Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum poniewaz stwierdzilem ze czas odswiezyc moja e39 i mam nadzieje ze w tym mi pomozecie w takim razie z gory przepraszam za wszystkie bledy jakie popelnie na forum :))) no wiec zaczynajac od poczatku to auto kupilem od brata 3lata temu bylo jeszcze pewne az do momentu kiedy wszystko zaczelo sie sypac nie ukrywam tego ze jezdze wrakiem bo auto naprawde mam w oplakanym stanie :( ale jakos nie umie sie z nia roztac wszystcy mi powtarzaja sprzedaj i kup nowe juz mialem nawet taki plan zeby kupic audi a6 (c5) taka 2.8benzyka ladna bryka bo brat ma taka i nieraz mam okazje nia jechac ale jakos czuje sentyment do swojego bmw. Wiem ze to jest moja wina w 100% poniewaz jak cos sie zepsulo to bagatelizowalem sprawe i jezdzilem dalej zepsutym autem chociaz mam jeden argument na swoja obrone praca! moja praca wyglada tak ze jezdze po calej europie na wyjazdy raz 6-miesiecy raz 4-miesiace roznie zalezy jaki kociol energetyczny :) wiec tak samo nie mam czasu zabardzo ostatnio tak mi sie auto zepsulo ze nigdy wczesniej czegos takiego nie widzialem moze Wy mi to wytlumaczycie a mianowicie kiedy jechalem nagle stanely wszystkie zegary obrotomierz predkosciomierz wszystko wszystko co jest na desce!;/ zatrzymalem sie na poboczu odpalilem auto jeszcze raz ale to nic nie dalo ;/ pozniej zauwazylem ze wskazowka od paliwa warjuje im wiecej gazu dodaje to ona schodzi na dol MASAKRA;/ auto juz odstawilem do mechanika czekam juz 3dni narazie zadzwonil do mnie ze znalaz dwa spalone czujniki abs i jakas niezgodnosc w ukladzie elektrycznym kazalem mu wszystko robic co znajdzie do tych zegarow jeszcze nie doszedl. Teraz wrocilem z finlandii i troche wiecej czasu dla auta wiec postanowilem ze doprowadze ja w koncu do porzadku! kasa mnie nie interesuje auto ma byc idealne:D jak wyjade od mechanika to zaraz musze jechac do lakiernika cala maska do roboty;/ kolo grilla strasznie zerzarta ale da sie zrobic pozniej od lakiernika znowu do goscia zajmujacego sie zawieszeniem... ok to narazie tyle na bierzaco bede opisywal prace zwiazane z autem.... jak bede mial chwile to nawet zdjecia dodam przed i po "liftingiem" :))) pozdrawiam...
Opublikowano

Wiesz co, nawet nie chce mi się tego czytać... Zero kropek, przecinków, wielkich liter...

Może zacznij remont od przepisania wpisu, bo pewnie niejedna i niejeden z forumowiczów to co napisałeś po prostu zleje. :mad2: :duh:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

No dobrze - opisałeś historię swojego auta ale czego właściwie Ty chcesz się dowiedzieć bo jakiegoś konkretnego pytania nie zadałeś więc ie oczekuj, że ktoś Ci da odpowiedź na pytanie, którego fizycznie nie ma...

Przemyśl, zastanów się co dokładnie Cię interesuje, z czym masz problem i wtedy zadawaj pytania to i pewnie jakieś odpowiedzi/wskazówki na nie uzyskasz...

Pzdr.

Opublikowano

Mysle ze kolega chce sie pochwalic, jak bedzie przebiegala regeneracja jego szrota dzien po dniu. Zeby dalo sie to czytac, to musisz popracowac nad interpunkcja- odsylam do szkoly podstawowej. Jesli jednak czekasz na rady, to radze Ci najpierw podsumowac, ile moze kosztowac caly tzw "remont generalny". Wtedy dolicz jakies 30-40% do tej kwoty i zastanow sie czy razem z kasa ze sprzedazy piatki w obecnym stanie, nie oplaci Ci sie bardziej kupic inne auto. Pewnie nie wpadles na to, ale nie koniecznie musisz kupic audi w wersji garbusek. Mozesz kupic po prostu lepsze i bardziej zadbane BMW. Jak ciagle jestes za granica, i jak piszesz kasa nie gra roli, to w e39 jest wiele fajnych silnikow benzynowych. Problemy z elektryka to IMO najwieksza zmora aut z wyzszej polki. Oczywiscie zaraz po rdzy :evil: Ja tam bym w takie auto nie inwestowal. Jak rdzewieje, to pewnie byla walona i licho naprawiona. Zawias jesli jest zaniedbany to pewnie 3-4 tys lekko pojdzie. Z elektryka mozesz wogle nie dojsc do ladu- droga impreza i malo kto ogarnia to tak jak trzeba. Wymienisz licznik- dalej bedziesz mial problem. Wymienisz kolejne wiazki? Jak mechanik znalazl dwa spalone czujniki ABS (dlugo sie tego nie szuka), to wyobrazam sobie w jakim auto jest stanie. Na desce pewnie swieci sie wiecej swiatelek niz u mnie na swiatecznej choince :mrgreen:

 

I zadaj sobie pytanie, skoro masz kase, a mimo to zapusciles tak bardzo auto, to czy dlugo pojezdzisz tak zrobionym autem? Ja mysle ze bardzo dlugo :lol: I bedzie bezawaryjna, bo nawet zlotowki nie dolozysz- oczywiscie do kolejnej "generalki".

 

Oczywiscie bede na bierzaco sledzil temat. Bardzo prosze o foty i dokladny kosztorys. Chetnie doradze, jakich marek czesci wybrac.

Opublikowano

Ja polecam najpierw znaleźć dobry warsztat który specjalizuje się w BMW. Jeśli masz zaniedbane auto to tym bardziej lepiej znaleźć taki gdzie elektrykę, zawieszenie itd. zrobią ci w jednym miejscu. Zaoszczędzi ci to czasu i pieniędzy.

Napisz skąd jesteś to pomożemy, zresztą jest tu na forum dział "Polecane warsztaty"

Pozdrawiam

Opublikowano
ok chciałem wszystkich przeprosić za moją formę pisania, ale niestety tak jestem nauczony klikania na komputerze i nic nie poradzę na to, spróbuję się poprawić obiecuje!. Wracając do BMW to kolega "Jerry" ma racje, najlepiej poszukać jednego warsztatu zajmującego się konkretną marką. Dzisiaj dostałem tel od swojego mechanika z zapytaniem, czy mogą odkręcić śrubę rozwiercając ją (chyba jest mocno zapieczona) bo muszą wymienić czujnik abs, dodał że to będą dodatkowe koszta :0 ręce mi opadły. Musze im trochę przykrócić łańcucha. Jeden kolega pytał skąd pochodzę. Jestem z Zawiercia, z tego co się orientowałem naprawdę solidny zakład najbliżej znajduje się w Katowicach +/- 40km. Poprzedni właściciel auta jakieś 3lata temu jeszcze przed moim bratem, zaczął wlewać do silnika 15w40. Ostatnio koleś w warsztacie mi nabił głowę mówiąc, że takiego oleju się nie leje do tego silnika :/ i teraz pytanie czy po tak długim okresie jazdy na takim oleju (też cały czas wymieniałem na 15w40) jest możliwość wymiany na inny? Pokazywał mi nawet na obudowie silnika jaki powinien być 10w30 nie wiem czy dobrze mówię ale coś takiego. Sory ale jestem totalny amator. :)
Opublikowano
Pokazywał mi nawet na obudowie silnika jaki powinien być 10w30 nie wiem czy dobrze mówię ale coś takiego. Sory ale jestem totalny amator. :)

Jeśli już to 0W30 ewentualnie 5W30 lub 5W40. 10W to raczej nie bardzo.

Teoretycznie można przejść z 15W ale najlepiej porządnie przepłukać silnik po tym oleju i przechodzić na docelowy olej stopniowo.

Pzdr.

Opublikowano

Ja polecam obliczyć ile co mniej więcej wyjdzie i zobaczyć w ogóle czy to się opłaca robić :P. Bo może być tak, że zawias masz wywalony i np padły ci tuleje pływające z tyłu i tuleja wyrobiła zwrotnice. I dochodzą kolejne koszta z twoim niedbalstwem związane. Chyba, że tak kochasz to auto albo nie jest w mega opłakanym stanie to rób :) Ja bym wolał posprawdzać co się da i obliczyć ile mnie to finansowo wyjdzie. Może bardziej się opłaca sprzedać i kupić taka sama sztukę parę tyś droższa ale w dużo lepszym stanie

 

Pozdro

Opublikowano

Nie chcę się znowu reklamować ze sprzedażą.

Ale mądrze napisali, że lepiej może sprzedać na części to co masz i kupić

coś rozsądnego.

Całe zawieszenie na markowych częściach - olaboga:) 540zł - 1 armor monroe,

ostatnio za jeden wahacz zapłaciłem 500zł i w sumie całe zawieszenie przód wyniosło mnie 3600zł.

A to pewnie nie koniec kosztów.

Pewnie że można taniej wszystko zrobić i latać na podróbach 15 tyś i znowu wymiana ale po co?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.