Skocz do zawartości

Gasnące Auto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów, przeszukałem całe forum i nie znalazłem nic co mogło by pasować do mojego problemu prócz drobnych kilku szczegółów.

A mianowicie , posiadam BMW e39 520 i i mam następujący problem .

Wracając z pracy auto zaczęło się dziwnie zachowywać , powód zapalające się kontrolki na liczniku począwszy od ABS skończywszy na bóg wie czym , po chwili licznik odmówił posłuszeństwa zegary opadły , zgasły światła nie działały kierunkowskazy zupełnie nic . Po krótkim postoju i ponownym uruchomieniu silnika "ledwo zakręcił" zapaliła się kontrolka ładowania, a po przekręceniu gałki od świateł kontrolka abs :roll: .Ujechałem może ze 400 metrów i auto całkowicie padło rozładowało akumulator ..

Po uruchomieniu auta tak zwaną metoda na kable auto chodzi przez jakieś 5 - 10 min po czym gaśnie , akumulator zostaje rozładowany zaznaczam , że akumulator ma zaledwie 2 miesiące. Został wymieniony regulator napięcia w alternatorze wraz ze szczotko trzymaczem , po tym zabiegu kontrolka ładowania na wolnych obrotach się nie pali zaś po dodaniu gazu zaczyna się tlić , i dalej jest to samo auto gaśnie i kaplica :(

 

Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi z góry dziękuję i Pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdź jakie jest napięcie na akumulatorze pod obciążeniem. Tzn włącz światła wszystkie radio i jak się uda to w dzień klimę. Wtedy miernik i jedziesz z koksem :D Wynik napisz na forum i podziałamy. Oczywiście klemy na aku i słupki akumulatora są czyste i dobrze dokręcone?
Opublikowano
Czyli dalej masz problemy z alternatorem. Auto jak ma naładowany aku lub chwile pobrał prądu z kabli od innego aku to pochodzi lekko może alternator pracuje i jakoś zipie. Potem traci prąd nie ma "siły" wytworzyć iskry bo tak padnięty jest aku i nie ma co go doładowywać i auto gaśnie. Lepiej szybko działaj i jak najszybciej naładuj aku bo zaraz będzie po nim jak tak będzie rozładowywany do zera. Sprawdź to co wyżej pisałem.
Opublikowano
Jak kontrolka zapala się po dodaniu gazu to pasek wieloklinowy może być luźny albo coś z regulatorem napięcia chociaż jest nowy,ewentualnie szczotki źle stykają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.