Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też piękna 325-tka z niezłym wyposażeniem... :

 

 

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_1.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_2.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_3.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_4.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_5.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_6.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_7.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_8.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_9.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/C21684299_10.jpg

 

 

http://otomoto.pl/bmw-325-2002r-2-5-m-pakiet-full-raty-C21684299.html

 

 

 

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/oto2.jpg

 

 

W dodatku sprowadzona z Niemiec...

 

Kraj pochodzenia:

Niemcy

Kraj aktualnej rejestracji:

Polska

 

 

Co trochę jest dziwne, ponieważ Niemcy to raczej był kraj tranzytowy i te auto oponami widziało pewnie kilka razy Niemcy - raz na pewno jak jechało z Wlk Brytanii...

Chyba, że rozumieć to jako DOSŁOWNIE kraj pochodzenia... BMW jest w Niemczech - jakby nie patrzeć :D

 

 

Dane pojazdu

 

Numer podwozia WBAEV32090AC90299

Kod typu EV32

Typ 325I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy RL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.50

Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor STAHLGRAU METALLIC (400)

Tapicerka STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC)

Data prod. 2002-07-31

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S279A LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45

S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa

S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S435A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S650A CD PLAYER Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S692A CD CHANGER I-BUS PREPARATION Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe

L812A ENGLAND VERSION Wersja krajowa Wielka Brytania

S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej

S880A ENGLISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. angielski

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku

S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH Wersja językowa, angielski

 

 

Czyli auto musiało wyglądać tak w oryginale:

 

 

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/eng1.jpg

http://i1130.photobucket.com/albums/m523/LoonaThic/BMW%20325i%202002%20WBAEV32090AC90299/eng2.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

No fakt.

Jednak przekładki muszą się im opłacać.Ale wnętrze ma zaj*****te.Ciekawe czy po takiej przeróbce samochód jest równie bezpieczny i niezawodny jak fabryczny egzemplarz?Podejrzewam,że z takim wypasem i wyglądem jakiś nieświadomy ją szybko łyknie.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No fakt.

Jednak przekładki muszą się im opłacać.Ale wnętrze ma zaj*****te.Ciekawe czy po takiej przeróbce samochód jest równie bezpieczny i niezawodny jak fabryczny egzemplarz?Podejrzewam,że z takim wypasem i wyglądem jakiś nieświadomy ją szybko łyknie.

 

moim zdaniem nie jest.choć nie połasiłem się nigdy na angola.za duża ingerencja i przerabianie.

a jak na wypasie zrobić wszystko i profesjonalnie poprzekładać to już cena nie jest taka piękna.

poczytaj tu jakie problemy ludzie mająhttp://angliki.info/f27/

i to tego typu że z bezpieczeństwem związane

np. jak przywalisz przodem to poduchy nie te się otwierają albo napinacze inne strzelają, masakra :mad2:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Widać nawet po naklejce z cisnieniem ogumienia, a raczej jej brakiem ;)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No fakt.

Jednak przekładki muszą się im opłacać.Ale wnętrze ma zaj*****te.Ciekawe czy po takiej przeróbce samochód jest równie bezpieczny i niezawodny jak fabryczny egzemplarz?Podejrzewam,że z takim wypasem i wyglądem jakiś nieświadomy ją szybko łyknie.

jakbys umiał to zrobic i robił dla siebie czyli długo (wymiana wiązek itp.) to czemu nie a na handel to chyba się domyslasz

Opublikowano

Wszystko można zrobić dobrze albo na odczepnego. Nawet z pozoru idiotycznie prostą czynność jak przedłużanie przewodów da się równie łatwo spartaczyć kilogramem cyny i za długimi sznurkami. Mało komu chce się potem mierzyć parametry wiązki multimetrem.

 

Z doświadczenia wiem, że sprowadzenie auta z Wielkiej Brytanii i zrobienie go tak, żeby nie można się było do niczego przyczepić, wcale nie wychodzi taniej niż kupno samochodu w Europie kontynentalnej. Ale jak się zachoruje na miłość do konkretnego egzemplarza, to nie ma wyjścia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.