Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co polecacie bardziej menzerna fg 500 czy megsa 101?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Odpowiedzi 575
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jaka polerka ? Ponoć na DA lepszy Megs niż Menzerna.
Opublikowano
Maszynę mam DA Krause,kupilem zestaw microfiber da 300 i 301od megsa,jutro bede testowal,ale chce kupic jeszcze jeden zestaw i nie wiem czy wziasc menzerne czy101 i 205?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
Tak tez wyczytalem,ale chcialbym zeby sie ktos wypowiedzial co pracowal jedna i druga pasta,czy jest duza roznica?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Członkowie klubu
Opublikowano
a do jakiego auta? twojego? do cięcia najlepiej MI sie pracuje na mothers-ie , ale pasty megs-a sa tez spoko, nawet bardzo, w małych opakowaniech na próbe wez sobie koch-a, tyle ze ja nie uzywam DA do cięcia tylko rotacji :D
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Ja narazie jestem na etapie DA,a co do auta,to ogolnie mojego,ale najpierw na probe wezme peugeot 206,i audi q7....a jakie masz zdanie na temat menzerny? Ogolnie z megsa mam pelno juz produktow,pozostaly mi wlasnie101 do arsenalu,ale zastanawiam sie jeszcze nad menzerna???jutro przetestuje da correction microfiber na peugeot i zobaczymy co z tego bedzie,i teraz nie wiem czy domowic 101 czy sprobowac menzerne 500,co myslisz?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Członkowie klubu
Opublikowano

do zabawy po znajomych i u siebie to wystarczający etap, przynajmniej sobie kłopotów nie narobisz... :D

 

101 dosc mocno tnie, więc nie przesadzaj z dociskiem, Ja nie jestem fanem menzery, ale sa chłopaki co tylko tym robią i sobie chwalą :cool2: , daj relacje jak ci sie pracowało na tych padach z MF, bo jeszcze nie próbowałem, moze by się przydał taki padzik, próbowałem kiedys pada z flexi pads z MF ale to bardzo słabe :duh: pady i nigdy juz ich nie kupię :evil:

 

jesli chcesz koniecznie menzerne to wez 400

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
No powiem ze zestaw da microfiber daje rade,pady mf tylko z megsa,bo tez wzielem jednego na probe z flexi i jest kiepski. Taki zestaw pasuje do umiarkowanych rysek,hologramow,tak to wszystko wzielo,pozostaly glebsze rysy,ale to bedziemy likwidowali innym razem menzerna. Polecam ....

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Moderatorzy
Opublikowano
Też miałem ostatnio pady z Flexi MF, ten cutting po 75% auta nadawał się na śmietnik a pracowałem w sumie lajtowo, pastą Scholl S17+ na niezbyt zniszczonym lakierze..
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Też miałem ostatnio pady z Flexi MF, ten cutting po 75% auta nadawał się na śmietnik a pracowałem w sumie lajtowo, pastą Scholl S17+ na niezbyt zniszczonym lakierze..

 

znajomemu sie rozkleił w połowie SLS-a :duh: :mrgreen: , dramat, a ta S17 to chyba na handel jakies autko ciołeś?? bo idealna jest do zapychania :norty:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano
No powiem ze zestaw da microfiber daje rade,pady mf tylko z megsa,bo tez wzielem jednego na probe z flexi i jest kiepski. Taki zestaw pasuje do umiarkowanych rysek,hologramow,tak to wszystko wzielo,pozostaly glebsze rysy,ale to bedziemy likwidowali innym razem menzerna. Polecam ....

 

podrzuć jakiegoś linka do tych padów z megsa, jak bym mógł cie prosic...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Moderatorzy
Opublikowano
Też miałem ostatnio pady z Flexi MF, ten cutting po 75% auta nadawał się na śmietnik a pracowałem w sumie lajtowo, pastą Scholl S17+ na niezbyt zniszczonym lakierze..

 

znajomemu sie rozkleił w połowie SLS-a :duh: :mrgreen: , dramat, a ta S17 to chyba na handel jakies autko ciołeś?? bo idealna jest do zapychania :norty:

 

Swoje auto robiłem bo dwa lata po korekcie cos tam sie pojawiło. Pózniej jeszcze s40 i wymycie IPA każdego panelu także nie dałem sie "nabrać" ;)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Też miałem ostatnio pady z Flexi MF, ten cutting po 75% auta nadawał się na śmietnik a pracowałem w sumie lajtowo, pastą Scholl S17+ na niezbyt zniszczonym lakierze..

 

znajomemu sie rozkleił w połowie SLS-a :duh: :mrgreen: , dramat, a ta S17 to chyba na handel jakies autko ciołeś?? bo idealna jest do zapychania :norty:

 

Swoje auto robiłem bo dwa lata po korekcie cos tam sie pojawiło. Pózniej jeszcze s40 i wymycie IPA każdego panelu także nie dałem sie "nabrać" ;)

 

spoko, nawet cie o to nie podejrzewałem :D

 

 

dzięki bardzo :cool2: , mogli by je robić w większych rozmiarach też, przydała by mi się teraz taka na X5M, może pierwszy raz udało by sie zrobić 2 stopniową korektę na lakierze ori BMW :mrgreen:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Ja na swoim tez zrobie system da microfiber,tylko ze pomiedzy dam jeszcze m205 na padzie gabkowym i bedzie si mysle ja.

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
Witam czy ktos robil zaprawki na zderzaku i masce od kamieni? Bo wlasnie zamowilem oryginalny zestaw kolor+bezbarwny i chcialbym to troszkę przymaskowac,tylko czy lepiej to zrobic przed polerowaniem czy po?i ile to schnie mbiej wiecej?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

  • Członkowie klubu
Opublikowano
schnie krótko, nie pamiętam dokładnie, będziesz miał napisane na opak., lepiej po polerowaniu bo zdejmiesz maszyna
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Czym umyć naprawdę brudne felgi zimowe? Dzisiaj się za to zabrałem, prawie cały dzień a efekt wciąż słaby. Używałem CAR PRO TRIX - IRONX + TARX. Felgi od wewnętrznej strony były czarne. Kilkukrotne psikanie pomogło ale nadal nie są czyste. Macie jakieś sposoby? Zapuściłem je trochę...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
zrób mieszanke tenzi specjal+apc+ludwik+ipa po 50ml na 1l wody, ale nie dopuśc do zaschnięcia na feldze, trzeba trochę cierpliwości i na klika razy umyć, ewentualnie nigrin ale jest bardzo mocny więc trzeba uważać, czasem trzeba ruszyć bród gąbką lub szmatą inaczej nie idzie...
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Wypróbuje nigrin ale dopiero za tydzień. Nie mam wszystkich wymienionych środków by robić mieszankę :)

Jak radzicie sobie z dużymi kawałkami smoły/asfaltu czy nie wiem co to jest? Duże tzn powierzchnia około 1cm3 albo więcej. Kolor taki jak felga, odstaje 2-3 milimetry od powierzchni felgi po wewnętrznej stronie. Chciałbym by felgi wyglądały jak nowe.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wypróbuje nigrin ale dopiero za tydzień. Nie mam wszystkich wymienionych środków by robić mieszankę :)

Jak radzicie sobie z dużymi kawałkami smoły/asfaltu czy nie wiem co to jest? Duże tzn powierzchnia około 1cm3 albo więcej. Kolor taki jak felga, odstaje 2-3 milimetry od powierzchni felgi po wewnętrznej stronie. Chciałbym by felgi wyglądały jak nowe.

uwazaj z tym nigrin-em bo kwasowy i mocny, smołe usuniesz każdym tar/ glue remove-rem

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Czy ktoś zna może specyfik do czyszczenia i niwelowania zarysowań na okładzinach "drewnianych" w F30 i w F10 ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czy ktoś zna może specyfik do czyszczenia i niwelowania zarysowań na okładzinach "drewnianych" w F30 i w F10 ?

czyścisz jak wszystko inne APC i szmatą z mikro z delikatnym włosem, lub pędzelkiem z naturalnego włosa, jeśli chodzi o zabezpieczenie to mozna połozyc wosk do detali wnetrza, ale tylko chroni przed UV, albo jakąś powłokę kwarc/ceramika-oczywiscie do lakierowanych dekorów :wink:

zniwelować mozna na maszynie ryski...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Ja niwelowałem jakimś wynalazkiem SONAX-a (bez maszyny, samą szmatką) i dawało radę. Jeśli rysy nie są głębokie, to wystarczy. To była jakaś pasta do usuwania rys z reflektorów, ekranów telefonów, etc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.