Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ,od tygodnia mam zaobserwowałem pewien problem. Otóż słabo zagrzewa mi sie silnik. Przejade około 20km w temp. +5 i nawet nie ma pierwszej kreski. Przypuszczam wine termostatu, prosze o podpowiedz.bmw e46 320d
Opublikowano
no to dobrze przypuszczasz. Kup firmy Behr bo jak kupisz jakiś zamiennik to za pół roku znowu będziesz wymieniać. Temperature silnika możesz sprawdzać w menu serwisowym tam gdzie masz na zegarach zegarek albo wskazania komputera.
szukam
Opublikowano
Proponuje wywalić obydwa,przy drugim często wyciera się obudowa i też przepuszcza,mam na myśli termostat egr.Walasie przerabiałem temat kilka dni temu.Powodzenia.
Opublikowano
ja przy temp. lekko minus, -2 powiedzmy mam pion po 5km, tyle mam na uczelnie po mieście i jakieś 10 minut to zajmuje. Też oba wymieniałem kilka miesięcy temu na nowe. Szybko się grzeje nasz diesel w porównaniu do innych aut :P ale to ten podgrzewacz pomaga :)
szukam
Opublikowano
dziekuje koledzy, mozecie podac mi link do aukcji allegro? bo jest tyle podrobek ze szkoda gadac, na pierwszej kresce mialem po przejechaniu 15km i przegazowywaniu,ale nagle spadal..
Opublikowano
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

Witam

Miałem niedawno podobny objaw w M47N nie zagrzewała się wcale ... Myślałem że to główny termostat (choć miesiąc wcześniej go wymieniałem) , już miałem go reklamować ale przeczytałem o termostacie EGR i prostym teście by go sprawdzić. Wystarczy dmuchnąć i jeśli powietrze przechodzi bez oporu to jest uwalony. Oryginał w serwisie 130 zł i mam spokój - pion po około 6 km spokojnej jazdy bez przegazowywania.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

  • 9 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odgrzeję temat :P

Wybrałem się dzisiaj w krótką trasę 20 km w jedną stronę i po godzinie powrót, droga kręta, leśna, temperatura zewnętrzna ok 8 stopni. Włączyłem test 7.0. Dodam, że zawsze po przejechaniu 5-7 km nawet w konkretne mrozy wskazówka stała w pionie, nie opadała i dalej tak jest. Wracając do trasy: jechałem normalnie, bez doginania, wskaźnik po chwili jak zwykle w pionie przy temperaturze ok 70 stopni. Ale temperatura silnika wahała się od 79-83 stopni, jak jechałem z górki bez gazu, na biegu, spadała do nawet 76, maksymalnie na tej trasie było 86 i za każdym razem jak odpuszczałem gaz spadała i przeważnie było 80-81. Nie miałem i nie mam żadnych problemów z ogrzewaniem. Wskazówka cały czas w pionie. I co z tym fantem zrobić? Wymienić oba termostaty i zalać przy okazji nowy płyn? Zbliża się zima, więc nawet by pasowało. Potrzebuję małą motywację do działania :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
no termostat może już niedomagać. Warto sprawdzić termostat EGR też bo to chwila roboty. Jakbyś wymieniał to przy okazji nowym płynem zalej i głowa spokojna
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.