Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moje e30 316 kręci się tylko do 4,5 tyś obrotów. Po osiągnięciu tego pułapu obroty stają w miejscu i wyczuwalne są silne drgania, auto po zmianie biegu dostaje jakby muła przez parę sekund i potem przyśpiesza normalnie.. Każda wskazówka okaże się cenna
Opublikowano
przyczyn wiele..moze walek juz wytarty...a na wolnych normalnei chodzi? moze gdzies lewe powietrze lapie albo cos z paliwem..filtr powietrza zapchany ? zacznij od tego...
Opublikowano
pompa paliwa moze dojechana juz.. filtry- paliwa powietrza walek wytarty jak kolega wyzej wspomnial..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

Dziękuję za szybkie diagnozy.

 

Przerobiłem wszystkie tematy, czyli pompa paliwa, filtry, itd. Owszem na zimnym silniku wolne obroty się bujają , których też nie umiem rozgryźć. Pozostaje ten wałek.. Aczkolwiek niejaki mechanik stwierdził, iż jest w dobrym stanie

Opublikowano

jak walek dobry to raczej linka gazu Ci sie nie rozciagnela..ale jak sie nie wkreca a paliwo dochodzi to raczej wina jednak po stronie walka...sam mozesz go pomierzyc, w ksiazce sam naprawiam e36 podaja wymiary dopuszczalne krzywek 34,85mm do 34,95mm..a mechanika to zmien, bo jak powiedzial ze walek dobry to mogl sie pokwapic i znalezc przyczyne :)

 

a jak by Ci sie jeszcze nudzilo to sprawdz stan przewodow WN, ten przy cewce tez..czasami koroduja styki i to moze tez wplywac na tego mula...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie wałek.

 

Zmień tytuł na poprawny, poczytaj na forum, po na temat niewkręcania sie silnika M40, to z tego forum mozna dobrą encyklopedie napisać.

 

PZDR>

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.