powinny grzac prawda?

słyszałem o rozszczelnionej pompie vp. ale tego nie moge sprawdic i nie byłem na kompie.. nie kopci wogóle nic ani przy odpalaniu ani w jeździe.pompe paliwa w zbiornikun słychac. zastanawia mnie grzanie świec ze szybko gasnie kontrolka. gdzie są bezpieczniki lub przekaźniki od świec zarowych w e39? dodam ze auto nie ma pełnej mocy troszke zamula i dopiero wstaje od 2000obrotów a zdycha przy 3000-3500 v-max 180-190 wolno sie buja spalanie w normie ok 6.5 litra narazie nic nie robiłem ani z odpalaniem ani z mocą. przepływka układ sterowania turbo? co do odpalania to co rpzejrzec samodzielnie poza serwisem poniewaz jestem za granicą i moge tam isc narazie do mechanika.dodam ze im szybciej odpalam po przekreceniu kluczyka tym lepiej pali. aku raczej nie jest super ale kreci w miare .zimny powinien odplac znacznie lepiej moim zdaniem.po pierwszym odpaleniu jak zimny to drugim razem np.po minucie juz pali lepiej.moze paliwo schodzi z pompy albo powietrze w przewodach? dodam ze jak odpali po nocy to chodzi równo nie kuleje. prosze o pomoc nie krytyke i kierowanie do wyszukiwarki. to chyba tyle. czekam na fachowe porady

Opublikowano
nie moge narazie podłączyc pod kompa bo nie mam gdzie świec nie wymontuje bo trzeba zwalic kolektoe ssący wiec odpada. interesuje mnie gedize są bezpieczniki i przekźniki od świec to sprawdze to na początek i czy nie ma powietrza.spróbuje rano rpzekrecic kluczyk kilka razy aby pompa paliwa mi przelałą paliwa wiecej do pompy wtryskowej moze cos pomoze;/
Opublikowano
nie moge narazie podłączyc pod kompa bo nie mam gdzie świec nie wymontuje bo trzeba zwalic kolektoe ssący wiec odpada. interesuje mnie gedize są bezpieczniki i przekźniki od świec to sprawdze to na początek i czy nie ma powietrza.spróbuje rano rpzekrecic kluczyk kilka razy aby pompa paliwa mi przelałą paliwa wiecej do pompy wtryskowej moze cos pomoze;/

 

Powiem ci kolego , że jeśli rzeczywiście masz padnięte świece to pompowanie paliwa nie będzie dawało efektu , jeśli świece są ok to przyjrzyj się pompie bo przy niskich temperaturach lubią się rozszczelniać i wtedy trzeba by było ją uszczelnić. Jeśli możesz to rano jak będzie ci kręcić to w momencie jak będzie lapal zapłon to zaprzestań kręcenia i natychmiast spróbuj jeszcze raz, i zobacz co się będzie działo tzn czy samochód odpali od razu czy też będzie krótką chwile kręcił.

Opublikowano

Powiem ci kolego , że jeśli rzeczywiście masz padnięte świece to pompowanie paliwa nie będzie dawało efektu , jeśli świece są ok to przyjrzyj się pompie bo przy niskich temperaturach lubią się rozszczelniać i wtedy trzeba by było ją uszczelnić. Jeśli możesz to rano jak będzie ci kręcić to w momencie jak będzie lapal zapłon to cofnij kluczyk i natychmiast spróbuj jeszcze raz, zobacz co się będzie działo tzn czy samochód odpali od razu czy też będzie krótką chwile kręcił.

 

Sorki za podwójny post , źle edycją się posłużyłem

Opublikowano
ok a co to nam da?mogłes odrazu napisac jakies dobre wiesci jesli tak a nie tak ......:) wiem ze jak odpali zimny i go zgasze i chce odrazu odpalic jeszcze raz to zapala odrazu nie kreci jakos długo ogólnie ze 2 s po nocy ale mnie to drazni bo musi u mnie na strzałą jak tdi którymi jezdziłem od zawsze;/ aha a jak by były padniete świece to by kulawo chodził nie?a on chodzi normalnie po odpaleniu zimny tylko ze kreci ze 2 sekundy. wiem ze dopiero w mrozie sie okaze co i jak.moze ktos mi powie gdzie są bezpieczniki i rpzekaźniki od grzania swiec?
Opublikowano
zastanawia mnie ta kontrolka od świec o której piszesz bo u siebie takiej nie mam - wyświetla się tylko komunikat o podgrzewaniu - może mylisz kontrolki i świece wcale nie grzeją ?
http://img23.imageshack.us/img23/2096/7copytif.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witajcie a co może być przyczyną

po zapaleniu chodzi nie za równo a w przezroczystym przewodzie od filtra paliwa na powrocie idą pęcherzyki powietrza jak się zagrzeje jest ok 520d M47 silnik

Opublikowano
chciałbym jeszcze dodać iż takie samo auto ma kolega z pracy i ma podobne problemy on u siebie już wymieniał elektryczną pąpke w zbiorniku paliwa
Opublikowano
Świece trzeba wymienić i tyle w tym temacie. Rok temu też mi auto paliło w ziemie ale potrzebowało ze 2 - 3 sekundy. Jak się rozciepliło to zrzuciłem kolektor, odkręciłem świece i okazało się, że żadna nie działa... Mimo to auto paliło całą zimę, wniosek taki, że 2.0d niewiele potrzeba do szczęści żeby zagadać. Teraz jak mam nowe świece to pali przy każdym mrozie można powiedzieć przy pierwszym obrocie silnika. A jeśli już zakładać świece to tylko Beru jak coś.
Opublikowano

Witam

Dziś mi zapalił na -14 stopni C ale po minucie chodzenia na wolnych obrotach zgasł a jak jechałem prawie nie miał mocy i strasznie dymił w trakcie tego wszystkiego znowu szły pęcherzyki powietrza na powrocie chyba powrocie koło filtra paliwa przezroczyste są tak dwa przewody jak przejechałem 10 km pęcherzyków już nie było i auto zaczęło jechać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.