Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam chciałbym poruszyć taki temat czy istnieje możliwość zamiany silników i ile będzie przeróbek i czy silnik się zmieści BMW e36 1.8i 115KM 97r Sedan/Limuzyna z M3 e36 silnik S50 – Straight 6 DOHC 24V zapraszam do komentowania dziękuje i pozdrawiam ;D Edytowane przez Drymlus78

BMW to:

images?q=tbn:ANd9GcRjZ9J1b4KGRKJ3PVqIcPYtH7J9I55YFlBpTgEMdMmJBr-LKX93tw

Opublikowano
Zawsze jest taka możliwość - nie ma rzeczy niemożliwych :D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Opublikowano

Kolego nowy tu nie jesteś, więc popraw tytuł.

Oczywiście wszystko się, i V8 i V12 i 1JZGTE wrzucić i co sobie tylko wymyślisz. Kwestia mniejszych lub większych przeróbek.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Ale czy się zmieści taki wielkolud pod maskę i czy te przeróbki będą poważne ;D

BMW to:

images?q=tbn:ANd9GcRjZ9J1b4KGRKJ3PVqIcPYtH7J9I55YFlBpTgEMdMmJBr-LKX93tw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego, fabrycznie był w e36 wiec z jakiego powody by nie miał wejść? Masz kpl na swapa, to znaczy silnik, wiązkę, skrzynię, wał napędowy, poduszki pod wszystko to wejdzie bez większych modów. Jeszcze wydech inny zawias. E36 jest na tyle wdzięcznym autem ze wchodzi i V12. Kwetsia tylko kasy...
Opublikowano
Pamietaj że sam silnik to nie wszystko....jeszcze hamulce dochodzą czyli 4x wentylowane tarcze
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Zmiesci sie pod maską bez problemu, ale radze zaczynac SWAP dopiero jak masz komplet całosci od jednego dawcy, tak jak pisali koledzy wyżej.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

tak jak kolega napisał wyżej. najlepiej wg cały angol (masz komplet części)- m3 w dobrym stanie- (warunek -silnik igła, bo inaczej popłyniesz) i przerzucasz graty- to co niepotrzebne - sprzedajesz. i masz m3.

do wymiany:

silnik +wiązka (do przedłuzenia tylko kilka kabli-)

skrzynia+wał + dyfer (przy okazji można sprwdzić sprzęgło)

tylny zawias,

przedni zawias

heble

wydech

przy okazji można zrobić remont zawieszenia i hamulcy

 

w sumie ,żeby to miało rece i nogi- z Twojego auta zostaje tylko kasta i srodek:)

(robiłem takie 2 przeróbki u siebie:

z 316na 328i

z320ia na m3 (s50 b30)

Cenowo: cały angol (mowa o m3) w stanie zadowalającym - (ok 2000-2500f uderzony, 3000-3500f cały) (znajdziesz też igiełki za 1500f- ale wiemy co to oznacza--- vadery do sprzedania a reszta pod prasę;) ), zestaw na swap w Polsce- ceny około 9 -13 tyś pln + robocizna (chyba,ze sam dłubiesz)

+ kwiatki, które wyjdą po drodze

ogólnie zastanawiałbym się nad opłacalnością tego wszystkiego, no chyba ,ze masz auto 100% niebite i sentyment do auta i chcesz nim dalej jeżdzić- to wtedy można w nie pakować $

Takie moje skromne zdanie

jak coś to pw

-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.