Skocz do zawartości

[E34] Pompa paliwa, brak zaplonu - pompa paliwa? Co robic..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Otóż ostatnio napotkał mnie problem poprzez który nie mogłem odpalić silnika.. Rozrusznik kręci, prąd jest, ale beemka nie pali. Szukając przyczyny w pierwszej

kolejności zajrzałem do pompy paliwa w bagażniku.

 

Oto zdjęcie:

 

http://img641.imageshack.us/img641/1609/201112011527.jpg

 

Odpiąłem oby dwa przewody paliwowe i po próbie odpalenia samochodu liczyłem że z pompki coś tryśnie a tutaj kompletna susza..

Jak sądzicie może być ona uszkodzona ? Dodam także, że przyczyną może być częsta jazda na rezerwie.. (silnik M20B20 + gaz)

 

Obserwuję parę aukcji i chciałbym poznać Waszą opinie, którą najlepiej dobrać (nie chcę wyrzucić kasy w błoto)

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-5-bmw-e34-518i-540i-bmw-e32-kmp-i1911808863.html

 

http://allegro.pl/fabryczna-pompa-paliwa-bmw-e32-e34-2-0-2-5-3-0-3-5-i1970805466.html

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e34-520-525-530-535-i1934308220.html

 

Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczy poszukać kolego.Z postów które zostały napisane na tym forum na temat pomp mozna by doktorat napisać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

No więc tak ... Dostałem sie do pompki paliwa.. I znajomy będąc z tyłu nasłuchiwał czy działa w momencie gdy ja włączałem zapłon.

I nic ani drgnięcia. Przypuszczam że jednak się popsuła. Chciałem ją wyjąć ale niestety nie wiedziałem w jaki sposób.. Zrobiłem pare fotek,

prosiłbym bardzo aby ktoś mi wytłumaczyć od czego zacząć. Nie chciałbym nic pourywać przy demontażu.

 

Oto zdjęcia:

 

http://img267.imageshack.us/img267/3157/201112031539.jpg

 

 

http://img20.imageshack.us/img20/2745/201112031541.jpg

 

 

http://img21.imageshack.us/img21/9533/201112031542.jpg

Opublikowano
Na bokach tego czarnego kosza w ktorym siedzi pompa masz takie zapadki, nalezy je scisnac do siebie palcami i pompe wyciagac do gory, jak sobie popatrzysz na zdjeciach to bedziesz wiedział o co chodzi z wyjmowaniem, nie jest to trudne

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

Witam!

 

Udało mi się wyjąć pompke i właśnie mam zamiar zamówić NOWY ZAMIENNIK (niestety nie stać mnie na oryginał)

 

Jednakże mam jedno pytanie.. wybity na niej numer seryjny to: 0 580 453 021 (Oryginał firmy BOSCH)

 

Przeglądając aukcje zauważyłem że na żadnej nie numeru odpowiadającemu mojemu...

 

Czy mogą wystąpić komplikacje gdy kupie o innym numerze niż ten który jest na mojej pompie ?

 

 

Przykładowe aukcje:

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e34-520-525-530-535-540-e32-730-i1937827967.html

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-7-e32-5-e34-518-520-525-730-735-i1943981162.html

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-e34-520-525-530-535-540-e32-730-i1992715039.html

Opublikowano

Powinna pasować,jeden z numerów wytropiłem,wygląd też się zgadza.

Zastanów się nad takim zamiennikiem,zdechnie prawie na pewno w pół roku,zwłaszcza jak jeździsz na LPG.Weź lepiej zamiennik bardziej markowy,za 1,5- 2 stówy,przerabiałem temat.

Opublikowano
Witam. Nie cały miesiąc temu miałem identycznie to samo. Nr który by się zgadzał z zamiennikem znajdziesz na pompie jek ją wyjmiesz z całej obudowy, odepnij filtr i od dołu wypchnij ją do góry i zostanie Ci sama aluminiowa (chyba) pompka. Ja kupiłem jakoś markową za 110zł razem z całą to obudowo, jeden nr mi się zgadzał, samochód odpalił elegancko i na razie jest bajki. :D A tak poza tym to jakie ma znaczenie na pompkę czy jeździ się na gazie czy benzynie, chyba żadne.
Opublikowano

I tak właśnie w dniu dzisiejszym przyszła mi pompa (zamówiona w poniedziałek). Jestem mega zadowolony z ekspresowej wysyłki oraz jakości towaru.

 

A oto fotki : :twisted:

 

http://img204.imageshack.us/img204/2958/201112141603.jpg

 

http://img202.imageshack.us/img202/1517/201112141605.jpg

 

http://img337.imageshack.us/img337/3026/201112141606.jpg

 

 

Zaraz schodze na dół i biore sie za montaż :8)

Opublikowano
A tak poza tym to jakie ma znaczenie na pompkę czy jeździ się na gazie czy benzynie, chyba żadne.

Jeżdżąc na gazie wtryski nie pracują ale pompa paliwa pompuje cały czas,po prostu przepompowuje paliwo do silnika i ono wraca do baku.Jak jest mało benzyny w baku,długa trasa to paliwo jest coraz cieplejsze aż wreszcie pompa która jest chłodzona paliwem się zaciera,zwłaszcza kiepska podróbka.Dlatego podczas pracy na gazie zalecane jest posiadanie co najmniej 20-25l paliwa w baku cały czas,zwłaszcza w lecie i przy dłuższej eksploatacji bez przerw.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chyba ze zamontuje się przekaźnik żeby pompę odłączał po przełączeniu na LPG
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Zgodzę się się z Tobą , ja po prostu spojrzałem na to z tej strony ze pompce nie przeszkadza czy silnik pracuje na LPG czy na benz bo przecież paliwo wraca powrotem do baku i po drodze chłodzi wtryskiwacze, dlatego pompka musi chodzić cały czas.Bo niektórzy odłączają pompkę co jest właśnie błędem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moje e34 prawie non stop od 2005 jeździ na gazie z odłączoną pompa paliwa i nie zauważyłem żadnych problemów teraz pracy na LPG. dodam ze pod koniec października zmieniałem silnik i wtryski zostały stare które maja już przebiegu ponad 800 tyś jak nie więcej i dalej podają PB jak trzeba ;)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.