Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.mam taki problem w z moim e 39 2.5 benz.auto raz pracuje na 5 cylindrach a raz na wszystich zmierzylem ciśnienie to raz ono jest a raz go brak
Opublikowano
za brak cisnienia moga byc odpowiedzialne panewki....ale niekoniecznie...Lepiej tak nie odpalac silnika...Niech zajmie sie tym DOBRY mechanik.....
  • Moderatorzy
Opublikowano
Chyba nie o takie ciśnienie chodziło koledze.Podejrzewam,że kolega pytał o ciśnienie wewnątrz "garnka".Czyli do sprawdzenia głowica,zawory w głowicy,warto sprawdzić najpierw tak banalną rzecz jak dokręcenie świecy.Pierścienie tłokowe raczej wykluczam skoro raz jest a raz nie.Przy zużytych/popękanych pierścieniach komprecha idzie w silnik,a silnik pobiera duże ilości oleju.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Chyba nie o takie ciśnienie chodziło koledze.Podejrzewam,że kolega pytał o ciśnienie wewnątrz "garnka".Czyli do sprawdzenia głowica,zawory w głowicy,warto sprawdzić najpierw tak banalną rzecz jak dokręcenie świecy.Pierścienie tłokowe raczej wykluczam skoro raz jest a raz nie.Przy zużytych/popękanych pierścieniach komprecha idzie w silnik,a silnik pobiera duże ilości oleju.

 

 

oleju nie bierze nic jeżdzę z tym od roku.raz jest dobrze a raz nie.wtedy gdy nie pracuję na jednym cylindrze mierze ciśnienie i go nie ma potem pojeżdżę trochę i znowu jest wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.